Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-08-2023 15:03:00 |
Składania : | 17-08-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Remont dwóch łazienek
dla osób z niepełnosprawnościami,
w budynku przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
Na realizację przedsięwzięcia grantowego Zamawiający otrzymał dofinansowanie od Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty”.
|
Przedmiot zapytania ofertowego jest realizowany w ramach projektu pn. ,,Starostwo Powiatowe w Pruszkowie przyjazne osobom ze szczególnymi potrzebami”, zadanie/nazwa wydatku:
Zadanie 1: Dostępność architektoniczna:
Wydatek 2: Remont dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami
I. Zamawiający:
Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków
tel. 22 738 14 08
sekretariat@powiat.pruszkow.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na zasadach konkurencyjności, określonych przez Zamawiającego w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 (nie dotyczy) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu- wymagania Zmawiającego:
1.
O udzielenie zamówienia może ubiegać
się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek w zakresie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonali co najmniej 2 (dwa) rodzajowo podobne zlecenia o wartości brutto minimum 28 000,00 zł.
3. Znajdują się w stabilnej sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
4.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu
o informacje zawarte
przedstawionych przez Wykonawcę
dokumentach i oświadczeniach.
5.
Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków
udziału w postępowaniu
zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-18 08:49 | Witold Dąbrowski | Dzień dobry, Szanowni Państwo, w załączeniu zostaje umieszczona Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania. Witold Dąbrowski |
2023-08-14 15:47 | Witold Dąbrowski |
Dzień
dobry,
Szanowni Państwo Zamawiający informuje o wprowadzeniu zmian w postępowaniu tj. NIE WYMAGA wypełnienia i złożenia załącznika nr 2- Wykaz wykonanych prac/remontów. W związku z powyższym zostało zmienione Zapytanie ofertowe: 1) w dz. VIII- wykreśla się ust. 2; 2) w dz. IX -wykreśla się ust. 2; 3) w spisie załączników - strona 8 wykreśla się ,,2. Wykaz wykonanych remontów- załącznik nr 2. W załączeniu zmienione zapytanie ofertowe. Witold Dąbrowski |
Komunikaty