Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/31/2023 „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby PWIK Sp. z o.o. w Gliwicach”

Termin:
Zamieszczenia : 30-10-2023 12:36:00
Składania : 07-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 07-11-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów biurowych. 1) Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu przedmiotu zamówienia oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi lub utratę właściwości podczas transportu i przechowywania. 2) Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert na produkty równoważne. 4) W przypadku złożenia oferty na produkty równoważne wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do podania: a) nazwy i logotypu producenta (symbolu lub innego określenia), b) przeznaczenia zastosowania produktu, c) parametrów zaproponowanego produktu równoważnego tj. pojemności opakowania, opisu opakowania. 6) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 7) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na warunkach i w terminie określonym przez producenta. Okres gwarancji w stosunku do części Przedmiotu umowy objętej Zamówieniem biegnie od dnia podpisania dokumentu WZ. 8) Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Główny ul. Rybnicka 47 w Gliwicach. 9) Wartości i ilości poszczególnych pozycji wskazane w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i służą Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. 10) W Formularzu cenowym są podane wagi, ilości wag wskazują, że im wyższa waga, to Zamawiający przewiduje większą ilość złożenia zamówienia na poszczególną pozycję. 2. Kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: Okres obowiązywania umowy: od dnia zawarcia do 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty określonej w § 4 wzoru umowy, w zależności które zdarzenie nastąpi wcześniej. Przedmiot umowy dostarczany będzie sukcesywnie, na podstawie Zamówień, składanych przez Zamawiającego w formie e-mailowej. Termin realizacji Zamówienia nie może przekroczyć 3 dni roboczych od daty jego złożenia. 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, b) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych. 6. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm.).

7. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 8. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 9. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - publikacja.pdf pdf 929.28 2023-10-30 12:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 23.81 2023-10-30 12:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy.xlsx xlsx 42.52 2023-10-30 12:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 318.39 2023-10-30 12:36:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 442.22 2023-11-07 09:55:31 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 442.98 2023-11-10 12:08:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-10 12:08 Anna Jasińska Raport wyboru oferty - w załączeniu.

Raport wyboru oferty [...].pdf

2023-11-07 09:55 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby PWIK Sp. z o.o. w Gliwicach” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, b) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 230