Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PZ/28/2023 „Falowniki do sterowania pomp głębinowych w ujęciach”

Deadlines:
Published : 05-10-2023 16:18:00
Placing offers : 16-10-2023 13:00:00
Offers opening : 16-10-2023 13:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych falowników (trójfazowych przemienników częstotliwości):

a) do sterowania pomp głębinowych,

b) do sterowania pompami zamontowanymi w pompowni sieciowej SUW Łabędy. 

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2  do Materiałów Przetargowych.

Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 

2. Kod CPV: 

a) Kod główny: 31155000-7 - Falowniki

3. Termin realizacji:  do dnia 18 grudnia 2023 r. 

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Karty katalogowe/ dokumentacja zaoferowanych falowników. Karty katalogowe/dokumentacja powinny być w języku polskim.

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).


7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497). 

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najwyższą liczbą punktów zgromadzoną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert. 

10. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,

3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OGŁOSZENIE.pdf pdf 614.83 2023-10-05 16:18:00 Proceeding
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 183.83 2023-10-05 16:18:00 Proceeding
WZÓR UMOWY.pdf pdf 454.91 2023-10-05 16:18:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 29.55 2023-10-05 16:18:00 Proceeding
Modyfikacja MP.pdf pdf 226.3 2023-10-11 13:33:26 Public message
Wyjaśnienia treści MP.pdf pdf 1560.16 2023-10-12 13:55:03 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 444.59 2023-10-16 13:42:16 Public message
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 450.79 2023-10-18 12:41:24 Public message

Announcements

2023-10-18 12:41 Patrycja Kandyba Unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].pdf

2023-10-16 13:42 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-12 13:55 Patrycja Kandyba Wyjaśnienia treści MP

Wyjaśnienia treści M [...].pdf

2023-10-11 13:33 Agnieszka Kwitek Modyfikacja Materiałów Przetargowych

Modyfikacja MP.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Falowniki do sterowania pomp głębinowych w ujęciach” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Karty katalogowe/ dokumentacja zaoferowanych falowników. Karty katalogowe/dokumentacja powinny być w języku polskim. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin gwarancji - 24 miesiące, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 407