Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.22.2023 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Termin:
Zamieszczenia : 25-08-2023 09:44:00
Składania : 04-09-2023 12:00:00
Otwarcia : 04-09-2023 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 

Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

 

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

 

Kod/-y CPV:

Część 1: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

Część 2: 33622400-1 - Środki chroniące naczynia krwionośne

Część 3: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33141110-4 - Opatrunki

33141115-9 - Wata medyczna

33141119-7 - Kompresy

Część 4: 33141114-2 - Gaza medyczna

Część 5: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

Część 6: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Część 7: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33141200-2 - Cewniki

33141310-6 - Strzykawki

33141320-9 - Igły medyczne

Część 8: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Część 9: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

Część 10: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

Część 11: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

 

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.

 

Zamówienie podzielone jest na następujące części/zadania:

 

Część nr 1 – Sukcesywne dostawy produktów leczniczych;

Część nr 2 – Sukcesywne dostawy leku Fraxiparine;

Część nr 3 – Sukcesywne dostawy środków opatrunkowych;

Część nr 4 –  Sukcesywne dostawy  gazy jałowej i niejałowej;

Część nr 5 –  Sukcesywne dostawy opasek;

Część nr 6 –  Sukcesywne dostawy pampersów dla dorosłych;

Część nr 7 –  Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku I;

Część nr 8 –  Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II;

Część nr 9 –  Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych;

Część nr 10 –  Sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji;

Część nr 11 –  Sukcesywne dostawy  rękawic foliowych i podkładów celulozowych.

 

Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).

 

Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).

Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.

Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.

W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.

Zamawiający ma prawo zamówić produkty spoza zakresu określonego w załącznikach od nr 1.1 do 1.11 do SWZ, dopuszczone do obrotu i stosowania w ochronie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktu „równoważnego”- wyłącznie za zgodą Zamawiającego - pod względem składu chemicznego, dawki, przeznaczenia, spektrum i czasu działania. Równoważność danego produktu będzie badana na podstawie porównywania karty produktu (rozumiane jako ogólnie dostępne źródła, katalogi czy strony internetowe). Zamawiający może wymagać dostarczenia kart produktu na każdym etapie badania oferty i realizacji zamówienia (umowy).

Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów lub Zamawiający posługuje się znakami towarowymi, patentami lub wskazuje pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, czy też Zamawiający odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu i stosowania. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać wraz z ofertą, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.

Przy dostawach środków do mycia i dezynfekcji wymagane są karty charakterystyki preparatów. Do obowiązku Wykonawcy należy dostarczanie Zamawiającemu bieżących aktualizacji powyższych kart w czasie realizacji zamówienia (trwania umowy).

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).

UWAGA:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

 

W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 339.85 2023-08-25 09:44:00 Postępowanie
SWZ (12)-sig.pdf pdf 1640.63 2023-08-25 09:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.09 2023-08-25 15:10:22 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.1 2023-08-25 15:10:31 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.doc doc 165.5 2023-08-25 15:10:36 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 157.15 2023-08-25 15:10:58 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.14 2023-08-25 15:11:05 Kryterium
Załączniki od nr 1.1 do 1.11 do SWZ – Formularze cenowe dla danej części.zip zip 114.54 2023-08-25 15:53:50 Kryterium
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 29.08.2023 r-sig.pdf pdf 980.83 2023-08-29 19:21:09 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 31.08.2023 r-sig.pdf pdf 958.18 2023-08-31 10:32:38 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.44 2023-08-31 10:33:12 Publiczna wiadomość
Zmieniony Załącznik nr 1.7 do SWZ.xlsx xlsx 13.82 2023-08-31 11:51:05 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 176.5 2023-09-04 19:45:10 Publiczna wiadomość
20230915_Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 i 11 oraz unieważnienia części nr 2-sig.pdf pdf 1211.48 2023-09-15 13:28:11 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca unieważnienia części nr 7-sig.pdf pdf 1140.66 2023-09-27 07:46:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-27 07:46 Elżbieta Kinal Informacja o unieważnieniu części nr 7 – sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku I.

Informacja dotycząca [...].pdf

2023-09-15 13:28 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR 1 – 6, 8-11 ORAZ UNIEWAŻNIENIA CZĘŚCI NR 2.

20230915_Informacja [...].pdf

2023-09-04 19:45 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].doc

2023-09-04 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia następujące środki finansowe:

Część nr 1: do 97.769,78 zł brutto;
Część nr 2: do 8.109,72 zł brutto;
Część nr 3: do 13.604,44 zł brutto;
Część nr 4: do 449,28 zł brutto;
Część nr 5: do 1.052,35 zł brutto;
Część nr 6: do 11.158,56 zł brutto;
Część nr 7: do 14.985,60 zł brutto;
Część nr 8: do 31.860,44 zł brutto;
Część nr 9: do 43.908,70 zł brutto;
Część nr 10: do 115.225,58 zł brutto;
Część nr 11: do 5.258,52 zł brutto.
2023-08-31 11:51 Elżbieta Kinal Zmieniony Załącznik nr 1.7 do SWZ dla części nr 7: W poz. nr 7 formularza zmieniono szacunkową ilość z 0 na 1.

Zmieniony Załącznik [...].xlsx

2023-08-31 10:33 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-08-31 10:32 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 31.08.2023 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-08-29 19:21 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 29.08.2023 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

Załączniki od nr 1.1 [...].zip

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 770