Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-08-2023 13:27:00 |
Składania : | 16-08-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Wynajem kabiny WC oraz umywalek na potrzeby zabezpieczenia bazy sanitarnej w AWL z siedzibą mieszczącą się przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga zabezpieczenia :
Zadanie 1.
Zabezpieczenie kabiny sanitarnej z umywalką, wraz z dostawą i ustawieniem do AWL ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu (dokładne miejsce ustawienia zostanie wskazane przy ustawianiu, na terenie Akademii)
Termin:
Dostawa i ustawienie kabiny oraz umywalki w dniu 17.08.2023 r. w godzinach 7:00 -07:30
Odbiór w dniu 08.09.2023.
Serwis: 1x w tygodniu
Zadanie 2.
Zabezpieczenie kabin sanitarnych - 6szt. oraz umuwalek wolnostojących - 2szt., wraz z dostawą i ustawieniem do AWL ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu (dokładne miejsce ustawienia zostanie wskazane przy ustawianiu, na terenie Akademii)
Termin:
Dostawa i ustawienie kabiny oraz umywalki w dniu 28.08.2023 r. w godzinach 8:00-11:00
Odbiór w dniu 01.09.2023.
Zadanie 3.
Zabezpieczenie kabin sanitarnych - 5szt., wraz z dostawą i ustawieniem do Ośrodka Szkolenia Jeździeckiego w Rakowie Wielkim (dokładne miejsce ustawienia zostanie wskazane przy ustawianiu, na terenie Akademii)
Termin:
Dostawa i ustawienie kabiny oraz umywalki w dniu 31.08.2023 r. w godzinach 12:00 - 15:00
Odbiór w dniu 01.09.2023.
Zadanie 4.
Zabezpieczenie umywalek wolnostojących - 5szt. wraz z dostawą i ustawieniem do Ośrodka Szkolenia Jeździeckiego w Rakowie Wielkim (dokładne miejsce ustawienia zostanie wskazane przy ustawianiu, na terenie Akademii).
Termin:
Dostawa i ustawienie kabiny oraz umywalki w dniu 31.08.2023 r. w godzinach 12:00 - 15:00
Odbiór w dniu 01.09.2023.
UWAGA:
W ofercie proszę podać łączną kwotę za wynajem z uwzględnieniem kosztów dodatkowych (jeżeli występują)
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: wg opisu
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Akademia Wojsk Lądowych imienia generała TadeuszaKościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław.
1. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danychnadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można sięskontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl lub za pośrednictwempoczty na adres Akademii;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie zgody(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w celu realizacjiprocedur związanych z realizacją zamówień i konkursów, których wartość nieprzekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;
3. Pani/Panadane mogą byćprzekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania w oparciu o przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
4. Pani/Pana danebędą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 2, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisypowszechnie obowiązującego prawa.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Posiada Pani/Pan- prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych;- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Nieprzysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- prawo do wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania w związku z art. 21 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Komunikaty