Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2023 13:52:00 |
Składania : | 14-11-2023 13:55:00 |
Otwarcia : | 14-11-2023 14:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wymagania i specyfikacja
Warunki
zamówienia : 1.Dostawa:
na koszt Wykonawcy. 2.Sposób
zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury, dane do faktury -
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040
Wrocław, NIP 896-000-47-80. Wykonawca zobowiązany jest do
wystawienia faktury po otrzymaniu informacji od Zamawiającego
potwierdzającej kompletność dostawy i brak wadliwości towaru. 3.TERMIN REALIZACJI: do 10 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia. 4.Posiadanie wiedzy i doświadczenia w naprawie i serwisowaniu systemu CCTV. 5. Miejsce wymiany, montażu i konfiguracji rejestratora znajduje się w Komisariacie Policji w Jaworzynie Śląskiej. 6. W
przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie zamówienia Wykonawca
zobowiązuje się do usunięcia wad przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. 7.Gwarancja
- 24 miesięcy. 8. Koszty
i organizacja transportu związane z realizacją napraw sprzętu w
ramach obowiązującej gwarancji - po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający
zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru
oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 10. Osoba do kontaktu Pan Artur Kowal tel. 47 871 46 69.
Komunikaty