Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.39.2023.JTB Opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dostosowującej instalację do montażu podzielników kosztów ogrzewania w 4 budynkach mieszkalnych gminnych w Jastrzębiu-Zdroju z podziałem na 4 zadania.

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 02-11-2023 09:59:00
Składania : 10-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-11-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:

Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dostosowującej instalację do montażu podzielników kosztów ogrzewania w gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Wyspiańskiego 2 w Jastrzębiu-Zdroju

i/lub*

Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dostosowującej instalację do montażu podzielników kosztów ogrzewania w gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Wyspiańskiego 4 w Jastrzębiu-Zdroju

i/lub*

Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dostosowującej instalację do montażu podzielników kosztów ogrzewania w gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Wyspiańskiego 6 w Jastrzębiu-Zdroju

i/lub*

Zadanie 4: Opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dostosowującej instalację do montażu podzielników kosztów ogrzewania w gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Żeromskiego 7
w Jastrzębiu-Zdroju


*Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.


2. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Zadania 1-4):

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dostosowującej instalację do montażu podzielników kosztów ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
przy ul. Wyspiańskiego 2, 4, 6 oraz oraz Żeromskiego 7 w Jastrzębiu-Zdroju
, w tym:

a) Projekt techniczny modernizacji instalacji c.o., który powinien zawierać:

  • wykonanie inwentaryzacji istniejącej instalacji grzewczej (konieczność wejścia do każdego z lokali, inwentaryzacja grzejników, zaworów termostatycznych /określenie ewentualnych braków/, zaworów podpionowych, sprawdzenie
    z natury grubości izolacji cieplnej przegród
    ),

  • obliczenie właściwego zapotrzebowania na ciepło dla nieruchomości – (w dokumentacji na osobnej kartce
    z podpisem i pieczątką projektanta – dokument będzie stanowił podstawę do wystąpienia do dostawcy ciepła
    o
    dostosowanie mocy zamówionej na budynku),

  • obliczenie właściwego zapotrzebowania na ciepło osobno dla każdego pomieszczenia w lokalach (z oznaczeniem
    na rzucie dla każdego
    pomieszczenia w lokalu),

  • dokumentację modernizacji instalacji c.o. z zaprojektowaniem pełnej regulacji instalacji oraz z ewentualnym zaprojektowaniem niezbędnych zaworów (oznaczenia nastaw na rzutach każdej kondygnacji oraz rozwinięciu instalacji z wykorzystaniem istniejących zaworów termostatycznych /zawory Danfoss/ w przypadku konieczności wymiany należy zaprojektować nastawy w oparciu o zawory firmy Danfoss):

- przy grzejnikach (nastawy),

- pod pionami (nastawy),

- za przyłączem c.o. (układ różnicy ciśnień blokujący nadprzepływy),

  • wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

  • wykonanie kosztorysów inwestorskich z podziałem robót na etapy,

  • wykonanie przedmiarów robót z podziałem robót na etapy,

  • wskazanie kolejności, etapów wykonania procesów modernizacji w miarę pozyskania środków finansowych,

  • wyniki obliczeń OZC w pliku *.pdf.

b) Opracowanie techniczne powinno zawierać:

  • obliczenie współczynników wyrównawczych ze względu na położenie lokalu w bryle budynku na podstawie obliczonego zapotrzebowania na ciepło (LAF);

  • określenie minimalnego oraz maksymalnego kosztu zmiennego zakupu ciepła, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 w sprawie warunków ustalenia technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach.

2.2. Zakres dokumentacji powinien obejmować:

a) inwentaryzację instalacji c.o. - 2 egz.,

b) projekt techniczny modernizacji instalacji c.o.3 egz.,

c) kosztorys inwestorski szczegółowy i skrócony – po 2 egz.,

d) przedmiar robót – 2 egz.,

e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 2 egz.,

f) opracowanie techniczne zawierające współczynniki korygujące LAF oraz min i max koszty zamiennego zakupu ciepła –
3 egz.,

g) pełną dokumentację w wersji cyfrowej na nośniku CD (w formie edytowalnej, w tym *.dwg oraz pdf.).

2.3. Z uwagi na przewidywane wynagrodzenie ryczałtowe dla Wykonawcy, przedmiary robót będą stanowiły materiał pomocniczy do wyceny, z którego Wykonawcy robót będą mogli skorzystać, ale nie będą do tego zobowiązani.

2.4. Zamawiający posiada dla przedmiotowych budynków inwentaryzacje budowlane w części architektonicznej, które w razie potrzeby udostępni Wykonawcy po zawarciu umowy.

2.5. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia określa Wytyczne projektowe (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).

2.6. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, wzorze umowy bądź w Wytycznych projektowych, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy uwzględnić je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy Zadania 1-4): do 11.12.2023 r.

3.1. Za termin zakończenia usługi uznaje się termin przekazania Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów
dla danego Zadania odrębnie, obejmującego:

1) Inwentaryzację instalacji c.o.:

- w wersji papierowej – 2 szt,

- w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt (w formacie typu *.dwg i w formacie *.pdf),

2) Projekt techniczny modernizacji instalacji c.o.:

- w wersji papierowej – 3 szt,

- w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt (w formacie typu *.dwg i w formacie *.pdf oraz w formacie *.ozc),

    3) Kosztorys inwestorski:

- w wersji papierowej – 2 szt (uproszczony + szczegółowy),

- w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt (w formacie programu do kosztorysowania zuzia (wersja 11.4.0) lub norma oraz w formacie *.pdf),

    4) Przedmiar robót:

    - w wersji papierowej – 2 szt,

    - w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt (w formacie programu do kosztorysowania typu zuzia lub norma
    oraz formacie *.pdf),

    5) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych:

- w wersji papierowej – 2 szt,

- w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt (w formacie *.pdf),

6) Opracowanie techniczne zawierające współczynniki korygujące LAF oraz min i max koszty zmiennego zakupu ciepła

    - w wersji papierowej – 3 szt,

    - w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt (w formacie *.pdf oraz szablon edytowalny w arkuszu kalkulacyjnym dot. min i max kosztów zmiennego zakupu ciepła).

    3.2. Zamawiający dokona weryfikacji złożonych dokumentów określonych w pkt 3.1. wyżej w terminie do 7 dni roboczych
    od terminu ich otrzymania i dokona ich zatwierdzenia lub zwróci Wykonawcy wraz z wykazem ewentualnych uwag i usterek. Wykonawca będzie zobowiązany usunąć usterki lub dokonać poprawek do 5 dni roboczych od otrzymania powiadomienia.

3.3. Okres sprawdzenia dokumentacji przez Zamawiającego nie będzie wliczony do terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji.

3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy w sytuacji określonej w § 12 ust. 1 lit. k) wzoru umowy.


4. Gwarancja i rękojmia (dotyczy Zadania 1-4):

4.1. Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu gwarancji na wady dokumentacji projektowej na okres minimum 24 miesięcy, lecz nie dłużej niż 72 miesiące od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji.

4.2. Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady dokumentacji projektowej na okres minimum 24 miesięcy od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji.


5. Wymagania wobec Wykonawcy (dotyczy Zadania 1-4):

5.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

a) minimum 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;

b) aktualne na dzień składania zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby wskazanej w ppkt a) wyżej.

5.2. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż

5.000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu dokumentacji modernizacji instalacji c.o. dostosowującej instalację montażu podzielników kosztów ogrzewania w budynkach mieszkalnych i/lub użytkowych.

Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie usług są np. referencje, poświadczenia, itp.

Wystarczające jest posiadanie doświadczenia określonego w niniejszym punkcie, nawet jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował usługi na rzecz MZN, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a MZN.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 231.54 2023-11-02 09:59:00 Postępowanie
Wytyczne projektowe - Zał. nr 4.pdf pdf 149.4 2023-11-02 09:59:00 Postępowanie
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 69.69 2023-11-10 12:09:22 Publiczna wiadomość
5. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 43.22 2023-11-14 13:25:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-14 13:25 Joanna Tarnacka-Brzychcy Dzień dobry.
Przesyłam w załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2023-11-10 12:09 Joanna Tarnacka-Brzychcy Dzień dobry.
W załączeniu Zestawienie złożonych ofert cenowych.
Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym dla każdego zadania odrębnie. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Kopia uprawnień - Kserokopia uprawnień osoby/osób, o których mowa w pkt 5.1 lit a) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Kopia zaświadczenia OIIB - Kserokopia aktualnego na dzień składania zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz usług - Wykaz usług wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zaproszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie, np. referencje. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 225