Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-10-2023 20:22:00 |
Składania : | 07-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-11-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa postępowania:
Doposażenie Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej w nowoczesne roboty rehabilitacyjne w celu dywersyfikacji możliwości terapeutycznych Spółki Uzdrowisko Lądek – Długopole S.A. w zakresie rehabilitacji.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod/-y CPV:
33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii
33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznej
33192150-8 Łóżka terapeutyczne
Przedmiotem zamówienia są dostawy nowoczesnych robotów rehabilitacyjnych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA/CZĘŚCI w ramach projektu polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie doposażenia podmiotów leczniczych w urządzenia robotyczne do rehabilitacji realizowanych ze środków subfunduszu terapeutyczno – innowacyjnego z Funduszu Medycznego (Konkurs nr FM-STI.01.REHABILITACJA.ROBOTY.2023).
Zamówienie podzielone jest na następujące części/zadania:
Część nr 1 – Dostawa urządzenia do treningu ekscentrycznego kończyn dolnych;
Część nr 2 – Dostawa łóżka do suchego hydromasażu;
Część nr 3 – Dostawa urządzenia do treningu pasywnego i aktywnego nóg i rąk z możliwością treningu równoczesnego kkd i kkg z prowadnicami;
Część nr 4 – Dostawa rotora do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych z oporem magnetycznym.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach rzeczowych dla danego zadania/części.
Nazwy: urządzenia, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Miejsce dostawy (w zakresie wszystkich części/zadań):
Szpital rehabilitacyjny „Stanisław” ul. Wolności 2a, 57-540 Lądek Zdrój.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1) dostawę, wyładunek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) dostawę zamawianego wyposażenia, sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materialnych i prawnych. Przedmiot zamówienia nie może nosić znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia,
3) montaż, instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4) dostarczenie w języku polskim wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem eksploatowania i funkcjonowania, w szczególności kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji itp.,
5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze urządzeń,
6) wskazanie wraz z dostawą punktów serwisowych, które będą obsługiwać poszczególne urządzenia.
Koszt ubezpieczenia na czas transportu do momentu dostawy sprzętu do obiektu Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ryzyko utraty i/lub uszkodzenia sprzętu przechodzi na Zamawiającego z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag.
Wszelkie ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem i uruchomieniem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.
Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji – przynajmniej na okres wskazany przez producenta danego produktu/urządzenia. Gwarancja liczona będzie od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania (z danymi identyfikującymi produkt) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
Dostarczane urządzenia/wyposażenie/produkty/sprzęt muszą być w pełni sprawne i przygotowane do pracy związanej z ich przeznaczeniem, spełniające aktualnie obowiązujące wymogi z zakresu BHP oraz innych przepisów, posiadającym wszelkie wymagane prawem i innymi przepisami - certyfikaty, badania, homologacje lub inne dokumenty związane z charakterem pracy i przeznaczeniem urządzenia.
- dostarczenie wyposażenia/sprzętu/urządzeń/produktów przez Wykonawcę;
- dostarczenie dokumentacji związanej z danym urządzeniem w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (np. karty katalogowe, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne - jeśli dotyczy);
- montaż urządzeń, wyposażenia i ich uruchomienie (jeśli dotyczy);
- wykonanie wszelkich niezbędnych adaptacji instalacji (jeśli zachodzi taka konieczność) związanych z montażem i późniejszą pracą dostarczonych urządzeń;
- sprawdzenie przedmiotu zamówienia w warunkach rzeczywistej pracy przez Zamawiającego;
- szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji zamawianego sprzętu i wyposażenia, szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w terminie ustalonym z Zamawiającym;
- odbiór dostawy przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
UWAGA:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość zadań/części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dnia 10 grudnia 2023 r.
Termin w/w jest terminem ostatecznym.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-12-06 12:11 | Elżbieta Kinal | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-11-08 12:49 | Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
DLA
WSZYSTKICH
CZĘŚCI |
2023-11-07 11:30 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-11-07 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
następujące
środki
finansowe:
dla części nr 1: do 285.120,00 zł; dla części nr 2: do 124.200,00 zł; dla części nr 3: do 42.000,00 zł; dla części nr 4: do 16.000,00 zł. |
2023-11-04 16:16 | Elżbieta Kinal |
Odpowiedź
na
pytanie
-
pismo
z
dnia
04.11.2023
r.
Odpowiedź na pytanie [...].pdf |
Komunikaty