Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.DZP.262.42.2023 Dostawa warzyw, owoców i roślin okopowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2024 roku

Ewelina Chmielewska
Powiat Płocki
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2023 14:33:00
Składania : 20-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 20-11-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 2 do SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 187.39 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 do SWZ - Formularz oferty.docx docx 23.17 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 do SWZ - Formularz oferty.pdf pdf 130.87 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 162.62 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 361.28 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik do umowy - Karta Kontroli Przyjęcia Towaru dla Cz.1.pdf pdf 196.99 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik do umowy - Karta Kontroli Przyjęcia Towaru dla Cz.2, Cz.3, Cz.4, Cz.5, Cz.6., Cz.7, Cz.8, Cz.9..pdf pdf 256.79 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 126.6 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 do SWZ - Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej.pdf pdf 219.3 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 do SWZ - Klauzula informacyjna.pdf pdf 109.32 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załączniki do formularza oferty - formularze cenowe - edytowalne.zip zip 97.41 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załączniki do formularza oferty - rormularze cenowe - pdf.zip zip 1446.36 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 18.76 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 145.06 2023-11-09 14:33:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 150.76 2023-11-20 14:36:14 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze Wykonawcy - na stronę - owoce i warzywa.pdf pdf 246.02 2023-12-12 13:00:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-12 13:00 Ewelina Chmielewska Zamawiający zamieszcza informację o wyborze ofert.

informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-20 14:36 Ewelina Chmielewska Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-20 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości:
Część 1. Dostawa artykułów dla Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie - 145 000,00 zł brutto;
Część 2. Dostawa artykułów dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach - 122 000,00 zł brutto;
Cześć 3. Dostawa artykułów dla Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie - 73 620,00 zł brutto;
Część 4. Dostawa artykułów dla Domu Pomocy Społecznej „Nad Jarem” w Nowym Miszewie - 119 000,00 zł brutto;
Część 5. Dostawa artykułów dla Domu Pomocy Społecznej im. Jacka Kuronia w Wyszogrodzie - 50 447,13 zł brutto;
Część 6. Dostawa artykułów dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie - 34 000,00 zł brutto;
Część 7. Dostawa artykułów dla Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku - 39 944,18 zł brutto;
Część 8. Dostawa artykułów dla Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie - 68 015,17 zł brutto;
Część 9. Dostawa ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie - 25 500,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 518