Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZKB-II.2635.4.17.2023 Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznania

Piotr Nowak
Miasto Poznań Oddział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2023 08:48:00
Składania : 13-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-11-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Informujemy o rozpoczęciu postępowania na pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji następującej inwestycji: „Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań” składającej się z czterech części:
część 1 - Skrzyżowanie ulic Dzięgielowej i Naramowickiej
część 2 - Plac zabaw Owidiusza  Horacego

część 3 - Rondo Księdza Antoniego Sroki

część 4 - Rondo Józefa Czapskiego

prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Wykonawca zadania inwestycyjnego został wybrany w drodze przetargu https://platformazakupowa.pl/transakcja/810916 .

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma CENTRUM INFORMATYKI „ZETO” S.A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok.

Inspektor nadzoru z ramienia Zamawiającego będzie nadzorował prace Wykonawcy zadania obejmujące w szczególności:

  1. Opracowanie dokumentacji projektowej – projektu budowlanego i wykonawczego dla Przedmiotu zamówienia, jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego.

  2. Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu infastruktury teletechnicznej wskazanej w Programie funkcjonalno-użytkowym.

  3. Montaż, uruchomienie i konfigurację syren alarmowych DSE 1200 oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia.

  4. Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym Systemem Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań.

  5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę skalkulowaną za nadzór inwestorski z rozbiciem na cenę netto, podatek od towarów i usług oraz cenę brutto.

  2. Kopie niezbędnych uprawnień poświadczających możliwość pełnienia nadzoru inwestorskiego.

  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę.

  4. Termin wykonania prac objętych nadzorem inwestorskim:

120 dni kalendarzowych lub przez okres realizacji inwestycji objętych nadzorem

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 8784267

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Istotne warunki umowy na Inspektor Nadzoru.doc doc 77.5 2023-11-09 08:48:00 Kryterium

Komunikaty

2023-11-16 12:11 Piotr Nowak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Złożona przez Państwo oferta nie mieści się w planowanej przez nas kwocie, dlatego unieważniamy postępowanie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Nadzór inwestorski inwestycji: „Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań” Nadzoru inwestorskie podczas realizacji inwestycji: „Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań” 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2846 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.wpisując "Akceptuję"wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 120 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Opis sposobu przygotowania oferty - ) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej. 5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe. 6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym. 7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty: a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia. c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku. d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23% (0)
6 Opis procedury - 1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 1 i 5 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona. 2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę. 4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert. 5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. (0)
7 Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań. 2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę. 5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora. 6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych; b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe; c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane; d) żądania usunięcia danych, gdy: ‒ dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, ‒ dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, ‒ po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: ‒ osoby te kwestionują prawidłowość danych, ‒ przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, ‒ Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, ‒ osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu. 7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora. (0)
8 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO - Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. (0)
9 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę - Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności. (0)
10 OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT - Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca wskazany powyżej, jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na konto nr: (0)
11 Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych - Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca: 1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33; 2) gwarantuje, że dostęp do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie; 3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych; 4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie. (0)
12 Dodatkowe oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia, na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego za pomocą udostępnionego/dostarczonego przez Wykonawcę rozwiązania informatycznego - Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca: 1) zobowiązuje się do stosowania adekwatnych do zagrożeń środków ochrony przetwarzanych informacji (w tym danych osobowych) przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, obejmujących, m.in., poniżej wskazane zabezpieczenia techniczno-organizacyjne: a) zapewnienie aktualizacji regulacji wewnętrznych z obszaru bezpieczeństwa informacji adekwatnie do zagrożeń, b) przeprowadzanie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowanie działań minimalizujących to ryzyko, stosownie do wyników przeprowadzonej analizy; c) podejmowanie działań zapewniających, że osoby zaangażowane w proces przetwarzania informacji posiadają stosowne uprawnienia i uczestniczą w tym procesie w stopniu adekwatnym do realizowanych przez nie zadań oraz obowiązków mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa informacji, d) bezzwłoczną zmianę uprawnień, w przypadku zmiany zadań osób, o których mowa w punkcie poprzedzającym, e) zapewnienie szkolenia osób zaangażowanych w proces przetwarzania informacji, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień, jak: • zagrożenia bezpieczeństwa informacji, • skutki naruszenia zasad bezpieczeństwa informacji, w tym odpowiedzialność prawna, • stosowanie środków zapewniających bezpieczeństwo informacji, w tym urządzeń i oprogramowania minimalizującego ryzyko błędów ludzkich, f) zapewnienie ochrony przetwarzanych informacji przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, przez: • monitorowanie dostępu do informacji, • czynności zmierzające do wykrycia nieautoryzowanych działań związanych z przetwarzaniem informacji, • stosowanie środków uniemożliwiających nieautoryzowany dostęp na poziomie systemów operacyjnych, usług sieciowych i aplikacji, g) ustanowienie podstawowych zasad gwarantujących bezpieczną pracę przy przetwarzaniu mobilnym i pracy na odległość, h) zabezpieczenie informacji w sposób uniemożliwiający nieuprawnione jej ujawnienie, modyfikacje, usunięcie lub zniszczenie, i) zawieranie w umowach serwisowych podpisanych ze stronami trzecimi zapisów gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji, j) zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w systemach teleinformatycznych, polegającego w szczególności na: • dbałości o aktualizację oprogramowania, • minimalizowaniu ryzyka utraty informacji w wyniku awarii, • ochronie przed błędami, utratą, nieuprawnioną modyfikacją, • stosowaniu mechanizmów kryptograficznych w sposób adekwatny do zagrożeń lub wymogów przepisu prawa, • zapewnieniu bezpieczeństwa plików systemowych, • redukcji ryzyk wynikających z wykorzystania opublikowanych podatności technicznych systemów teleinformatycznych, • niezwłocznym podejmowaniu działań po dostrzeżeniu nieujawnionych podatności systemów teleinformatycznych na możliwość naruszenia bezpieczeństwa, • kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami i politykami bezpieczeństwa, k) bezzwłocznego zgłaszania incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji w określony i z góry ustalony sposób, umożliwiający szybkie podjęcie działań korygujących; l) zapewnienia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji i testów penetracyjnych. 2) wyraża zgodę na przeprowadzanie przez zamawiającego testów bezpieczeństwa oferowanych rozwiązań teleinformatycznych, po uprzednim uzgodnieniu przez strony szczegółów z tym związanych, oraz zobowiązuje się uzyskać wymagane zgody od podwykonawców, o ile będzie miało to zastosowanie. (0)
13 Zapoznanie się z treścią istotnych warunków umowy umowy - Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje. W przypadku pytań: – merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10 – związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Istotne warunki umow [...].doc

(0)
14 Uprawnienia poświadczające możliwość pełnienia nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa Prosimy o załączenie kopii uprawnień wraz z wpisem do do stosownych rejestrów (0)
15 Uprawnienia poświadczające możliwość pełnienia nadzoru inwestorskiego - aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, pomiarów, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV w zakresie kontrolno-pomiarowym. Prosimy o załączenie kopii uprawnień. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 305