Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/27/2023 „Wykonanie okresowych przeglądów agregatów prądotwórczych G1, G2”

Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2023 13:19:00
Składania : 05-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 05-10-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów zgodnie z DTR agregatów prądotwórczych G1 i G2 (tj. po 6 usług serwisowych dla każdego z agregatów) zainstalowanych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Tomasza Edisona 16 oraz wykonywanie robót dodatkowych i awaryjnych na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, e-mailowej lub telefonicznej. Szczegółowy zakres prac został wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych. Wykonawca powinien posiadać centrum monitoringu w trybie 24h / dobę, 7 dni w tygodniu, gdzie prowadzona jest kontrola parametrów monitorowanego agregatu, oraz udzielać Zamawiającemu wsparcia technicznego w zakresie bieżących parametrów, zdarzeń i zaleceń w eksploatacji agregatów.

Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy

2.Kod CPV: Kod główny: 50532300-6 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów 3.Termin realizacji: od 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r. 4.Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

5.Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną, zgodnie z poniższymi kryteriami, w oparciu o kwoty wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Lp. Kryterium Waga Opis punktacji

1. Cena łączna za wykonanie przeglądów Wa = 80% Ca=((Camin/Caof)xWa)x100 pkt

2. Stawka rbh: 8-18            Wb = 5% Cb=((Cbmin/Cbof)xWb)x100 pkt

3. Stawka rbh: 18-22            Wc = 5% Cc=((Ccmin/Ccof)xWc)x100 pkt

4. Stawka rbh: 22-6             Wd = 5% Cd=((Cdmin/Cdof)xWd)x100 pkt

5. Stawka rbh dni inne niż robocze We = 5% Ce=((Cemin/Ceof)xWe)x100 pkt

Wa-We – waga w danym kryterium Ca- Ce – punktacja w danym kryterium Camin-Cemin – najniższa cena spośród wszystkich ofert (w danym kryterium) Caof-Ceof – cena w badanej ofercie (w danym kryterium) Łączna punktacja danej oferty to suma punktów Ca do Ce. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska w sumie najwięcej punktów i spełniać będzie wszystkie wymagania Zamawiającego określone w dokumentach zamówienia. 6. Warunki do postępowania: 1) Kompetencje lub uprawnienia: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a) co najmniej jedno zadanie polegające na prowadzeniu stałej obsługi serwisowej zespołu prądotwórczego zasilanego biogazem o mocy nie niższej niż 360kW, b) co najmniej jedną usługę serwisową polegającą na utrzymaniu w ciągłym ruchu zespołu prądotwórczego. 2) Osoby zdolne do realizacji zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia: a) co najmniej jedną osobą posiadającą szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji Przemysłowych Silników Gazowych MAN w zakresie E28 (np. certyfikat, autoryzacja lub inny dokument to potwierdzający); b) co najmniej dwiema osobami posiadającymi równocześnie uprawnienia kwalifikacyjne SEP „E” i „D" dla 2 grup G1, G3. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej w lit. a) i b) pod warunkiem spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom. 7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych, 3) wypełniony i podpisany wykaz usług – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usług, 4) certyfikat, autoryzacja lub inny dokument potwierdzający posiadanie szkolenia w zakresie zakresie obsługi i konserwacji Przemysłowych Silników Gazowych MAN w zakresie E28, 5) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 lit. b) Materiałów Przetargowych (Uprawnienia kwalifikacyjne SEP „E” i „D" dla 2 grup G1, G3). UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 8. Podstawy wykluczenia:

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497). 9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 10. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, 4) Wykaz osób – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych, 5) Wykaz usług – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - publikacja.pdf pdf 1169.49 2023-09-26 13:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 28.57 2023-09-26 13:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 817.25 2023-09-26 13:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 678.68 2023-09-26 13:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz osób.docx docx 18.52 2023-09-26 13:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz usług.docx docx 16.64 2023-09-26 13:19:00 Postępowanie
Wyjaśnienia i modyfikacja treści MP.pdf pdf 654.91 2023-10-03 13:23:27 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - po modyfikacji.docx docx 33 2023-10-03 13:23:27 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Wzór umowy - po modyfikacji.pdf pdf 821.89 2023-10-03 13:23:27 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 451.1 2023-10-05 10:11:52 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 452.95 2023-10-18 14:24:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-18 14:24 Anna Jasińska Raport wyboru oferty - w załączeniu.

Raport wyboru oferty [...].pdf

2023-10-05 10:11 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-03 13:23 Anna Jasińska Wyjaśnienia i modyfikacja treści Materiałów Przetargowych - w załączeniu.

Wyjaśnienia i modyfi [...].pdf

Załącznik nr 1 - For [...].docx

Załącznik nr 2 - Wzó [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Wykonanie okresowych przeglądów agregatów prądotwórczych G1, G2” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych, 3) wypełniony i podpisany wykaz usług – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usług, 4) certyfikat, autoryzacja lub inny dokument potwierdzający posiadanie szkolenia w zakresie zakresie obsługi i konserwacji Przemysłowych Silników Gazowych MAN w zakresie E28, 5) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 lit. b) Materiałów Przetargowych (Uprawnienia kwalifikacyjne SEP „E” i „D" dla 2 grup G1, G3). 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Stawka roboczogodziny w dni robocze 5% w godz. od 8:00 do 18:00 (0)
3 Stawka roboczogodziny w dni robocze 5% w godz. od 18:00 do 22:00 (0)
4 Stawka roboczogodziny w dni robocze 5% w godz. od 22:00 do 6:00 (0)
5 Stawka roboczogodziny w pozostałe dnii 5% inne niż robocze (0)
6 Warunki płatności - 30 dni, proszę potwierdzić (0)
7 Wymagany termin gwarancji - zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 297