Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.272.24.2023 Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Powiatu Pruszkowskiego w sezonie 2023/2024

Zespół Zamówień Publicznych
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Zespół Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2023 09:30:00
Składania : 14-09-2023 09:30:00
Otwarcia : 14-09-2023 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ 272.24.2023.pdf pdf 1170.38 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
zał. 1 -Formularz ofertowy.DOCX DOCX 31.47 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Zał. 2 JEDZ.zip zip 86.92 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Zał. 3 - wykaz usług.docx docx 18.28 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Zał. 4 - Wykaz osób.docx docx 24.94 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Zał. 5 - wykaz sprzętu.docx docx 16.26 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Zał. 6 - Oświadczenie GK.docx docx 23.4 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Zał. 7 - Wzór zobowiązania podmiotów trzecich.docx docx 22.82 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Zał. 8 - Oświadczenie Wykonawców wspólnie.doc doc 41.5 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Zał. 9 - Wzór oświadczenia o aktualności.docx docx 22.25 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Załącznik A - projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 2706.47 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Załącznik B - specyfikacja techniczna.pdf pdf 1788.92 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Załącznik C - wykaz dróg.pdf pdf 768.1 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
Załacznik D - GPS.pdf pdf 440.2 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
mapa dróg.pdf pdf 353.3 2023-08-16 09:30:00 Postępowanie
sprostowanie ogłoszenia.pdf pdf 67.55 2023-08-21 10:03:20 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert ZP.272.24.2023.pdf pdf 435.47 2023-09-14 10:37:56 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.ZP.24.23.pdf pdf 502.68 2023-10-02 15:37:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-02 15:37 Zespół Zamówień Publicznych Informacja o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-09-14 10:37 Zespół Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-14 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Powiat Pruszkowski - działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 2 369 844,00 zł brutto, w tym na część I 842 400,00 zł brutto, na część II 1 301 400,00 zł brutto, na część III 226 044,00 zł brutto.
2023-08-21 10:04 Zespół Zamówień Publicznych Zamawiający informuje o opublikowaniu sprostowania ogłoszenia o zamówieniu.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 415