Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BIK.271.1.8.2023 REMONT BUDYNKU REMIZY OSP UJŚCIE JEZUICKIE

Grzegorz Skowron
Gmina Gręboszów
Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2023 15:39:00
Składania : 16-08-2023 12:00:00
Otwarcia : 16-08-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 142.77 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy.docx docx 33.72 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 do SWZ - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 24.71 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 do SWZ - Oświadczenie dotyczące udostępniania zasobów.docx docx 21.48 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do SWZ - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubigających się o udzielenie zanówienia.docx docx 22.19 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 do SWZ - Oświadczenie o braku przynależności lub przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 21.57 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 do SWZ - Wykaz robót.docx docx 23.66 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 do SWZ - Wykaz osób.docx docx 23.15 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Wzór umowy.doc doc 327.5 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 do SWZ - Klauzula informacyjna RODO.docx docx 26.11 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 11 do SWZ - Harmonogram rzeczowo - finansowy.docx docx 23.25 2023-07-20 15:39:00 Postępowanie
Zmiana nr 1 SWZ -Remont budynku remizy OSP Ujście Jezuickie.pdf pdf 63.39 2023-07-28 15:30:49 Postępowanie
Zmiana nr 2 SWZ -Remont budynku remizy OSP Ujście Jezuickie.pdf pdf 125.03 2023-08-07 08:51:34 Postępowanie
SWZ - zm. 07.08.2023.pdf pdf 401.57 2023-08-07 08:52:32 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.77 2023-08-07 08:53:13 Postępowanie
Zał. nr 10-do SWZ - zmiana dn. 07.08.2023.zip zip 14784.58 2023-08-07 08:53:38 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert przetarg Remont remizy OSP Ujście Jezuickie 2023.pdf pdf 206.29 2023-08-16 13:07:43 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 50.86 2023-08-17 12:11:39 Publiczna wiadomość
Unieważnienie I przetargu Remont budynku OSP Ujście Jezuickie 2023.pdf pdf 210.17 2023-08-17 12:12:53 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację(4).pdf pdf 127.32 2023-08-16 12:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-17 12:12 Grzegorz Skowron Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć środki finansowe do kwoty brutto 247 000,00 zł. Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Ceny podane w złożonych ofertach przekraczają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.

Unieważnienie I prze [...].pdf

2023-08-17 12:11 Grzegorz Skowron Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2023-08-16 13:07 Grzegorz Skowron INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-16 12:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający – Gmina Gręboszów, Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć środki finansowe do kwoty 247 000,00 zł

Informacja o kwocie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 532