Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-11-2023 11:13:00 |
Składania : | 06-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o propozycję |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w
Gołuszycach
ZAPRASZA
Do
złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Dostawy warzyw gruntowych
dla Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest
sukcesywna dostawa warzyw gruntowych w ilościach wyszczególnionych w załączniku
nr 3 do zaproszenia. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy towaru według
zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazyn żywności w siedzibie
Zamawiającego, w okresie od 01-01-2024 do 31-12-2024r. Dostawy
odbywać się będą 2 razy w tygodniu w poniedziałek oraz w piątek w godzinach
między 7:00 a 10:00, na podstawie zamówień telefonicznych.. Dostawa i
rozładunek do magazyn żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego
miejsce w siedzibie Zamawiającego odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy.
Dostarczane
warzywa musza spełniać wymagania i normy
jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi
normami handlowymi dla klasy I.
W przypadku
2 nieterminowych dostaw towaru z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia
przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę na dostawy ze
skutkiem natychmiastowym, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne
roszczenia.
2. Wykaz asortymentu i wielkość zapotrzebowania rocznego
zawiera załącznik nr 3, który po wypełnieniu należy złożyć razem z propozycją
cenową.
3. Wymagany termin realizacji umowy: 01-01-2024r
do 31-12-2024r.
4. Przy wyborze propozycji o realizacji zamawiający
będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%
5. Wykonawca składając propozycję cenową, składa
następujące dokumenty:
1) Formularz propozycji wg załączonego wzoru,
2) Wypełnione i podpisany zestawienie ilościowo –
wartościowe,
3) Oświadczenie Wykonawcy zawarte w treści druku
propozycji cenowej, że spełnia następujące warunki
a) Posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
b) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia,
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji
cenowej:
1) W cenę propozycji należy wliczyć:
a) Wartość usługi/dostawy określoną w oparciu o
przedmiot zamówienia,
b) Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
2) Zamawiający w zestawieniu
ilościowo wartościowym (załącznik nr 2) dokona porównania oferowanych cen
jednostkowych brutto z ceną przeciętną publikowaną w notowaniach giełdy Warszawski
Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy SA na stronie internetowej https://www.bronisze.com.pl/pl/notowania-cen
Ofertę należy
sporządzić na dzień 04.12.2022r wpisując oferowaną cenę netto i brutto, przeciętną
cenę rynkową na dzień 04.12.2022r oraz wyliczony
współczynnik.
Współczynnik jest iloczynem
jednostkowej ceny oferowanej do ceny przeciętnej. Wyliczony współczynnik należy
podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Współczynnik ten będzie
obowiązywał przez cały okres trwania umowy i będzie służył do wyliczenia ceny
dostawy.
Cena jednostkowa dostawy dla poszczególnych
artykułów będzie każdorazowo wyliczona poprzez pomnożenie przeciętnej ceny publikowanej
na stronie https://www.bronisze.com.pl/pl/notowania-cen
przez wyliczony współczynnik.
7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w formie elektronicznej na adres: kierownikda@dps.csw.pl
8.
Termin składania
propozycji upływa 06.12.2023r o godzinie 9:00
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Kierownik komórki
merytorycznej Piotr Bondara tel. 52 3320019 wew. 42
Prowadzący postępowanie – Kierownik działu administracyjnego Wojciech
Chmieliński 52 3320019 wew. 34
10. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 3 dni od
daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca jest
zobowiązany podpisać umowę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty