Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-10-2023 13:54:00 |
Składania : | 06-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-11-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 604-563-700
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-31 15:33 | Łukasz Kamiński |
Komunikat
Zamawiającego: w dniu 27.10.2023 Zamawiający otrzymał następujące pytanie: "chciałbym się dopytać o zapis dotyczący gwarancji, gdzie widnieje informacja "3 lata na miejscu u klienta". Z potwierdzonych informacji od dystrybutora, np. firma Dell nie oferuje takiej formy serwisu, jak naprawa u Klienta w przypadku monitorów." Zamawiający przychyla się do zmiany zapisów gwarancyjnych w załączonym OPZ, zmieniając zapis "3 lata na miejscu u klienta, możliwość zgłaszania awarii przez ogólnopolską linię telefoniczną producenta" na "3 lata, możliwość zgłaszania awarii przez ogólnopolską linię telefoniczną producenta". |
Komunikaty