Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2023 13:00:00 |
Składania : | 09-10-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 87 40
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-13 09:29 | Alicja Patkowska | Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o. o. informuje, że w postępowaniu "Remont drogi wraz z chodnikiem za pawilonem handlowym przy ul. Swoboda 21 w Poznaniu – działka 52/116 arkusz 02 obręb 39" Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 159 569,87 zł brutto. |
2023-10-11 10:33 | Alicja Patkowska |
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
Sp.
z
o.
o.
informuje,
że
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
na
„Remont
drogi
wraz
z
chodnikiem
za
pawilonem
handlowym
przy
ul.
Swoboda
21
w
Poznaniu
–
działka
52/116
arkusz
02
obręb
39”
w
wyznaczonym
terminie
składania
ofert,
tj.
do
dnia
09.10.2023
do
godziny
12:00
wpłynęło
6
ofert. 1. KRECIK Krzysztof Stoiński, cena oferty brutto: 161,96 zł 2. AVENIR POLSKA Sp. z o. o., cena oferty brutto: 145 785,24 zł 3. Dariusz Białobrzycki, cena oferty brutto: 143 856,35 zł 4. PB HAUS, cena oferty brutto: 274 359,20 zł 5. RDR Sp. z o. o., cena oferty brutto: 145 578,21 zł 6. VIA Sp. z o. o., cena oferty brutto: 178 059,68 zł |
2023-10-04 14:52 | Alicja Patkowska |
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
Sp.
z
o.
o.
informuje,
iż
w
związku
z
omyłkowym
załączeniem
do
postępowania
Istotnych
Postanowień
Umowy
w
trybie
śledzenia
zmian
załącznik
został
przez
Zamawiającego
usunięty
i
wprowadzono
prawidłowy
załącznik
IPU
nie
zawierający
trybu
śledzenia
zmian.
Treść IPU nie uległa zmianie z wyłączeniem dostosowania zapisu w oparciu o udzieloną odpowiedzi na zadane w trakcie postępowania przez Wykonawcę pytanie w zakresie terminu realizacji robót. W związku z powyższym Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 09.10.2023 do godziny 12:00. |
2023-10-02 11:47 | Alicja Patkowska | W odpowiedzi na zadane pytanie o treści "Zapytanie odnoście terminu wykonania w umowie jest 21 dni. Natomiast w Formularzu na stronie 6 tygodni. Proszę o sprecyzowanie." Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o. o. informuje, że termin na realizację zadania wynosi 6 tygodni od wprowadzenia Wykonawcy na plac budowy. W umowie zapis dotyczący terminu realizacji zostanie poprawiony. |
2023-10-02 09:38 | Alicja Patkowska |
W
odpowiedzi
na
zadane
pytania
o
treści: "Pytanie 1. Proszę o sprecyzowanie ile m2 jest kostki dwuteownika a ile cegiełki ? Pytanie 2. dotyczy pozycji 6 przedmiaru. Proszę o informację jakiego materiału dotyczy ten wywóz i potwierdzenie, że jest on tylko na 1 km. Pytanie 3. Proszę o podanie ile będzie szt (m) krawężników łukowych a ile m krawężników 15x30 Pytanie 4. Pozycja 15 przedmiaru. czy ziemia będzie wywożona gdzieś na plac do Państwa, że jest podany tylko odwóz na 1 km? Pytanie 5. proszę o potwierdzenie ilości słupków 30 szt ? to są słupki do znaków tak jak jest to w opisie pozycji ?" Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o. o. przesyła poniżej odpowiedzi na przesłane pytania: 1. Kostka dwuteownik - 166,38m2, Kostka prostokątna - 230,2m2 2. Dodatek za wywóz gruzu za każdy następny rozpoczęty 1km 3. Krawężników łukowych 14 mb, pozostałych 73 mb 4. Wywóz gruzu łącznie z poz. 6 na odległość ponad 1km 5. 30szt. słupków (okrągłe lub prostokątne) wys. 1,2m w kolorze szarym |
2023-09-29 10:44 | Alicja Patkowska |
W
odpowiedzi
na
zadane
pytanie
o
treści
"Pytanie 1. Proszę o podanie rodzaju kostki jaka ma być zastosowana i kolor ? Pytanie 2. Podbudowa z kruszywa pod ten chodnik może być z kruszywa wapiennego czy też ma być twarde np granit ?" Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o. o. informuję, że: Na chodnik przewidziana jest kostka brukowa podwójne T szara gr. 6cm, na jezdnię kostka brukowa prostokątna 8cm grafitowa, natomiast podbudowa pod chodnik z kruszywa wapiennego. |
Komunikaty