Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie

Witold Dąbrowski
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Wydział Obsługi Urzędu
Termin:
Zamieszczenia : 10-08-2023 15:03:00
Składania : 17-08-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Remont dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami,  
w budynku przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie  

 

Na realizację przedsięwzięcia grantowego Zamawiający otrzymał dofinansowanie od Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty”.

 

Przedmiot zapytania ofertowego jest realizowany w ramach projektu pn. ,,Starostwo Powiatowe w Pruszkowie przyjazne osobom ze szczególnymi potrzebami”, zadanie/nazwa wydatku:

 

Zadanie 1:  Dostępność architektoniczna:

 Wydatek 2: Remont dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami

 

 

I.     Zamawiający:

Powiat Pruszkowski

ul. Drzymały 30

05-800 Pruszków

tel. 22 738 14 08

www.powiat.pruszkow.pl

sekretariat@powiat.pruszkow.pl

 

II.      Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest na zasadach konkurencyjności, określonych przez Zamawiającego w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 (nie dotyczy) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


III. Opis warunków udziału w postępowaniu- wymagania Zmawiającego:

1.    O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2.    O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek w zakresie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonali co najmniej 2 (dwa) rodzajowo podobne zlecenia o wartości brutto minimum 28 000,00 zł.

3.    Znajdują się w stabilnej sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie przedmiotowego zamówienia. 

4.    Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
 przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach.

5.    Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków udziału w postępowaniu
zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 3635.65 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
zał. 1_ Formularz oferty.pdf pdf 993.13 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
zał. 1_ formularz oferty_WD.docx docx 168.06 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
zał. 2 _wykaz remontów_WD.docx docx 172.37 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
zał. 2_wykaz robót.pdf pdf 483 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
zał. 3_wzór umowy.pdf pdf 3696.69 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
zał. 4_OPZ.pdf pdf 2200.69 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe po zmianie.pdf pdf 3619.85 2023-08-14 15:47:15 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania.pdf pdf 237.77 2023-08-18 08:49:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-18 08:49 Witold Dąbrowski Dzień dobry, Szanowni Państwo, w załączeniu zostaje umieszczona Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania. Witold Dąbrowski

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-08-14 15:47 Witold Dąbrowski Dzień dobry,
Szanowni Państwo Zamawiający informuje o wprowadzeniu zmian w postępowaniu tj. NIE WYMAGA wypełnienia i złożenia załącznika nr 2- Wykaz wykonanych prac/remontów. W związku z powyższym zostało zmienione Zapytanie ofertowe: 1) w dz. VIII- wykreśla się ust. 2; 2) w dz. IX -wykreśla się ust. 2; 3) w spisie załączników - strona 8 wykreśla się ,,2. Wykaz wykonanych remontów- załącznik nr 2. W załączeniu zmienione zapytanie ofertowe. Witold Dąbrowski

Zapytanie ofertowe p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie - 1 szt. Starostwo Powiatowe w Pruszkowie
ul. Drzymały 30
05-800, Pruszków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 189