Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-07-2023 09:40:00 |
Składania : | 20-07-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Wykonaniu usługi polegającej na zakupie nowej kamery wjazdowej na Dworzec autobusowy Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu (dalej jako Dworzec) – modelu SIQURA: BL2002V2LPR; Kamera tubowa LPR moto 8-32mm, 2MP wraz z mocowaniem obiektywu, demontażem starej kamery, wyczyszczeniem powierzchni, montażem i konfiguracją nowej kamery z istniejącym systemem monitoringu, testami prawidłowości ustawień pod kątem osiągnięcia najwyższego możliwego poziomu dokładności sczytywania tablic w porze dziennej i nocnej, oraz zakupem i montażem skrzynki z niezbędnym wyposażeniem, oraz wykonaniem odpowiedniego zabezpieczenia kamery przed gołębiami. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: zakres zgodnie z warunkami umownymi /projekt umowy/. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-24 10:48 | Aleksandra Szych |
W
niniejszym
postępowaniu
dotyczącym
wykonania
zadania:
„DOA.202.365.2023
Zakup
nowej
kamery
wjazdowej
model
SIQURA:
BL2002V2LPR
na
Dworzec
autobusowy
Poznań
Główny
wraz
z
mocowaniem
obiektywu,
montażem
i
konfiguracją
oraz
skrzynką
z wyposażeniem (ID 791685)", jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę KONWERGA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w kwocie netto 8.600,00 zł tj. 10.578,00 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia. Aleksandra Szych Kierownik Działu Lokali Strategicznych ZKZL sp. z o.o. |
Komunikaty