Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-09-2023 12:16:00 |
Składania : | 28-09-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
I
ETAP
ZAPYTANIE
OFERTOWE
- TORBY LDPE
KASOWE KOSZULKI, DKT ORAZ Z UCHEM
- TORBY IZOTERMICZNE
NA MROŻONKI LDPE
DLA GRUPY
MUSZKIETERÓW
(INTERMARCHE)
W POLSCE.
Data:
21.09.2023
Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych
przedsiębiorców, które zarządza siecią prawie 4000 punktów handlowych i
usługowych, działających we Francji, Belgii, Portugalii i Polsce.
W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza 379 supermarketów spożywczych
Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz 69 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach Intermarché
oraz Bricomarché.
Każdy ze sklepów jest
niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska)
jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu marketu.
„ITM
Polska” Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i
Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego na dostawę toreb LDPE
kasowych koszulek, DKT, z uchwytem oraz
toreb izotermicznych LDPE dla Grupy Muszkieterów w Swadzimiu (centrala sklepów
Intermarché oraz Bricomarché) w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym
dokumencie.
Adres Zamawiającego:
SCA
PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
Niniejszy
dokument stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie
i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w
całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody
Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione.
Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii
niniejszego dokumentu.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.
·
Zapytanie nie
jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska”
Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM Polska] lub innych spółek
należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub
działań w procesie składania ofert przez Wykonawca.
·
Wydatki
poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez
Spółkę ITM Polska.
·
Odpowiedź
potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska
do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
·
ITM Polska zastrzega
sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
·
Akceptacja
odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki ITM Polska w stosunku do
potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.
·
Wiążącą
wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w
języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w
innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język
polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w
języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
·
Termin
ważności oferty sugerowany 30 dni.
2.
Posiada
wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.
3.
Dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia.
4.
Wykonawca
oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
7.
Finalnie
oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w jęz. polskim. Należy
podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.
8.
Z
postępowania ofertowego wyklucza się oferty częściowe, nieobejmujące całego
przedmiotu zamówienia, chyba że Wykonawca zaproponuje rozwiązanie alternatywne
9.
Preferowane
referencje od kluczowych klientów, z którymi Wykonawca współpracował w ciągu
ostatnich 12 miesięcy w zakresie odpowiadającym niniejszemu zapytaniu
ofertowemu.
10.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis
dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.
11.
Obligatoryjne
dołączony wypełniony plik kwestionariusza: „Załącznik nr 3 - KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY”
12.
Obligatoryjnie
proszę dołączyć specyfikację techniczną zaproponowanych produktów.
13.
Wybrany Wykonawca
będzie wykonywał czynności zgodne z warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM
Polska lub SCA PR POLSKA.
14.
Sugerowane
jest załączenie propozycji umowy współpracy.
15.
Warunki
płatności.
a.
Cena musi
uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją
przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium
oceny oferty.
b.
Koszt winien
być skalkulowany w formie koszt netto za 1000szt. produktu
c.
Płatność
będzie realizowana przez spółkę SCA PRO POLSKA za wykonaną kompleksowo usługę w
cyklach miesięcznych,
d.
Termin
płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie dostarczonej
faktury VAT wraz z załączonym protokołem.
e.
Wybrany
dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
f.
Oferent
przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie „SCA PR POLSKA” zastosuje kary umowne:
·
Za
opóźnienie,
·
Za
niewykonanie usługi,
·
Za brak
poufności.
1.
cena,
2.
czas
dostawy produktów
3.
parametry
techniczne produktów
4.
termin
płatności,
5.
czas
umowy
6.
warunki
gwarancja
7.
zgodność
ze specyfikacją,
8.
zgodność
z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
9.
referencje
1.
Rozpatrywane
będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do
dnia 28.09.2023 do godziny 14:00.
2.
Oferty
dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3.
W przypadku
pytań:
- merytorycznych, proszę o
kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,
- pytania
prosimy zgłaszać w dniach 21.09.2023 - 26.09.2023,
- pytania związane z obsługą
platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do
17:00.
4. Wiadomości z platformy
zakupowej mają charakter informacyjny.
5. Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Celem przetargu jest ustalenie
warunków zakupu toreb:.
OPIS
/ Specyfikacja:
1) TORBA KASOWA „koszulka” dla sieci sklepów Intermarche.
Torba
koszulka z LOGO INTERMARCHE – wraz z kodem kreskowym i QR CODE, grubość 55 / 50
/ 45 my, biała zabarwiona folia wysokociśnieniowa (LDPE) z uchwytem typu
KOSZULKA, druk: 2-stronny, 2-kolorowy taki sam po obydwu stronach.
Wymóg
atestu : przeznaczone do kontaktu z
żywnością.
Format: 30 (szerokość) x 55-56
(wysokość) + 14 (zakładka boczna) cm, pakowane po 500szt. w kartonie takiej
samej grafiki.
Koszty klisz i matryc i
przygotowani po stronie Dostawcy.
Nakład miesięczny około: 600 000
- 800 000szt.
Dostawy w stałej współpracy na
paletach Euro na wywołanie w terminie realizacji 7 dni roboczych od chwili
złożenia zamówienia.
Koszt dostawy po stronie dostawcy
(tj. w cenie produktu).
Przykładowe
grafiki załączniki : ”KOSZULKA LDPE INTERMARCHE”,
2) TORBY KASOWE DKT z uchwytem
typu market - DLA INTERMARCHE
TORBA KASOWA - Torba z uchwytem typu
market DKT z LOGO INTERMARCHE – wraz z kodem kreskowym (dostarczony w
projekcie), druk: 2-stronny, 2-kolorowy taki sam po obydwu stronach,
torba z uchwytem typu market z wklejoną wkładką wzmacniającą (DKT), grubość 55 / 50 / 45 my.
Format: 45/46 (szerokość) x 50
(wysokość) + 10 (zakładka denna) cm, pakowane po 500szt. w
kartonie.
Koszty klisz, matryc i
przygotowania po stronie Dostawcy.
Wymóg
atestu : przeznaczone do kontaktu z żywnością.
Nakład miesięczny około: 90 000
- 110 000szt.
Dostawy w stałej współpracy na
paletach Euro na wywołanie w terminie realizacji 7 dni roboczych od chwili
złożenia zamówienia.
Koszt dostawy po stronie dostawcy
(tj. w cenie produktu).
Produkt zgodny z normą branżową,
prawem POLSKIM i EU.
Konfekcjonowanie : wg.
rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,
Opis na produkcie: nazwa
produktu, kod ITEM8 (kod nadany w zamówieniu dla produktu przez zamawiającego),
kod EAN oraz cechy, pakowanie itp.
Przykładowa
grafika załącznik : „DKT LDPE MARKET INTERMARCHE”.
3) TORBY KASOWE DKT Z UCHEM z LOGO INTERMARCHE
TORBA KASOWA Z UCHEM z LOGO
INTERMARCHE – wraz z kodem kreskowym (dostarczony w projekcie), grubość 55 / 50
/ 45 my,
biała zabarwiona folia wysokociśnieniowa (LDPE) z uchwytem : taśmowy biały
180my z podwójnie założoną folią, druk: 2-stronny, np. 2-kolorowy.
Torba
w 1 rodzaju grafiki.
Wymóg
atestu : przeznaczone do kontaktu z żywnością.
Format:
45-46 (szerokość) x 51 wysokość) + 8 (zakładka denna) cm, pakowane po 250szt.
Koszty
klisz, matryc i przygotowania po stronie Dostawcy.
Nakład
miesięczny około: 7 000 - 15 000szt. toreb.
Dostawy
na paletach Euro jednorazowo od 10 - 33 palet na wywołanie w terminie
realizacji 7 dni roboczych.
Koszt
dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).
Dostawy w stałej współpracy na
paletach Euro na wywołanie w terminie realizacji 7 dni roboczych od chwili
złożenia zamówienia.
Produkt
zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
Konfekcjonowanie
: wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,
Opis
na produkcie: nazwa produktu, kod ITEM8 (kod nadany w zamówieniu dla produktu
przez zamawiającego), kod EAN oraz cechy, pakowanie itp.
Przykładowa
grafika załącznik : „Z UCHEM LDPE
INTERMARCHE”
4) TORBA IZOTERMICZNA NA MROŻONKI
LDPE dla sieci sklepów Intermarche.
Torba
izotermiczna z LOGO INTERMACHE – wraz z kodem kreskowym
Warstwa
folii wewnętrzna 120 mikronów, spieniona metalizowana – LDPE srebrna
Warstwa
folii zewnętrznej 40 mikronów LDPE transparentna
Uchwyt
podwójny plastikowy 350mm w kolorze biały zatrzaskowy
Druk:
2-stronny, 2-kolorowy taki sam po obydwu stronach. Jeden rodzaj grafiki
czerwono – czarny.
Wymóg
atestu : przeznaczone do kontaktu z
żywnością.
Format: 45/46 (szerokość) x 47
(wysokość),
Pakowane po 100szt. w kartonie
Koszty klisz i matryc i
przygotowani po stronie Dostawcy.
Nakład roczny około: 45 000
- 70 000szt.
Dostawy na paletach Euro na
wywołanie. Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).
Przykładowe
grafiki załączniki „TORBA IZOTERMICZNA”
1.
Produkt
zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
2.
Konfekcjonowanie
: wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,
3.
Transport w
cenie,
4.
Opis na produkcie:
nazwa produktu kod ITEM8, EAN oraz cechy, pakowanie itp.
Miejsce
dostawy: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.
Data
dostawy : pierwsza dostawa najlepiej w październiku 2023 ( po złożenia zamówienia i akceptacji projektu),
potem dostawy do 7 dni roboczych od
chwili złożenia zamówienia.
Płatnik: SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
Kapitał zakładowy 20 000 000,00 zł
Komunikaty