Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PZ/33/2023 „Dostawa pompy głębinowej”

Deadlines:
Published : 31-10-2023 14:25:00
Placing offers : 08-11-2023 09:00:00
Offers opening : 08-11-2023 09:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej pompy głębinowej Z12420 02/2A-L10W z silnikiem 10” w wersji HT lub pompy równoważnej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych. Wymagany termin gwarancji : 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 2.Kod CPV: Kod główny: 42122130-0 - Pompy wodne 3. Termin realizacji: do dnia 15 grudnia 2023 r. 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną. 6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Karty katalogowe/ dokumentacja zaoferowanej pompy. Karty katalogowe/dokumentacja powinny być w języku polskim. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm). 8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 10. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie - publikacja.pdf pdf 584.15 2023-10-31 14:25:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 22.65 2023-10-31 14:25:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 230.39 2023-10-31 14:25:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 411.92 2023-10-31 14:25:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 439.54 2023-11-08 09:56:26 Public message
Raport wyboru oferty.pdf pdf 440.21 2023-11-14 10:51:18 Public message

Announcements

2023-11-14 10:51 Anna Jasińska Raport wyboru oferty - w załączeniu.

Raport wyboru oferty [...].pdf

2023-11-08 09:56 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Dostawa pompy głębinowej” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Karty katalogowe/ dokumentacja zaoferowanej pompy. Karty katalogowe/dokumentacja powinny być w języku polskim. 1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 224