Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-10-2023 11:56:00 |
Składania : | 31-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-10-2023 10:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2023-10-18 12:01 | Monika Andruszkiewicz |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
–
tekst
jednolity
ze
zmianami),
Zamawiający
zawiadamia,
iż
unieważnił
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
publicznego,
prowadzone
w
trybie
przetargu
niegranicznego,
którego
przedmiotem
jest
dostawa
środków
barwiących
do
urządzeń
drukujących
(tonery)
–
sprawa
numer:
PUZ-2380-114-037-114/2023/MA.
Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 5 ustawy Pzp. UZASADNIENIE: Zgodnie z art. 255 pkt 5 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania, a w konsekwencji wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Istotna zmiana okoliczności, polega na konieczności wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia na inny cel, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania. W wyroku z dnia 3 czerwca 2015 r., KIO 1056/15 Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że „zmianę okoliczności” należy rozumieć jako zaistnienie pewnych zdarzeń faktycznych, których konsekwencją jest przyjęcie, że kontynuowanie postępowania przetargowego nie leży w interesie publicznym (SO w Warszawie V Ca 1187/2009). Interes publiczny z kolei nie powinien być utożsamiany z interesem samego zamawiającego (GKO BDF1/4900/64/69/13/RWPD-57591), ale raczej należy go rozumieć jako cel dla którego zaspokojenia realizowane miało być zamówienie (…) (KIO/UZP 262/08). Konieczność wydatkowania środków finansowych na inny cel (w tym przypadku pilna realizacja napraw dużej ilości sprzętu drukującego oraz terminali noszonych), jest zmianą okoliczności, która ma charakter istotny, czyli faktycznie uniemożliwiający (a nie utrudniający) realizację zamówienia według dotychczasowych założeń. Jednocześnie Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, spodziewać się, że takie zdarzenie zajdzie w momencie ogłaszania przetargu. Interes publiczny w postaci zapewnienia dostaw środków barwiących do urządzeń drukujących, zostanie zrealizowany w ramach umów zawartych w wyniku uprzednio prowadzonego postępowania. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie. |
2023-10-18 11:54 | Monika Andruszkiewicz | Informacja o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty