Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-10-2023 12:48:00 |
Składania : | 20-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP
zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego
zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostawą sprzętu telefonii IP dla
potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 179/ZP/2023 (Rej.60/L/2023) poprzez
platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych (Dz. U.2023 poz. 1605 z póź. zm.) prowadzonym jako
zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie
z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 185/2023 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą
w Radomiu z dnia 18 kwietnia 2023 r. w sprawie planowania
i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
CPV: 32550000-3,
48510000-6.
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji zamówienia -
max do 08.12.2023 r.
2) Kryteria wyboru ofert:
najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa - na koszt Wykonawcy
do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11
Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu
telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 38, tel. kom. 502 501 215
4) Termin i forma płatności na
rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu
odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza
stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie
z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno - prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji:
minimum 36 miesięcy.
6) Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych.
7) Oferent jest związany złożoną
przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji
OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału
w postępowaniu prosimy nie składać oferty !!!
9) Wymagania, jakie powinni
spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów - poza
wypełnieniem formularza na stronie postępowania - platformie zakupowej Open
Nexus należy dołączyć skan:
Wypełniony we wszystkich pozycjach i
podpisany: Formularz ofertowy/ wykaz asortymentowo
- ilościowy - Załącznik nr 1
- pełnomocnictwo / w przypadku jego udzielenia.
Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem,
że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt
równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne,
jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ.
W tym celu w przypadku
zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć
również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna
Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego
wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych,
jakościowych i funkcjonalnych, na
podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny
będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ
(składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę, a składane
w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych - Tomasz
Bugajny tel.: 47 701 34 56
e-mail: tomasz.bugajny@ra.policja.gov.pl
· w sprawach formalnych - Rafał Gwozdowski tel.: 47 701 34 67
e-mail: rafal.gwozdowski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2
ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI
I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując
Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez
KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą
rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia
(OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na
stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na
warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena
za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym
koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych
kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej,
oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające
z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu
zastrzega, że:
- wybierze ofertę
najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru
oferty;
- przeprowadzane postępowanie
nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z
tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania
dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą,
zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane
osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez
Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada
37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia
publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-23 12:43 | Rafał Gwozdowski | W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 185/2023 z dnia 18 kwietnia 2023 r. Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 3 oferty. Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu została wybrana oferta firmy: INNERGO SYSTEMS Sp. z o.o. ul. Odrowąża 15 , 03-310 Warszawa. Wartość oferty: 70.602,00 zł brutto. Oferta spełnia wymagania Zamawiającego określone w OPZ oraz mieści się w środkach finansowych jakie zostały przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania oraz jest najniższą spośród wszystkich złożonych ważnych ofert. |
2023-10-18 14:58 | Rafał Gwozdowski |
W
związku
z
pytaniem
następującej
treści: 1) W związku z zamieszczeniem w projekcie umowy § 9, który de facto stanowi obowiązek informacyjny Zamawiającego (jako realizacja przepisów RODO), Wykonawca wnosi aby w umowie uregulować także kwestię wzajemnego udostępniania pomiędzy Stronami danych osobowych ich personelu (zaangażowanego w zawarcie i realizację umowy) – zgodnie z zasadą rozliczalności wyrażoną w RODO. Tym samym Wykonawca wnosi, aby do umowy dodać postanowienia o poniższej treści, które mogą zostać zmienione poprzez dostosowanie ich do faktycznych relacji pomiędzy Stronami: Wzajemne udostępnienie danych osobowych pracowników i współpracowników Stron. 1) W celu wykonania Umowy, Strony wzajemnie udostępniają sobie dane swoich pracowników i współpracowników zaangażowanych w wykonywanie Umowy w celu umożliwienia utrzymywania bieżącego kontaktu przy wykonywaniu Umowy, a także – w zależności od specyfiki współpracy - umożliwienia dostępu fizycznego do nieruchomości drugiej Strony lub dostępu do systemów teleinformatycznych drugiej Strony. 2) W celu zawarcia i wykonywania Umowy, Strony wzajemnie udostępniają sobie dane osobowe osób reprezentujących Strony, w tym pełnomocników lub członków organów w celu umożliwienia kontaktu między Stronami jak i weryfikacji umocowania przedstawicieli Stron. 3) Wskutek wzajemnego udostępnienia danych osobowych osób wskazanych w ppkt 1) oraz 2) powyżej, Strony stają się niezależnymi administratorami udostępnionych im danych. Każda ze Stron jako administrator udostępnionych jej danych osobowych samodzielnie decyduje o celach i środkach przetwarzania udostępnionych jej danych osobowych, w granicach obowiązującego prawa i ponosi za to odpowiedzialność. 4) Strony wzajemnie przekażą swoim pracownikom i współpracownikom treść określonych przez drugą Stronę Informacji o danych osobowych dotyczącej pracowników i współpracowników drugiej Strony, przed udostępnieniem ich danych osobowych drugiej Stronie, udokumentują to przekazanie, a także będą przechowywały dokumentację przekazania w sposób zapewniający jej dostępność oraz integralność przez czas trwania Umowy, a także 5 lat dłużej. 5) Jeśli Koordynator Umowy Strony nie wskaże inaczej w formie pisemnej, elektronicznej lub e-mailowej, druga Strona, w wykonaniu obowiązku z ppkt 4), powinna użyć treści Informacji o danych osobowych dotyczącej pracowników i współpracowników drugiej Strony, dostępnej na stronie www.__________ (wersja Wykonawcy), www.__________ (wersja Zamawiającego). 2) Wykonawca wnosi, aby w Umowie wskazać, że treść obowiązku informacyjnego Wykonawcy dostępna jest na stronie www…………… bądź w załącznikach do umowy (Wykonawca dostarczy jego treść na etapie zawierania umowy). 3) Wykonawca wnosi, aby na zasadzie wzajemności postanowienia dotyczące zasad danych osobowych § 8 ust.5 miały charakter dwustronnie zobowiązujący. Zamawiający udzielił odpowiedzi: "Dzień dobry. Odpowiadając na pytanie "... o uregulowanie kwestii wzajemnego udostępniania pomiędzy Stronami danych osobowych ich personelu ...", informuję, iż Zamawiający na chwilę obecną podtrzymuje zapisy projektu umowy zawarte w treści § 9 - Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych. Pozdrawiam." |
Komunikaty