Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2023 12:02:00 |
Składania : | 25-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-09-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Znak sprawy: BP.042.2.67.2019.JŻ
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Dostawa i zakup 14 sztuk rowerów typu „bicykl” na potrzeby projektu PR/1/045/2018”
Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000 złotych.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz Zamawiającego pod nazwą:
„Dostawa 14 sztuk rowerów typu „bicykl” na potrzeby projektu PR/1/045/2018”
1.2 Dane Zamawiającego:
Gmina Miejska Giżycko
Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
NIP: 845-19-51 457
e-mail: urzad@gizycko.pl
1.3 Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
Jagoda Żelisko – kierownik Biura Projektów
tel. 87 7324155
e-mail: jagoda.zelisko@gizycko.pl
2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy. W przypadku wystąpienia przekroczenia daty 31 października 2023, termin dostawy musi nastąpić do 30 października 2023 r. z uwagi na zakończenie realizacji projektu.
2.2 Miejsce wykonywania zamówienia – Twierdza Boyen, Turystyczna 1, 11-500 Giżycko.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1 Zakres:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 14 sztuk nowych, w pełni wyregulowanych i gotowych do jazdy rowerów typu „bicykl”.
Rowery muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, z późn. zm.) oraz w zestawie powinny być załączone uniwersalne kaski na głowę (rozmiar w przedziale: 53cm-65cm).
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do miejsca wskazanego w ust. 2 pkt 2.2 na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonanie usługi zostanie zatwierdzone protokołem odbioru będącym podstawą do wystawienia faktury.
3.2 Opis przedmiotu zamówienia:
1. Pojazd dwukołowy wyposażony w dwa różnej wielkości koła, duże w rozmiarze przedziale: 34-36” oraz mniejsze wielkości w przedziale 10-12” umożliwiający jazdę po nawierzchni gruntowej naturalnej utwardzonej.
2. Kolor: czarny lub brązowy
3. Rama: Stal
4. Widelec: Stal
5. Długość w przedziale: 94cm-145cm
6. Wysokość kierownicy w przedziale: 120 cm – 124 cm
7. Parametry siodełka: wysokość 100 cm, Cechy: siodełko uniwersalne damsko-męskie.
4. KRYTERIA WYBORU OFERTY
4.1 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium 100% cena. Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej, Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.
Kryterium: cena 100 pkt. – waga 100%
Cp = Co/ Cb x 100 pkt.
Cp - ilość punktów badanej ceny oferty
Co - cena oferty najniższej
Cb - cena oferty badanej
4.2 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszego Zapytania ofertowego oraz otrzyma największą liczbę punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanym wyżej kryterium.
5. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na platformie zakupowej Zamawiającego. Informacja o zawarciu umowy zostanie przekazana bezpośrednio do Wykonawcy zamówienia drogą elektroniczną formie e-mail.
6. TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
d) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
e) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia.
6.2 Ofertę należy przesłać w terminie do 25 września 2023 roku, do godz. 10:00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https:/platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
6.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 września 2023 roku o godz. 10:05 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 121.
6.4 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
7.1 Oferent może złożyć jedną ofertę.
7.2 Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
7.3 Oferta cenowa powinna być złożona na formularzu Zamawiającego - załącznik nr 1 wraz ze specyfikacją dostarczanych rowerów.
7.4 Do oferty cenowej należy złożyć oświadczenie – załącznik nr 2.
7.5 Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
7.6 Do zapytania przedstawiono projekt umowy stanowiący załącznik nr 3.
8. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz oferty cenowej
Załącznik nr 2 – oświadczenie
Załącznik nr 3 – projekt umowy
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Projekt jest współfinansowany przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-26 15:21 | Jagoda Żelisko | Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty |
2023-09-25 13:29 | Jagoda Żelisko | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty