Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-11-2023 10:45:00 |
Składania : | 08-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-12-2023 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
na :
Obsługa bankowa budżetu Gminy Głogów Małopolski oraz jednostek organizacyjnych Gminy od dnia 31.12.2023 do dnia 31.12.2025r.
Zamówienie jest prowadzone w trybie ZAPYTANIA OFERTOWEGO, zgodnie z Regulaminem udzielania przez Gminę Głogów Małopolski i jej jednostki organizacyjne zamówień o wartości niższej od kwoty 130.000,00 zł. (bez podatku od towarów i usług)
UWAGA: Dokumenty należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
KRYTERIA WYBORU OFERTY [1%=1pkt]
Cena - 100%
Dodatkowe zapisy :
1. Prowadzący zapytanie ofertowe zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podawania uzasadnienia, a także do zakończenia zapytania bez wyboru oferenta.
2. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli nie wpłynie żadna ważna oferta
3. Prowadzący zapytanie ofertowe nie przewiduje zwrotów kosztów zapytania.
4. Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawienia w ofercie:
a) oczywistych omyłek pisarskich;
b) oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) innych omyłek polegających na niezgodności oferty zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty;
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni, od dnia terminu składania ofert.
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERT
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym;
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
3. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Imię i nazwisko: Lucyna Alberska
Nr telefonu: 17 7897081
Adres e-mail: l.alberska@glogow-mlp.pl
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1 do Zapytania).
2. Formularz ofertowy –wzór (załącznik nr 2 do Zapytania).
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków (załącznik nr 3 do Zapytania).
4. Oświadczenie o posiadaniu oddziału, filii wraz z oświadczeniem, że placówka będzie funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy (załącznik nr 4 do Zapytania).
5. Potwierdzenie uprawnień do wykonywania czynności bankowych wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo bankowe ( załącznik nr 5 do Zapytania).
KLAUZULA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego pn. Obsługa bankowa budżetu Gminy Głogów Małopolski oraz jednostek organizacyjnych Gminy jest Zamawiający, tj. Gmina Głogów Małopolski z siedzibą przy ul.Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski - reprezentowana przez Burmistrza Głogowa Małopolskieg – dalej Administrator lub Gmina
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@glogow-mlp.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej PZP.
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Głogów Małopolski przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Głogów Małopolski
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 4 ustawy PZP tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne z wyłączeniem stosowania wymogów określonych w ustawie PZP, nie podanie przez Panią/ Pana danych osobowych wyłącza możliwość wzięcia udziału w tym postępowaniu oraz zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
8.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
8.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
8.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
8.3.1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
8.3.2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
8.3.3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
8.3.4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
8.3.5. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
11. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
2023-12-12 11:08 | Gmina Głogów Małopolski | Informacja z otwarcia i wyboru oferty |
Komunikaty