Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-07-2023 19:44:00 |
Składania : | 12-07-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami
budowlanymi polegającymi na „Przebudowie odcinka drogi gminnej nr 164024N
położonej na działkach nr 158/8; 132/1; 308 obręb Ruszajny oraz odcinka drogi
wewnętrznej położonej na działkach nr 131; 89 obręb Ruszajny gmina Barczewo” (Zaświadczenie nr BI.II.6743.4.128.2021.JS17 z dnia
19.10.2021r.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlanym pn: „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 164024N położonej na działkach nr 158/8, 132/1, 308 obręb Ruszajny oraz odcinka drogi wewnętrznej położonej na działkach nr 131, 89 obręb Ruszajny gmina Barczewo” zatwierdzonym zaświadczeniem o braku wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych Starostwa Powiatowego w Olsztynie z dnia 19 października 2021 r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.3 Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje warunki zapytania do
wykonania usługi w sposób określony w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 3
do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca wykona usługi z najwyższą
starannością, w ścisłej współpracy z Zamawiającym.
2.4
Wykonawca
oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową, a także uznaje tę
dokumentację za wystarczającą podstawę do realizacji niniejszej umowy.
Jednocześnie Wykonawca oświadcza, że nie wnosi uwag do dokumentacji projektowej
oraz do zakresu świadczeń usług nadzoru inwestorskiego nad robotami
budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi gminnej.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się
wraz z datą zawarcia Umowy i trwa do dnia 23.06.2024 r., z zastrzeżeniem czynności
wskazanych w § 3 ust. 2 i 3
umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do treści Zapytania ofertowego .
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE:
1) Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto,
podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po
przecinku).
2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie
same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty
uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie
pierwotnej.
3)
Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa
zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb – cena brutto badanej oferty;
100 – waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
5.1 Wykonawca spełni
warunek, jeżeli wykaże, że:
a) W okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające
na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową
lub remontem drogi, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każde
świadczenie.
b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania
przedmiotu zmówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi
kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia:
Inspektor nadzoru – branża drogowej – (jedna osoba) posiadający:
· uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu Rozporządzenie Ministra
Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.
2019 poz. 831)
Inspektor Nadzoru
Inwestorskiego muszą posiadać, co najmniej 3 letnie doświadczenie, jako
inspektor nadzoru branży drogowej przy budowie lub przebudowie dróg.
Wymienione wyżej osoby nie wyczerpują wymagań dla
rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane, jako
minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim
specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych
specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy.
Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu
specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień,
które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne
wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą
być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że dokonał oględzin i
zapoznał się z terenem i zakresem realizacji inwestycji.
5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(tj. Dz. U. z 2023 r., poz.129
z późn. zm.) wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem
rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655)
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022
r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3
ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia
rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z
OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy
załączyć:
1) wykaz usług, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora
nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi wraz z budową,
przebudową lub remontem infrastruktury technicznej, o wartości co najmniej 500.000,00
zł brutto każde świadczenie - Załącznik nr 2
2) wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3;
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik
nr 4;
4)
pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca
ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu
pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 12.07.2023
r. godz. 930
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty
jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi
zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3) Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-14 08:09 | Edyta Olszewska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-07-12 11:23 | Edyta Olszewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty