Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2023 07:21:00 |
Składania : | 04-10-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 04-10-2023 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Dwóch konserwacjach czterech zestawów hydroforowych w budynkach na Os. Jana III Sobieskiego 9, Os. Jana III Sobieskiego 11, Os. Jana III Sobieskiego 13, Os. Jana III Sobieskiego 18 w Poznaniu" Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 61 415 86 40
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-09 09:02 | Barbara Kaczmarek |
Zamawiający
informuje,
że
w
postepowaniu
złożona
została
jedna
oferta
przez
Wykonawcę: 1) IGO TECH Górczak Damian, z siedzibą: Poznań, ul. 28 czerwca 1956 r. 8 6, 61- 485 Poznań. Kwota brutto oferty: 13 508,35 zł W postepowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy: IGO TECH Górczak Damian, z siedzibą: Poznań, ul. 28 czerwca 1956 r. 8 6, 61- 485 Poznań. Kwota brutto oferty: 13 508,35 zł |
2023-09-29 12:01 | Barbara Kaczmarek |
Zamawiający
informuję,
że
do
postępowania
zadane
zostało
pytanie
o
następującej
treści: ”Dzień dobry, W imieniu firmy ”.........” chciałabym uzyskać informację na temat możliwości negocjowania zapisów w projekcie umowy. Czy są możliwe zmiany w zapisach umowy, dotyczące postępowania w sytuacji konieczności wykonania napraw - określające jasno, że koszt naprawy zostanie wyceniony osobno, a naprawa zostanie wykonana na osobne zlecenie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego oferty naprawy? W tym momencie umowa z jednej strony sugeruje, że w ramach usługi konserwacji należy dokonać również napraw: "1. Strony zawierają Umowę, na mocy, której, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług polegających na wykonaniu dwóch konserwacji czterech zestawów hydroforowych oraz na usunięciu usterek lub nieprawidłowości stwierdzonych podczas konserwacji zestawów hydroforowych". Z drugiej strony załącznik nr 2 będący szczegółowym wykazem prac obejmuje tylko czynności konserwacyjne. Proponuję w § 2 pkt. 1 usunąć fragment "oraz na usunięciu usterek lub nieprawidłowości stwierdzonych podczas konserwacji zestawów hydroforowych" oraz proponuje dodać następujące zapisy: - "Wykonawca w ramach umowy konserwacji będzie dokonywał wymiany materiałów użytych do koniecznej naprawy i regulacji w kwocie nie przekraczającej 80,00 zł netto. W przypadku konieczności przeprowadzenia wymiany podzespołu w kwocie wyższej, każdorazowo robocizna i dojazd związana z ich wymianą jest zawarta w cenie i przedmiocie umowy, natomiast za zużycie tej części Zamawiający będzie obciążany odrębnie jako sprzedaż części w momencie jego zużycia." - "W przypadku konieczności przeprowadzenia wymiany lub naprawy części powyżej kwoty 80,00 zł netto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kalkulację związanych z tym kosztów. Naprawa zostanie wykonana na osobne zlecenia po akceptacji kosztów wymiany części przez Zamawiającego". Ponadto w §3 pkt. 3 jest mowa o usunięciu awarii w ciągu 48h. Możemy zapewnić czas reakcji na zgłoszoną awarię 48h, natomiast usunięcie jej w sytuacji, jeżeli będzie wymagana wymiana części jest nierealne, ponieważ potrzebny jest czas do sporządzenia oferty, zaakceptowania jej przez Zmawiającego oraz czas dostawy części. Proponuję taki zapis: "Strony ustalają, że w przypadku awarii, do usunięcia których konieczna będzie wymiana urządzeń i/lub części zamiennych trudno dostępnych na rynku strony uzgodnią możliwie najkrótszy, uzasadniony warunkami technicznymi i organizacyjnymi, termin dokonania naprawy". Zamawiający w odpowiedzi informuje, że nie ma podstaw do zmiany zapisów Umowy. Odpowiadając na pytanie dotyczące § 2 pkt 1 Umowy Umowa konserwacyjna nie dotyczy napraw urządzeń hydroforni. Umowa swoim zakresem obejmuje m.in.: konserwację, serwis, pomiary, korektę ustawień poprzez regulację. Usunięcie usterek lub nieprawidłowości stwierdzonych podczas konserwacji dotyczy drobnych napraw, wykonywanych podczas prac serwisowych. Odpowiadając na pytanie dotyczące § 3 pkt 2 i 3 Umowy Informujemy, że wykonanie usługi konserwacji i serwisu objęte jest 3 miesięczną gwarancją. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48h usunąć braki związane z niestarannym wykonaniem prac. |
Komunikaty