Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-11-2023 12:10:00 |
Składania : | 24-11-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-11-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Serwis i konserwacja dźwigu osobowego elektrycznego w budynku przy ul. Cieszyńskiej 146 będącego w administrowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: Serwis i konserwacja dźwigu osobowego w budynku będącym w administrowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w budynku przy ul. Cieszyńskiej 146 w Jastrzębiu-Zdroju i inne czynności zgodnie ze STWiOR:
1) stała konserwacja i serwis dźwigu oraz kontrola działania urządzenia nie mniej niż raz na 30 dni;
2) utrzymanie dźwigu w stałej sprawności technicznej, w tym niezwłoczne usuwanie awarii, odblokowanie urządzenia oraz ewentualne uwalnianie uwięzionych:
- usuwanie awarii i uruchomienie dźwigu maksymalne do 4 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
- uwalnianie osób uwięzionych w kabinie dźwigowej maksymalnie do 60 minut od chwili zgłoszenia;
3) zapewnienie 24-godzinnego pogotowia technicznego z możliwością wzywania go telefonicznie;
4) wykonywanie obowiązkowych: pomiarów, dokumentacji dotyczącej stopnia wykorzystania resursu urządzenia, badań/przeglądów specjalnych ze sporządzeniem protokołów oraz uczestnictwo w badaniach okresowych Urzędu Dozoru Technicznego – w terminach zgodnie z zapisami w książkach rewizyjnych;
5) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek kwalifikujących dźwig do modernizacji, remontu lub naprawy, których usunięcie wykracza poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych urządzeń.
Zadanie 2: Wykonanie naprawy dźwigów wykraczających poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych, nie ujętych w STWiOR:
1) zakres robót każdorazowo zostanie określony w protokole przekazania frontu robót na podstawie złożonego przez Wykonawcę pisma, w którym Wykonawca szczegółowo opisze rodzaj usterki, poda zakres robót koniecznych do wykonania w celu przywrócenia urządzeniu sprawności technicznej i bezpiecznego jego użytkowania. Wartość robót zostanie określona na podstawie złożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego;
2) podstawą spisania protokołu przekazania frontu robót jest dostarczenie kosztorysu ofertowego;
3) w protokole przekazania frontu robót zostanie określony zakres robót oraz termin ich wykonania;
4) wszelkie samodzielne decyzje Wykonawcy w zakresie dokonania naprawy urządzenia dźwigowego bez otrzymania protokołu przekazania frontu robót będą bezskuteczne, a roboty wykonane na jego koszt i ryzyko;
5) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych umową, Wykonawca nie może ich realizować bez uzyskania dodatkowego zlecenia w formie odrębnego protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru.
2.1. Dane techniczne dotyczące urządzenia dźwigowego w budynku NZOZ “Ruptawa” i “Vitamed” ul. Cieszyńska 146:
- dźwig osobowy firmy KONE OYJ
- urządzenie/typ: dźwig PW08/10-19 KONE MonoSpace
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 40283981/2012/630kg/3
- nr ewidencyjny: 3107002101
Zadanie 1 oraz Zadanie 2 należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
3. Szczegółowy zakres wykonania robót oraz prac przewidzianych do wykonania określa STWiOR, która stanowi integralną część do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac oraz robót nie ujętych w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
5.1. Podpisanie umowy przez Zamawiającego nastąpi w dniu 02.01.2024 r. z datą jej obowiązywania od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
6. Wymagany okres udzielonej gwarancji i rękojmi (dotyczy Zadania 2):
6.1. Udzielona gwarancja na wykonaną usługę nie może być krótsza niż 12 miesięcy.
2023-12-28 10:36 | Agnieszka Wojtal-Popko | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-12-06 13:46 | Damian Księżyk |
Dzień
dobry, w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania. Damian Księżyk |
2023-11-24 12:41 | Damian Księżyk |
Dzień
dobry, w załączeniu zestawienie złożonych ofert. Damian Księżyk |
Komunikaty