Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-07-2023 14:33:00 |
Składania : | 28-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 28-07-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-08-24 14:40 | Andrzej Żuk | INFORMACJA o wynikach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp poniżej 215 000 Euro na dostawy i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu” – nr 4C.” Nr spr. ZP/38/2023 |
2023-07-28 12:11 | Andrzej Żuk | Informacja z otwarcia ofert ZP/38/2023. Zgodnie z art. 74 ust.2 pkt.1 ustawy Pzp zamawiający udostępnia oferty które wpłynęły w niniejszym postępowaniu |
2023-07-28 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwotę
brutto
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
tj.:
561
030,00
zł
w
tym
na:
Pakiet nr 1 – Krzesła, fotele, sofa: 32 530,00 zł Pakiet nr 2 – Wózki do przewozu: 64 000,00 zł Pakiet nr 3 – Asortyment ze stali nierdzewnej: 391 900,00 zł Pakiet nr 4 – Zestawy komputerowe, projektor, ekran: 72 600,00 zł |
2023-07-25 12:44 | Andrzej Żuk | WYJAŚNIENIA NR 1 I 2 Z DNIA 25.07.2023R. |
Komunikaty