Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup oraz dostawa materiałów promocyjnych

Agnieszka Chołodecka
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 30-10-2023 11:01:00
Składania : 06-11-2023 11:00:00
Otwarcia : 06-11-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Warunki zamówienia :


  1. Transport : koszt pokrywa Wykonawca.

  2. Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury.

  3. Fakturę prosimy wystawić na płatnika :

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

NIP: 896-000-47-80.

  1. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:

miejsce dostarczenia: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

W celu ustalenia dokładnego terminu dostawy prosimy kontaktować się z osobami odpowiedzialnymi za odbiór przedmiotu zamówienia pod nr tel. 47 87 143 73, 47 87 113 52.

  1. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia bez wad w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia.

  2. Termin realizacji zamówienia: 10 dni roboczych (bez sobót i niedziel) od dnia podpisania umowy.

  3. Osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia: Dorota Rudnicka tel. 47 871-44-02,  e-mail:dorota.rudnicka@wr.policja.gov.pl

  4. W załączeniu umowa, formularz ofertowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz wzór oświadczenia.

  5. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:

    a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

    b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

    c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

  6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 13, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku nie dołączenia oświadczenia, wykonawca będzie wezwany do przesłania go drogą mailową. Jeżeli oświadczenie nie zostanie dostarczone oferta nie będzie rozpatrywana.

  7. Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenia.PDF PDF 34.09 2023-10-30 11:01:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 20.48 2023-10-30 11:01:00 Postępowanie
projekt umowy_materiały prewencyjne(1).docx docx 22.24 2023-10-30 11:01:00 Postępowanie
prot.odbioru.doc doc 39 2023-10-30 11:01:00 Postępowanie
załącznik nr 1 odblask w kształcie samochodziku.jpg jpg 2.56 2023-10-30 11:01:00 Postępowanie
załącznik nr 2 logo(2).jpg jpg 18.65 2023-10-30 11:01:00 Postępowanie
załącznik nr 3 dzwonek rowerowy pozycja 30(1).jpg jpg 3.18 2023-10-30 11:01:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-10-30 14:36 Agnieszka Chołodecka Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: ZE WZGLĘDU NA NIE ZAŁACZENIE STOSOWNEGO ZAŁĄCZNIKA DO PONOWNEGO UMIESZCZENIA

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odblask w kształcie samochodziku specyfikacja w formularzu ofertowym 5135 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
2 Światełko-odblask specyfikacja w formularzu ofertowym 1000 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
3 Smycz specyfikacja w formularzu ofertowym 1000 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
4 Dzwonek rowerowy specyfikacja w formularzu ofertowym 320 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 244