Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-09-2023 14:42:00 |
Składania : | 18-09-2023 11:30:00 |
Otwarcia : | 18-09-2023 11:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym jednostki.
Zapraszamy do złożenia ofert na Akcesoria Karcher do odkurzaczy poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że w przypadku przekroczenia szacowanych środków Zamawiający może zrezygnować z zakupu niektórych pozycji przedmiotu zamówienia.
Niniejsze zapytanie dotyczy akcesoriów do odkurzaczy Karcher:
NT 25/1 Ap: 1.184-510.0, rok prod. 2012, S/N 019699
T 12/1: 1.355-100.0, rok prod. 2014, S/N 017369
(dane z tabliczek znamionowych)
Przy składaniu oferty należy uwzględnić fakt, że obecnie produkowane akcesoria mogą być w pewnym stopniu zmodyfikowane i niekoniecznie pasować do odkurzaczy (elementów wyposażenia), które posiadamy. Chcemy uniknąć sytuacji typu: dostarczony wąż ssący ma inny system clip niż rura odkurzacza, albo inną średnicę, albo nie pasuje do otworu dolotowego odkurzacza.
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w dniu: 18.09.2023.
2. Termin realizacji zamówienia: do 21.09.2023.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu/przesyłki: po stronie Wykonawcy (wliczone w zaoferowaną cenę produktów).
4. Płatność: przelew z odroczonym terminem płatności (14 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z prawidłowo wystawioną fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres).
5. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
6. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe, fabrycznie zapakowane i wolne od wad.
Adres dostawy:
Internat I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema
ul. R. Traugutta 1
07-410 Ostrołęka
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod nr tel. 660 705 355;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-09-18 12:11 | Marcin Polak |
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wybrana
została
oferta
Wykonawcy: ERPIX Spółka z o. o., 35-230 Rzeszów, ul. Warszawska 32. Cena oferty: 789,66 zł brutto. Jest to oferta najkorzystniejsza w kryterium ceny oraz spełnia wymagane przez Zamawiającego warunki formalne. |
Komunikaty