Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-45/2023 Remont zestawu pompowego Putzmeister w Stacji Termicznej Utylizacji Osadów Ściekowych w Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka” w Nowinach k.Kielc, ul. Przemysłowa 93 - Postępowanie uproszczone

Termin:
Zamieszczenia : 04-08-2023 12:00:00
Składania : 09-08-2023 08:00:00
Otwarcia : 09-08-2023 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zamawiający „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach w postępowaniu prowadzonym w trybie postępowania uproszczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp, zaprasza do złożenia oferty gdzie przedmiotem zamówienia jest remont zestawu pompowego Putzmeister w Stacji Termicznej Utylizacji Osadów Ściekowych w Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka” w Nowinach k.Kielc, ul. Przemysłowa 93.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w ciągu 3 dni roboczych liczonych od dnia wysłania zgłoszenia o możliwości przystąpienia do wykonania usługi.

Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia: Stacja Termicznej Utylizacji Osadów Ściekowych w Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka” w Nowinach 25-052 Nowiny, ul. Przemysłowa 93.

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych przez Zamawiającego.

Zmawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS .

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Spółka z o.o.  informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawierają załączone do Zaproszenia Załącznik nr 5 § 13 oraz Załącznik nr 6.

Wszelkie zapytania należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus.

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”.

Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru Wykonawcy jak również może unieważnić postępowanie z innej przyczyny niż określone w § 58 ust. 4 ww. Regulaminu.

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o., jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „przetargi”.

W postępowaniu załączono:

1.   Zaproszenie do złożenia oferty

2.   Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1

3.   Formularz ofertowy – wzór stanowi Załącznik nr 2

4.  Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór stanowi Załącznik nr 3

5.  Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejwzór stanowi Załącznik nr 4

6.  Wzór umowy – Załącznik nr 5

7.   Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Załącznik nr 6

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.41 365 31 00 wew.224 w godz. 7:00 - 14:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.pdf pdf 1251.02 2023-08-04 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 922.32 2023-08-04 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 1393.38 2023-08-04 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 323.46 2023-08-04 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.pdf pdf 4668.45 2023-08-04 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 638.85 2023-08-04 12:00:00 Postępowanie
Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 1643.82 2023-08-04 12:00:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 304.89 2023-08-09 11:16:12 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 387.91 2023-08-10 11:22:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-10 11:22 Marzena Wójcik Informacja o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-08-09 11:16 Marzena Wójcik Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont zestawu pompowego Putzmeister w Stacji Termicznej Utylizacji Osadów Ściekowych w Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka” w Nowinach k.Kielc, ul. Przemysłowa 93 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni kalendarzowych od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni robocze od dnia wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego o możliwości przystąpienia do wykonania usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 244