Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SA.270.65.2023 Budowa instalacji fotowoltaicznej na Zapleczu Technicznym Transportu Nadleśnictwa Maskulińskie

Bartłomiej Sienkiewicz
Nadleśnictwo Maskulińskie
Deadlines:
Published : 01-09-2023 12:15:00
Placing offers : 21-09-2023 10:00:00
Offers opening : 21-09-2023 10:20:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 76.8 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 706.6 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ - formularz oferty.doc doc 52 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ.doc doc 47.5 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 2A do SWZ.doc doc 43 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 3 do SWZ - dokumentacja projektowa.pdf pdf 7769.4 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do SWZ - SST.pdf pdf 349.83 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 5 do SWZ - przedmiar robót.pdf pdf 578 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 6 do SWZ - projekt umowy.pdf pdf 648.96 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 7 do SWZ - wykaz robót.doc doc 34.5 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 8 do SWZ - wykaz osób.doc doc 34 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Załącznik nr 9 do SWZ.doc doc 36.5 2023-09-01 12:15:00 Proceeding
Odpowiedź na zapytania wraz ze zmianą treści SWZ.pdf pdf 252.58 2023-09-15 09:51:12 Public message
Specyfikacja Warunków Zamówienia (ZMIENIONA).pdf pdf 706.56 2023-09-15 09:51:12 Public message
Załącznik nr 6 do SWZ - projekt umowy (ZMIENIONY).pdf pdf 649.78 2023-09-15 09:51:12 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 33.86 2023-09-15 09:59:41 Public message
Odpowiedź na zapytanie nr 2.pdf pdf 273.27 2023-09-19 14:35:12 Public message
Informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 214.97 2023-09-21 14:31:27 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty i ofertach odrzuconych.pdf pdf 247.32 2023-10-17 14:34:49 Public message

Announcements

2023-10-17 14:34 Bartłomiej Sienkiewicz Ruciane-Nida, dnia 17 października 2023 r.
Zn. spr.: SA.270.65.2023

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ORAZ OFERTACH ODRZUCONYCH
na budowę instalacji fotowoltaicznej na Zapleczu Technicznym Transportu Nadleśnictwa Maskulińskie

Zgodnie z art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający – Nadleśnictwo Maskulińskie informuje, iż w procedurze zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym, w przedmiocie zamówienia: „Budowa instalacji fotowoltaicznej na Zapleczu Technicznym Transportu Nadleśnictwa Maskulińskie”, zostało złożonych dziesięć ofert.
Na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy wybrano ofertę złożoną przez firmę Niskoemisyjni.pl Sp. z o.o., ul. Gizewiusza 2, 12-200 Pisz, za łączną cenę 132.569,40 zł gross za realizację całego przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.
Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu, spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ oraz według kryteriów przyjętych w SWZ uzyskała najwyższą liczbę punktów, w wyniku czego wygrywa postępowanie jako najkorzystniejsza złożona oferta.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Oferta nr 1
Niskoemisyjni.pl Sp. z o.o., ul. Gizewiusza 2, 12-200 Pisz
Liczba pkt w kryterium: łączna cena gross za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60%:
Oferta nr 1: (132 569,40 : 132 569,40) x 60 = 60,00 pkt
Liczba pkt w kryterium: długość okresu udzielonej gwarancji – 40%:
Oferta nr 1: 48 miesięcy = 40,00 pkt
Razem:
Oferta nr 1: 60,00 pkt + 40,00 pkt = 100,00 pkt

Oferta nr 2
Yuxta Sp. z o.o., ul. Domaniewska 44, 02-672 Warszawa
Liczba pkt w kryterium: łączna cena gross za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60%:
Oferta nr 2: (132 569,40 : 170 970,00) x 60 = 46,52 pkt
Liczba pkt w kryterium: długość okresu udzielonej gwarancji – 40%:
Oferta nr 2: 48 miesięcy = 40,00 pkt
Razem:
Oferta nr 2: 46,52 pkt + 40,00 pkt = 86,52 pkt

Oferta nr 3
Sun Invest Sp. z o.o., ul. Towarowa 9D, 10-416 Olsztyn
Liczba pkt w kryterium: łączna cena gross za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60%:
Oferta nr 3: (132 569,40 : 139 605,00) x 60 = 56,98 pkt
Liczba pkt w kryterium: długość okresu udzielonej gwarancji – 40%:
Oferta nr 3: 48 miesięcy = 40,00 pkt
Razem:
Oferta nr 3: 56,98 pkt + 40,00 pkt = 96,98 pkt

Oferta nr 4
WP Energy Sp. z o.o., Stanisławie 4, 83-112 Stanisławie
Liczba pkt w kryterium: łączna cena gross za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60%:
Oferta nr 4: (132 569,40 : 140 835,00) x 60 = 56,48 pkt
Liczba pkt w kryterium: długość okresu udzielonej gwarancji – 40%:
Oferta nr 4: 48 miesięcy = 40,00 pkt
Razem:
Oferta nr 4: 56,48 pkt + 40,00 pkt = 96,48 pkt

Oferta nr 5
Kwartz Sp. z o.o., ul. Skórzewska 35, 62-081 Wysogotowo
Liczba pkt w kryterium: łączna cena gross za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60%:
Oferta nr 5: (132 569,40 : 196 830,23) x 60 = 40,41 pkt
Liczba pkt w kryterium: długość okresu udzielonej gwarancji – 40%:
Oferta nr 5: 48 miesięcy = 40,00 pkt
Razem:
Oferta nr 5: 40,41 pkt + 40,00 pkt = 80,41 pkt

Oferta nr 6
Elektro-Instalator Marek Brzozowski, ul. Przemysłowa 1 lok.302, 11-500 Giżycko
Oferta niepodlegająca ocenie – oferta odrzucona

Oferta nr 7
Energo Marcin Gołąb, ul. Polna 14, 12-200 Szczytno
Oferta niepodlegająca ocenie – oferta odrzucona

Oferta nr 8
Tani Prąd Łukasz Bieńkowski, ul. Jasia i Małgosi 37, 10-696 Olsztyn
Liczba pkt w kryterium: łączna cena gross za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60%:
Oferta nr 8: (132 569,40 : 172 200,00) x 60 = 46,19 pkt
Liczba pkt w kryterium: długość okresu udzielonej gwarancji – 40%:
Oferta nr 8: 48 miesięcy = 40,00 pkt
Razem:
Oferta nr 8: 46,19 pkt + 40,00 pkt = 86,19 pkt

Oferta nr 9
Solid Energy Group Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 62/20, 19-300 Ełk
Liczba pkt w kryterium: łączna cena gross za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60%:
Oferta nr 9: (132 569,40 : 175 275,00) x 60 = 45,38 pkt
Liczba pkt w kryterium: długość okresu udzielonej gwarancji – 40%:
Oferta nr 9: 48 miesięcy = 40,00 pkt
Razem:
Oferta nr 9: 45,38 pkt + 40,00 pkt = 95,38 pkt

Oferta nr 10
Solarget Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 32/3, 19-400 Olecko
Liczba pkt w kryterium: łączna cena gross za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60%:
Oferta nr 1: (132 569,40 : 141 450,00) x 60 = 56,23 pkt
Liczba pkt w kryterium: długość okresu udzielonej gwarancji – 40%:
Oferta nr 10: 48 miesięcy = 40,00 pkt
Razem:
Oferta nr 10: 56,23 pkt + 40,00 pkt = 96,23 pkt


Informacja o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone:

W postępowaniu odrzucono oferty: nr 6 (Elektro-Instalator Marek Brzozowski, ul. Przemysłowa 1 lok.302, 11-500 Giżycko) i nr 7 (Energo Marcin Gołąb, ul. Polna 14, 12-200 Szczytno) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy – ww. Wykonawcy nie wnieśli wadium w wyznaczonym terminie.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żądał wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł. Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Termin składania ofert wyznaczono na 21.09.2023 r. na godz. 10:00.
Zgodnie z oświadczeniem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, rachunek ten został uznany kwotami 2.000,00 zł:
a) w przypadku firmy Marek Brzozowski Elektro-Instalator (oferta nr 6) – 21.09.2023 r. o godzinie 10:19;
b) w przypadku firmy Energo Marcin Gołąb (oferta nr 7) – 21.09.2023 r. o godzinie 10:25.
a więc po upływie terminu składania ofert.
Zgodnie z zapisami art. 97 ust. 5 ustawy, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. Termin składania ofert jest terminem specyficznym, ponieważ jest określonym w czasie punktem nie tylko poprzez wskazanie dnia, ale także i godziny. W związku z tym Wykonawca powinien wnieść wadium nie tylko przed upływem wyznaczonego dnia, ale także przed wyznaczoną godziną składania ofert, aby można było uznać, że wadium zostało wniesione w terminie, zgodnie z przepisami ustawy. Wykładnia art. 97 ust. 5 ustawy jednoznacznie wskazuje na obowiązek skutecznego (fizycznego) wniesienia wadium Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Zatem przed tym terminem w dyspozycji Zamawiającego winna się znaleźć wymagana kwota wadium (w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu). Nie jest przy tym wystarczające samo dokonanie zlecenia wykonania przelewu wymaganej kwoty na rachunek Zamawiającego. Dla skutecznego wniesienia wadium w pieniądzu konieczne jest uznanie na rachunku bankowym Zamawiającego należnej kwoty wadium przed upływem terminu składania ofert. W przeciwnym razie oferta nie jest zabezpieczona prawidłowo i podlega odrzuceniu z postępowania. W komentarzu do PZP pod redakcją Huberta Nowaka oraz Mateusza Winiarza (dostępnym pod adresem https://www.uzp.gov.pl/nowe-pzp/repozytorium-dokumentow-nowe-pzp/komentarz-do-nowego-pzp) w zakresie dotyczącym przesłanki odrzucenia oferty, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy (Wady wadium jako podstawa odrzucenia oferty – Zaniechanie wniesienia wadium, str. 725) wskazano, iż: „Pierwsza przesłanka łączy konieczność odrzucenia oferty z niewniesieniem przez wykonawcę wadium, żądanym na podstawie art. 97 ust. 1 Pzp. Zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że zarówno niewniesienie fizycznie wadium przez wykonawcę (bez znaczenia w jakiej formie), jak również wniesienie w taki sposób, że wpłynie do zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, rozpatrywane będzie jako „niewniesienie wadium”. Nie ma przy tym znaczenia, ile upłynęło czasu od upływu terminu składania ofert do wniesienia wadium, aby zdyskwalifikować takie wadium. Niewniesienie wadium w terminie w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza, że wadium nie wpłynęło przelewem na konto wskazane przez zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofertW wyroku z dnia 19 grudnia 2017 r. o sygn. akt KIO 2584/17 (Legalis nr 1718849), Krajowa Izba Odwoławcza uznała, iż wadium składane w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego faktycznie przed terminem składania ofert – wyznaczonym również przez konkretną godzinę, a nie tylko datę dzienną. Jednocześnie skład orzekający zgodził się z Zamawiającym, że wadium w pieniądzu, które wpłynęło po godzinie składania ofert nie może zostać uznane za wniesione prawidłowo. Obowiązek zabezpieczenia oferty wadium, w tym wybór formy, w której wadium zostanie wniesione, należał do wykonawców, o czym wprost przesądza brzmienie art. 97 ust. 7 ustawy. W związku z tym, iż uznanie rachunku bankowego poprzez zaksięgowanie kwot wadium nastąpiło po terminie (godzinie) składania ofert, Zamawiający uznał, iż wadium nie zostało wniesione i odrzucił oferty ww. Wykonawców, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.

Zamawiający zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy przewiduje zawarcie umowy w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-09-21 14:31 Bartłomiej Sienkiewicz Ruciane-Nida, dnia 21 września 2023 r.
SA.270.65.2023

Informacje z otwarcia ofert w postępowaniu na „Budowę instalacji fotowoltaicznej na Zapleczu Technicznym Transportu Nadleśnictwa Maskulińskie”

Stosownie do wymogu art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie podaje informacje zawarte w ofertach – jak niżej:

Zestawienie złożonych ofert:

Oferta nr 1 – Niskoemisyjni.pl Sp. z o.o., ul. Gizewiusza 2, 12-200 Pisz; cena oferty – 132.569,40 zł brutto.

Oferta nr 2 – Yuxta Sp. z o.o., ul. Domaniewska 44, 02-672 Warszawa; cena oferty – 170.970,00 zł brutto.

Oferta nr 3 – Sun Invest Sp. z o.o., ul. Towarowa 9D, 10-416 Olsztyn; cena oferty – 139.605,00 zł brutto.

Oferta nr 4 – WP Energy Sp. z o.o., Stanisławie 4, 83-112 Stanisławie; cena oferty – 140.835,00 zł brutto.

Oferta nr 5 – Kwartz Sp. z o.o., ul. Skórzewska 35, 62-081 Wysogotowo; cena oferty – 196.830,23 zł brutto.

Oferta nr 6 – Elektro-Instalator Marek Brzozowski, ul. Przemysłowa 1 lok. 302, 11-500 Giżycko; cena oferty – 110.000,00 zł brutto.

Oferta nr 7 – Energo Marcin Gołąb, ul. Polna 14, 12-100 Szczytno; cena oferty – 176.000,00 zł brutto.

Oferta nr 8 – Tani Prąd Łukasz Bieńkowski, ul. Jasia i Małgosi 37, 10-696 Olsztyn; cena oferty – 172.200,00 zł brutto.

Oferta nr 9 – Solid Energy Group Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 62/20, 19-300 Ełk; cena oferty – 175.275,00 zł brutto.

Oferta nr 10 – Solarget Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 32/3, 19-400 Olecko; cena oferty – 141.450,00 zł brutto.

Informacje z otwarci [...].pdf

2023-09-21 10:15 Bartłomiej Sienkiewicz Ruciane-Nida, 21.09.2023 r.
SA.270.65.2023

INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 192.621,46 zł brutto.
2023-09-19 14:35 Bartłomiej Sienkiewicz Ruciane-Nida, 19.09.2023 r.
SA.270.65.2023

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE DO TREŚCI SWZ

Do Zamawiającego w dniu 15 września 2023 r. wpłynęło zapytanie do treści specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej „SWZ”) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Budowę instalacji fotowoltaicznej na Zapleczu Technicznym Transportu Nadleśnictwa Maskulińskie. Zamawiający na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) udziela odpowiedzi:

Zapytanie:
Czy Nadleśnictwo posiada dokumentację budowlano-architektoniczną budynków, na których zamontowane zostaną panele fotowoltaiczne? Dokumentacja do wykorzystania przy wyliczeniach nośności dachów i przygotowania ekspertyz wg nowych wymagań przetargu.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający udostępni posiadana dokumentację Wykonawcy wybranemu w postępowaniu po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zmiany terminu składania i otwarcia ofert.

Niniejsza informacja służy interpretacji i doprecyzowaniu postanowień SWZ. Zamawiający, jak i Wykonawcy, są związani niniejszą informacją w równym stopniu, jak treścią SWZ.

Odpowiedź na zapytan [...].pdf

2023-09-15 09:59 Bartłomiej Sienkiewicz W związku ze zmianą treści SWZ w załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-09-15 09:51 Bartłomiej Sienkiewicz Ruciane-Nida, dnia 15.09.2023 r.
Zn. spr.: SA.270.65.2023.

Zamawiający - Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie w załączeniu udostępnia odpowiedź na zapytania do treści SWZ wraz ze zmianą treści SWZ oraz zmianą terminu składania ofert.

Nowy termin składania ofert to 22 września 2023 r., godz. 10:00.
Szczegóły w załącznikach.

Odpowiedź na zapytan [...].pdf

Specyfikacja Warunkó [...].pdf

Załącznik nr 6 do SW [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 929