Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-11-2023 14:06:00 |
Składania : | 06-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-12-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-12-21 08:49 | Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.36.2023
Szaflary,
dnia
21.12.2023r. Nr przetargu: 36/2023 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary” Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wybrana została oferta nr 3 złożona przez: EDEN Sp. z o.o., ul. Kolejowa 30H, 34-470 Czarny Dunajec Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: EDEN Sp. z o.o., ul. Kolejowa 30H, 34-470 Czarny Dunajec spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, że ww. wymienionym przetargu złożono 3 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 - PAPI SERVICE Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 28, 34-520 Poronin Cena oferty brutto uzyskała 59,89 pkt. Termin płatności – 30 dni uzyskał 40,00 pkt Łącznie oferta uzyskała 99,89pkt. Oferta nr 2 - EUROSPED PALIWA Sp. z o.o. Sp. K., ul. Dworska 6, 41-902 Bytom Cena oferty brutto uzyskała 59,71 pkt. Termin płatności – 30 dni uzyskał 40,00 pkt Łącznie oferta uzyskała 99,71 pkt. Oferta nr 1 - EDEN Sp. z o.o., ul. Kolejowa 30H, 34-470 Czarny Dunajec Cena oferty brutto uzyskała 60,00 pkt. Termin płatności – 30 dni uzyskał 40,00 pkt Łącznie oferta uzyskała 100pkt. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: nie odrzucono żadnej oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/854137 W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym. Otrzymują: 1. PAPI SERVICE Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 28, 34-520 Poronin; 2. EUROSPED PALIWA Sp. z o.o. Sp. K., ul. Dworska 6, 41-902 Bytom; 3. EDEN Sp. z o.o., ul. Kolejowa 30H, 34-470 Czarny Dunajec; 4. Aa. |
2023-12-06 12:37 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.1.36.2023
Szaflary,
dnia
06.12.2023r. Nr przetargu 36/2023 https://platformazakupowa.pl/transakcja/854137 (strona internetowa prowadzonego postępowania) INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT zamówienia publicznego pn.: „Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary” 1. W dniu 06.12.2023r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. 2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/854137 informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 400 000,00 zł brutto. 3. Łącznie wpłynęły 3 oferty: a. liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 3, b. dane z otwartych ofert: (szczegółowe informacje o złożonych ofertach zostały zamieszczone w załączniku do wiadomości) |
2023-12-06 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.1.36.2023
Szaflary,
dnia
28.11.2023r. Nr przetargu: 36/2023 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary” Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 400 000,00 zł brutto |
Komunikaty