Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2023 13:19:00 |
Składania : | 05-10-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 05-10-2023 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Wymagania i specyfikacja 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów zgodnie z DTR agregatów prądotwórczych G1 i G2 (tj. po 6 usług serwisowych dla każdego z agregatów) zainstalowanych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Tomasza Edisona 16 oraz wykonywanie robót dodatkowych i awaryjnych na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, e-mailowej lub telefonicznej. Szczegółowy zakres prac został wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych. Wykonawca powinien posiadać centrum monitoringu w trybie 24h / dobę, 7 dni w tygodniu, gdzie prowadzona jest kontrola parametrów monitorowanego agregatu, oraz udzielać Zamawiającemu wsparcia technicznego w zakresie bieżących parametrów, zdarzeń i zaleceń w eksploatacji agregatów.
Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy
2.Kod CPV: Kod główny: 50532300-6 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów 3.Termin realizacji: od 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r. 4.Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5.Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną, zgodnie z poniższymi kryteriami, w oparciu o kwoty wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Lp. Kryterium Waga Opis punktacji
1. Cena łączna za wykonanie przeglądów Wa = 80% Ca=((Camin/Caof)xWa)x100 pkt
2. Stawka rbh: 8-18 Wb = 5% Cb=((Cbmin/Cbof)xWb)x100 pkt
3. Stawka rbh: 18-22 Wc = 5% Cc=((Ccmin/Ccof)xWc)x100 pkt
4. Stawka rbh: 22-6 Wd = 5% Cd=((Cdmin/Cdof)xWd)x100 pkt
5. Stawka rbh dni inne niż robocze We = 5% Ce=((Cemin/Ceof)xWe)x100 pkt
Wa-We – waga w danym kryterium Ca- Ce – punktacja w danym kryterium Camin-Cemin – najniższa cena spośród wszystkich ofert (w danym kryterium) Caof-Ceof – cena w badanej ofercie (w danym kryterium) Łączna punktacja danej oferty to suma punktów Ca do Ce. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska w sumie najwięcej punktów i spełniać będzie wszystkie wymagania Zamawiającego określone w dokumentach zamówienia. 6. Warunki do postępowania: 1) Kompetencje lub uprawnienia: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a) co najmniej jedno zadanie polegające na prowadzeniu stałej obsługi serwisowej zespołu prądotwórczego zasilanego biogazem o mocy nie niższej niż 360kW, b) co najmniej jedną usługę serwisową polegającą na utrzymaniu w ciągłym ruchu zespołu prądotwórczego. 2) Osoby zdolne do realizacji zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia: a) co najmniej jedną osobą posiadającą szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji Przemysłowych Silników Gazowych MAN w zakresie E28 (np. certyfikat, autoryzacja lub inny dokument to potwierdzający); b) co najmniej dwiema osobami posiadającymi równocześnie uprawnienia kwalifikacyjne SEP „E” i „D" dla 2 grup G1, G3. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej w lit. a) i b) pod warunkiem spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom. 7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych, 3) wypełniony i podpisany wykaz usług – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usług, 4) certyfikat, autoryzacja lub inny dokument potwierdzający posiadanie szkolenia w zakresie zakresie obsługi i konserwacji Przemysłowych Silników Gazowych MAN w zakresie E28, 5) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 lit. b) Materiałów Przetargowych (Uprawnienia kwalifikacyjne SEP „E” i „D" dla 2 grup G1, G3). UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 8. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497). 9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 10. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, 4) Wykaz osób – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych, 5) Wykaz usług – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-18 14:24 | Anna Jasińska | Raport wyboru oferty - w załączeniu. |
2023-10-05 10:11 | Anna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu. |
2023-10-03 13:23 | Anna Jasińska |
Wyjaśnienia
i
modyfikacja
treści
Materiałów
Przetargowych
-
w
załączeniu.
Wyjaśnienia i modyfi [...].pdf |
Komunikaty