Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-09-2023 09:03:00 |
Składania : | 11-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu
Miejskiego
w Starachowicach zaprasza rzeczoznawców majątkowych do złożenia oferty na
wykonanie operatu szacunkowego.
I.
OPIS PRZEDMIOTU WYCENY
Zlecenie obejmuje
wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przechodu i
przejazdu na nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Starachowice, położonej w Starachowicach przy ul. Widok oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Starachowice obrębu 0001 jako działka nr 1208, dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą nr KI1H/00019672/0 na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości oznaczonej jako działka
1220. Lokalizację
ograniczonego prawa rzeczowego przedstawiono na załączniku graficznym.
Celem
wyceny jest określenie wartości jednorazowej opłaty
za ustanowienie służebności przechodu i przejazdu.
Operat szacunkowy
winien zawierać wyciąg z operatu oraz mapę sytuacyjno - wysokościową
przedmiotowej nieruchomości (w kolorze).
Wykonany operat
będzie stanowił informację publiczną zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z
dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022
r. poz. 902 z późn. zm.).
II. TERMIN WYKONANIA
21 dni od dnia podpisania umowy.
III.
KRYTERIUM OCENY OFERTY
Cena
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta winna zawierać:
1. Nazwę oferenta, numer
uprawnień zawodowych, numery: Regon i NIP.
2. Cenę netto, podatek VAT i
cenę brutto wykonania wyceny.
V.
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
Ofertę
należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie
zakupowej Open Nexus.
VI. DODATKOWE INFORMACJE.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 103, tel. 41 273 82 20.
Zastrzegamy, że zamawiający może
unieważnić postępowanie jeżeli oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty