Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.247.2023 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I)

Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2023 09:18:00
Składania : 12-10-2023 15:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Wykonaniu Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego
(cz. I)". Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: zawiera opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oświadczenie Zamawiajacego odn. doradztwa przy dokumentacji - 2023.pdf pdf 159.44 2023-10-04 09:18:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy na wykonanie aplikacji dla tablic i SIG Dworca autobusowego Poznań Główny+zakup tablic i sprzętu-do publikacji PZ III-do publikacji.docx docx 106.99 2023-10-04 09:18:00 Kryterium
Załacznik nr 3 - Tablice informacyjne - system informacji dworca - opis wymagań - III - ostateczna - do publikacji.docx docx 80.36 2023-10-04 09:18:00 Kryterium

Komunikaty

2023-11-23 08:48 Aleksandra Szych Dzień Dobry, w związku z Postępowaniem: „DOA.202.247.2023 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I) (ID 827140), Zamawiający uprzejmie informuje, iż na podstawie pkt 41 pkt d) OWZ postępowanie zostało unieważnione.
2023-10-23 09:23 Aleksandra Szych Dzień Dobry, w związku z postępowaniem na: „Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I) (ID 827140), Zamawiający uprzejmie informuje, iż jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę Dysten sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu, w kwocie netto 129.000,00 zł tj. 158.670,00 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.
Z poważaniem
Aleksandra Szych, ZKZL sp. z o.o.


2023-10-11 09:41 Aleksandra Szych W związku z prowadzonym postępowaniem: Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych
i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I) ID 827140, Zamawiający otrzymał zapytanie:

„Dzień dobry, chciałbym zadać kilka pytań dotyczących postępowania.
Część D, tabela:

1. “Panel” - konieczne jest zastosowanie matryc IPS czy można zastosować inny typ matrycy spełniający wymagania określane w tej sekcji?

Odpowiedź Zamawiającego: Dopuszczamy inne rodzaje matryc z podświetleniem LED, których parametry takie jak rozdzielczość, jasność, kontrast, kąty widzenia i czas reakcji będą spełniać parametry opisane w specyfikacji dotyczącej danego monitora. Oferent proszony jest o podanie dokładnego modelu monitora.

Czy można zastosować matrycę o jasności 400 cd/m2 tak jak dla ekranów zewnętrznych nad wejściem do budynku Dworca? Wymaganie wewnątrz budynku większej jasności niż na zewnątrz wydaje się być nieuzasadnione.
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza matrycę o jasności 400 cd/m2.

2. “Podłączenia” - można zastosować monitor nie posiadający wszystkich wymienionych podłączeń? Taka mnogość podłączeń jest zbędna w celu realizacji zamówienia, a ogranicza dobór monitora.

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza monitor nie posiadający wszystkich wymienionych podłączeń, jednakże z utrzymanym wymaganiem minimum 1 złącza video (HDMI lub DisplayPort).

3. “Sterowanie z zewnątrz, czujniki zewnętrzne” - w przypadku monitorów wewnętrznych, montowanych, w miejscu zadaszonym, o stałym oświetleniu wewnętrznym konieczne jest stosowanie monitora z “czujnikiem jasności”?

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza w przypadku monitorów wewnętrznych pominięcie czujnika jasności, który miałby automatycznie dostosowywać jasność ekranu w zależności od poziomu natężenia światła zewnętrznego.
Czy konieczne jest stosowanie “RS232C (In/Out)” w przypadku gdy nie jest to konieczne do realizacji zamówienia?

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza monitor bez złącza RS232C (In/Out)
w przypadku, gdy nie jest to konieczne do realizacji zamówienia.

4. “Obudowa tablicy” - w przypadku monitorów wewnętrznych, mocowanych poza zasięgiem ludzi jest konieczna?
Jeżeli tak to czy można wykorzystać istniejące obudowy od demontowanych wyświetlaczy? Czy zastosowanie blachy nierdzewnej typu LDX jest konieczne? Blacha tego typu ma właściwości znacznie przewyższające potrzeby dla obudowy stosowanej wewnątrz budynku, tym bardziej przy malowaniu proszkowym.
Czy obudowa do monitorów wewnętrznych ma być przystosowana do pracy na zewnątrz?
Czy w przypadku braku konieczności stosowania obudowy, czytelny i trwały napis Odjazdy (Departures), Przyjazdy (Arrivals) można wykonać w formie szyldu lub pominąć ponieważ wyświetlana będzie ta treść na monitorze?

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wymaga obudowy do monitorów – ma ona pełnić funkcję zabezpieczającą monitor przed ingerencją z zewnątrz oraz spełniać walory estetyczne. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania istniejących obudów z demontowanych wyświetlaczy. Dla obudowy monitorów wewnętrznych dopuszczamy inny niż opisany rodzaj blachy nierdzewnej, jednakże parametry materiału powinny być zbliżone do właściwości blach typu LDX wskazanej w OPZ. Podtrzymujemy wymagania dotyczące napisów na obudowie.

Część oprogramowanie:
1. “(...) zapewniał wyświetlanie informacji pasażerskiej zgodnie z ustalonym szablonem przechowywanym w pamięci, ale umożliwiającym Zamawiającemu wprowadzenie ewentualnych zmian w tym szablonie w przyszłości. “ - taka funkcjonalność nie jest możliwa, bez specjalistycznej wiedzy.

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający w tym fragmencie opisu wymagań opisał wymaganie, iż oferowany system ma posiadać w swoim kodzie zapisany szablon graficzny plansz jakie będą wyświetlane na ekranach z założeniem, że w przyszłości będzie można je w razie potrzeby zmodyfikować. Doprecyzowując – Zamawiający nie wymaga, aby szablon wyświetlania był zapisany w pamięci monitora.

2. “Eksport danych – aplikacja będzie umożliwiać eksport danych, które będą wykorzystywane w dalszej pracy za pomocą eksportu do formatu xls lub csv“ - jakie konkretne dane mają być eksportowane?

Odpowiedź Zamawiającego: Z aplikacji winna być możliwość tworzenia raportów z przyjazdów autobusów dodanych ręcznie przez Dyspozytora Ruchu, np. w zadanym okresie. Dla potrzeb Dworca niezbędna jest możliwość tworzenia dobowych zestawień wjazdów nie tylko na dzień bieżący, ale na przynajmniej 10 dni do przodu i do tyłu.

3. “Przy pobieraniu danych z systemu zewnętrznego zawierających oznaczenie stanowiska nr 18, aplikacja winna wyświetlać je jako stanowisko nr 17-19.” - proszę o doprecyzowanie

Odpowiedź Zamawiającego: Stanowiska 17-19 to stanowiska przyjazdowe kończące bieg. Przewoźnik zajmuje stanowisko jedno z ww. trzech, które akurat jest wolne w czasie podjazdu /nie ma on wskazywanego konkretnego stanowiska/; oznaczenie ww. miejsc zatem winno wyglądać następująco: „17-19”,

4. “Aplikacja powinna umożliwiać ręczne dodawanie pozycji (kursów) odjazdowych lub przyjazdowych przez Dyspozytora, z poziomu samej aplikacji. Dodanie kursu oznacza wpisanie godziny odjazdu lub przyjazdu oraz pozostałych danych kursu, tak jak przedstawiane są inne kursy na tablicach. Dane te powinny być także automatycznie aktualizowane na tablicach peronowych i w systemie informacji głosowej. “ - czy takie ręczne wpisanie kursu nie powinno odbywać się po stronie DworzecSQL?

Odpowiedź Zamawiającego: Pracownik Dworca autobusowego (Dyspozytor Ruchu) musi mieć zapewnioną możliwość dodawania ręcznego kursów w ramach nowej aplikacji. W systemie DworzecSQL nie ma takiej opcji. DworzecSQL bazuje na rozkładach jazdy, a nie wszystkie odjazdy z Dworca opierają się na rozkładach jazdy. Z Dworca korzystają także Przewoźnicy na podstawie indywidualnych uzgodnień z Dyspozytorem Ruchu, dokonywanym często bezpośrednio przed wjazdem. Kursy dodane ręcznie w aplikacji powinny być automatycznie aktualizowane na tablicach informujących o przyjazdach/odjazdach, na tablicach peronowych oraz systemie informacji głosowej.


5. Moduł reklam - uważamy, że ekrany instalowane w pierwszej części zamówienia nie powinny
w ogóle wyświetlać reklam, a przez cały czas pokazywać jedynie przyjazdy i odjazdu. W związku z czym proponujemy ten moduł pominąć w tej części zamówienia.”.

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający zakłada wyświetlanie reklam i w tym zakresie zakres zamówienia się nie zmienia.

Z poważaniem
Aleksandra Szych
Kierownik Działu Lokali Strategicznych
Dział Lokali Strategicznych
ZKZL sp. z o.o.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic info. i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z wdrożeniem i zakupem, dostawą i montażem tablic, sprzętu (cz.I) Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca, zgodnie z zakresem wskazanym w Załączniku nr 3 do Umowy w części dot. Oprogramowania, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), opisanych w pkt D Załącznika nr 3, sprzętu do obsługi systemów, wskazanego w pkt E Załącznika nr 3, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu dostosowanego do potrzeb Zamawiającego (poprzedzonym Analizą Przedwdrożeniową), wraz z przeprowadzeniem szkoleń w zakresie obsługi i administracji Aplikacji oraz świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia projekt umowy wraz z Załącznikiem nr 3.

oświadczenie Zamawia [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja - 1. Wykonawca udziela 24 – miesięcznego okresu gwarancji na Aplikację będącą Przedmiotem Umowy, liczonego od dnia podpisania Protokołu Odbioru. 2. Wykonawca udziela 36 – miesięcznego okresu gwarancji na monitory/tablice i sprzęt zakupiony przez Zamawiającego w ramach niniejszej Umowy oraz na wykonane roboty w zakresie montażu monitorów/tablic i inne prace wykonane w ramach Przedmiotu Umowy, liczonego od dnia podpisania Protokołu Odbioru. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w terminie do 31.12.2023 r., z wyjątkiem świadczenia Serwisu Utrzymaniowego, zgodnie z § 9 Umowy, w tym dostarczanie Zamawiającemu najnowszych wersji Aplikacji i jej Aktualizacji, który następować będzie w okresie kolejnych 12 (dwunastu) miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy na wyk [...].docx

Załacznik nr 3 - Tab [...].docx

(0)
8 Określenie składowych ceny - Prosimy o wskazanie kosztów składowych ceny w podziale na poszczególne punkty D, E z rozdziału I "System informacji dworca – monitory LED", oraz pozostałe elementy z rozdziału II i III opracowania - załącznika nr 3. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Wykazanie doświadczenia w realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia - Wykonawca powinien przedstawić wykaz usług porównywalnych z usługą, stanowiącą przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź w przypadku nieposiadania referencji inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. w formie protokołu odbioru prac, pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac /z zaznaczeniem bez uwag, zastrzeżeń/. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 353