Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PZ/29/2023 „Dostawa urządzeń do monitoringu wykrywania strat wody oraz detekcji wycieków na sieci wodociągowej”

Deadlines:
Published : 31-10-2023 10:10:00
Placing offers : 07-11-2023 09:00:00
Offers opening : 07-11-2023 09:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do monitoringu wykrywania strat wody i detekcji wycieków na sieci wodociągowej w podziale na cztery zadania:

a) dostawa urządzeń do pomiaru i rejestracji ciśnienia oraz przepływów na sieci wodociągowej typu CBX- H3 firmy Aqard  – Zadanie nr 1,

b) dostawa przetworników do przepływomierzy bateryjnych AquaMaster4 FET432.B.M4.LPN.M9 firmy ABB wraz z bateriami litowymi ER34615 3,6V/19Ah  – Zadanie nr 2,

c) dostawa mętnościomierzy firmy Endress+Hauser – Zadanie nr 3,

d) dostawa urządzenia do badania  wydajności hydrantów firmy BIATECH – Zadanie nr 4

- zgodnie z ilościami oraz wymogami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym - Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.

Termin gwarancji: 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru

2. Kod CPV: 

383400000-0 – Przyrządy do mierzenia ilości

38421110-6 - Przepływomierze   

3. Wymagany termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 15.12.2023 r.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne Zadania nr 1 – 4). Zamawiający nie ogranicza liczby zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1)  wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, 

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania 

w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497). 

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 

10. Załączniki do postępowania: 

1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 

2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 

3) Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz ofertowy - załącznik nr 3.docx docx 28.96 2023-10-31 10:10:00 Proceeding
OGŁOSZENIE.pdf pdf 662.37 2023-10-31 10:10:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 305.9 2023-10-31 10:10:00 Proceeding
WZÓR UMOWY.pdf pdf 292.11 2023-10-31 10:10:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 457.77 2023-11-07 10:25:08 Public message
Raport wyboru oferty.pdf pdf 466.33 2023-11-16 16:03:17 Public message

Announcements

2023-11-16 16:03 Patrycja Kandyba Raport wyboru ofert

Raport wyboru oferty [...].pdf

2023-11-07 10:25 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 dostawa urządzeń do pomiaru i rejestracji ciśnienia oraz przepływów na sieci wodociągowej typu CBX- H3 firmy Aqard – Zadanie nr 1 Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, • UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 delivery - (0)
2 dostawa przetworników do przepływomierzy bateryjnych AquaMaster4 FET432.B.M4.LPN.M9 firmy ABB wraz z bateriami litowymi ER34615 3,6V/19Ah – Zadanie nr 2 Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, • UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 delivery - (0)
3 dostawa mętnościomierzy firmy Endress+Hauser – Zadanie nr 3 Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, • UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 delivery - (0)
4 dostawa urządzenia do badania wydajności hydrantów firmy BIATECH – Zadanie nr 4 Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, • UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata zostanie dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Termin gwarancji - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 265