-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 818545
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OR.235.2.2023.RK Usługa odpłatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Wystawiający
-
UżytkownikRenata Kłosowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-14 15:25:00
-
Składania2023-09-19 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-09-19 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: OR.235.2.2023.RK
Zaproszenie do złożenia oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na usługę odpłatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodzie 16 02 14 – zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13. (komputery, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, ups-y, monitory LCD, laptopy, notebooki, powerbank, zestawy CERTUM.)
Przez odpłatny odbiór odpadów należy rozumieć, że Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Szacowana przez Zamawiającego waga odpadów wynosi 1 100 kg.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odpłatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodzie 16 02 14 – zużyte urządzenia inne niż wymienione
w 16 02 09 do 16 02 13. (komputery, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, ups-y, monitory LCD, laptopy, notebooki, powerbank, zestawy CERTUM.)
Szacowana przez Zamawiającego waga odpadów wynosi 1 100 kg.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Zamawiającego ww. usługę zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym.
Rodzaj i ilość sprzętu przekazanego Wykonawcy do utylizacji oraz numer inwentarzowy zawiera Załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego.
II. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji usługi – 3 dni robocze od dnia podpisania umowy. Termin zostanie ustalony za pośrednictwem poczty elektronicznej.
III. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
a) W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt odebrać od Zamawiającego zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu przy ulicy Księdza Andrzeja Łukasika 3 w godzinach od 7.30 do 14.30.
b) Wykonawca oświadcza, że posiada decyzję środowiskową.
c) Wykonawca przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami postępowanie z odebranymi odpadami objętymi przedmiotem niniejszej umowy oraz za ich transport do miejsca utylizacji.
d) Zamawiający będzie nadzorował załadunek odpadów na środki transportu Wykonawcy.
e) Wykonawca z chwilą przejęcia odpadów przejmuje na siebie wszystkie obowiązki za stan odpadów i bezpieczeństwo odpadów podczas transportu oraz za ich przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub unieszkodliwienia w terminie nie dłuższym niż to wynika z art. 25 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
f) Wykonawca zobowiązuje się posiadać sprzęt do sprawdzenia masy przekazanych przez Zamawiającego odpadów, zalegalizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Faktycznie oddana ilość zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zostanie ustalona na podstawie potwierdzenia z wagi i będzie stanowić podstawę do ustalenia kosztów usługi, co zostanie potwierdzone sporządzonym protokołem podpisanym przez wyznaczone osoby.
g) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie bez udziału podwykonawców.
h) Wykonawca oświadcza, że spełnia wszelkie wymagane przepisami prawa warunki, w szczególności określone ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 poz. 1587) oraz posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnego na dzień realizacji zamówienia zezwolenia na zbieranie odpadów o kodach stanowiących przedmiot zamówienia.
i) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą zawodową starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
j) Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania odpadów do odbioru, tj. zgromadzenia sprzętu w jednym miejscu będącego adresem odbioru.
k) Zamawiający zobowiązuje się do wskazania Wykonawcy miejsca parkingowego, które umożliwi postój samochodów ciężarowych.
l) Zamawiający sporządzi kartę przekazania odpadów stanowiących przedmiot niniejszej umowy zwanej KPO, za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO.
m) Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, poświadczony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
IV. Miejsce i termin złożenia oferty:
a) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.09.2023 r. do godz. 9.00.
b) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus załączając wypełniony i podpisany formularz - Załącznik nr 1.
V. Termin otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
VI. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 10 dni od upływu terminu składania ofert.
VII. Warunki płatności wynagrodzenia Zamawiającego:
a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy według cen określonych w formularzu ofertowym.
b) Podstawę do wystawienia rachunku dla Wykonawcy będzie stanowiła karta przekazania odpadów wygenerowana z systemu Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami.
c) W związku z wykonaniem usługi Zamawiający wystawi dla Wykonawcy rachunek na zasadach zgodnych z formularzem ofertowym złożonym przez Wykonawcę.
d) Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty przelewem kwoty zgodnej z rachunkiem wystawionym przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia jego otrzymania. Płatność nastąpi na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A o nr 87 1160 2202 0000 0005 7039 2994.
e) Rachunek wysłany będzie na adres wskazany przez Wykonawcę.
VIII. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Renata Kłosowska, tel.: 48 386 70 53 lub za pośrednictwem platformy zakupowej – wyślij wiadomość do Zamawiającego.
IX. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,
b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus załączając wypełniony i podpisany formularz - Załącznik nr 1.
X. Opis kryteriów oceny ofert:
Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.
W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.
XI. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania w całości w każdym czasie bez podania przyczyny,
b) odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny,
c) nieudzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu,
d) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone,
e) zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej,
f) w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, rezygnuje z realizacji zlecenia, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik Nr 2 - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Załącznik Nr 3 – Projekt Umowy.
Załącznik Nr 4 – Rodzaj, ilość i numer inwentarzowy sprzętu elektrycznego i elektronicznego przekazanego Wykonawcy do utylizacji.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-09-19
14:18:09
|
Renata Kłosowska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
ID
818545
na
"Usługę
odpłatnego
odbioru,
transportu
i
utylizacji
zużytego
sprzętu
elektrycznego
i
elektronicznego".
(zgodnie
z
zapisem
w
pkt.
XI
lit.
a
zapytania
ofertowego).
Powodem unieważnienia postępowania jest brak możliwości wybrania najkorzystniejszej oferty spośród złożonych ofert. Jednocześnie informuję, że Zamawiający przeprowadzi nowe postępowanie na realizację ww. usługi według nowego zapytania ofertowego (zmianie uległy zapisy w pkt. X). Dziękuję za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Zapraszam do składania ofert w nowym postępowaniu na realizację usługi odpłatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. |
2023-09-19
13:28:20
|
Renata Kłosowska |
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
ID
818545
na
"Usługę
odpłatnego
odbioru,
transportu
i
utylizacji
zużytego
sprzętu
elektrycznego
i
elektronicznego".
(zgodnie
z
zapisem
w
pkt.
XI
lit.
a
zapytania
ofertowego). Powodem unieważnienia postępowania jest brak możliwości wybrania najkorzystniejszej oferty spośród złożonych ofert. Jednocześnie informuję, że Zamawiający przeprowadzi nowe postępowanie na realizację ww. usługi według nowego zapytania ofertowego (zmianie uległy zapisy w pkt. X). Dziękuję za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Zapraszam do składania ofert w nowym postępowaniu na realizację usługi odpłatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?