Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.2600.170.2023.KO „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka – Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka”

Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2023 10:34:00
Składania : 14-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-07-2023 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiat Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka – Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka”.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka – Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka – odc. od ostatniej posesji do krzyża w stronę Żędowic.

Zadanie zlokalizowane jest w ciągu drogi powiatowej 1803 początek odcinka drogi powiatowej nr 1803 O Piotrówka – Żędowice  w miejscowości Barut ul. Żędowicka. Przeznaczony do budowy chodnika – km 0+000 - umiejscowiony jest na końcu istniejącego lewostronnego odcinka chodnika (dz. nr 115) , a przewidziany koniec budowy chodnika zlokalizowany jest w km 0+068 i umiejscowiony jest w obrębie lokalizacji krzyża (dz. nr 2005/3) w m. Barut.

Zakres robót obejmuje m. in.:

1)    oznakowanie miejsca prowadzonych robót,

2)    wykonanie prac zgodnie przedmiarem robót

Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej: roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, budowa chodnika i zjazdu na drogę leśną, pobocza gruntowe, roboty wykończeniowe;

3)    wykonanie niezbędnych badań w trakcie realizacji robót

4)    demontaż oznakowania.

Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Zamawiający posiada dokumentację projektową.

Na wykonane prace Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego).

Niezależnie od zakresu robót, wynagrodzenie ustalone w ofercie Wykonawcy  musi zawierać wszelkie koszty związane z:

1)    doprowadzeniem terenu po wykonaniu  robót do stanu pierwotnego,

2)    organizacją placu robót,

3)    ubezpieczeniem zadania,

4)    zabezpieczeniem robót pod  względem BHP.

Termin realizacji zamówienia:

     ·        60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy

Informacje dodatkowe

1)     Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone – zgodnie z poniższym wykazem:

a)    kierownik budowy –  1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem  w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą;

2)    Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) co najmniej jednego zadania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, budowy, przebudowy, remontu chodnika, ścieżki rowerowej, pieszo-rowerowej, drogi manewrowej lub parkingu z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 300,00 m2.

Uwaga: Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

3)    Wykonawca  nie  może  sumować  powierzchni  kilku  robót  o  mniejszej  ilości  dla  uzyskania wymaganej ilości porównywalnej.

4)    Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone;

5)    Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca;

6)    Zamawiający nie wymaga aby Wykonawcy wykazywali w ofertach posiadane doświadczenie;

7)    Zamawiający nie będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

8)    Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych;

9)    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia;

10) W przypadku gdy Wykonawcą będzie osoba fizyczna lub przedsiębiorcą niezatrudniającym pracowników lub niezwierającym umów z zleceniobiorcami, wynagrodzenie wypłacane będzie (w przypadku gdy umowa zawierana jest na czas dłuższy niż 1 miesiąc) – raz w miesiącu, po zakończeniu miesiąca, w którym wykonywane było zlecenie objęte umową. Wówczas do umowy zostaną wprowadzone odpowiednie zapisy regulujące powyższe zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z dnia 10 października 2002 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2270 ze zm.);

11) Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny lub ze względu na brak środków finansowych.

12) „Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

a)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych  w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

b)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

c)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości  (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

d)    Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.

e)    W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .

f)     Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych”.

13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego - bez podania przyczyny.

Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte umowną ceną kontraktową:

1)    Obsługa geodezyjna

2)    Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.

3)    Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem.

4)    Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy.

5)    Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem.

6)    Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót.

7)    Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy.

8)    Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem.

9)    Zapewnienie nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych w drodze powiatowej w zakresie wytyczenia trasy sieci i urządzeń, nadzoru nad pracami, opracowania dokumentacji powykonawczej lub ewentualnie innych kosztów w tym kosztów usunięcia kolizji robót wynikających projektu budowlanego z urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami i potrzebami ruchu drogowego.

10) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót.

11) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.

Środki techniczne i organizacyjne zabezpieczające budowę oraz instruktaż pracowników przed rozpoczęciem budowy:

1)    W trakcie wykonywania robot budowlano-montażowych należy stosować warunki techniczne wykonania robot, przepisy szczególne, normy itp.

2)    Roboty drogowe powinny być prowadzone pod nadzorem brygadzisty, który ma obowiązek organizowania, przygotowania i kierowania pracami brygady w sposób zabezpieczający przed wypadkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.

3)    W czasie prowadzenia robot drogowych należy wyznaczyć tymczasowe drogi dojazdowe i ciągi piesze i utrzymywać je w właściwym stanie technicznym.

4)    Strefy niebezpieczne (miejsca niebezpieczne) należy odpowiednio oznakować i ogrodzić.

5)    Na placu budowy winny być wyznaczone miejsca składowania materiałów, winny być wykonane w sposób zabezpieczający przed możliwością wywrócenia, zsunięcia lub rozsunięcia.

6)    Technologia wykonania robot drogowych zgodnie z wymaganiami i wytycznymi poszczególnych rodzajów robot.

7)    Instruktaż bhp na stanowiskach pracy oraz o systemie powiadomienia przy zaistnieniu wypadku.

8)    W przypadku wystąpienia podwykonawców generalny wykonawca obowiązany jest do:

a)    pełnienia bezpośredniego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,

b)    egzekwowania od podwykonawców przestrzegania przepisów bezpiecznej pracy,

c)    określenia współpracy ze sobą wszystkich podwykonawców,

d)    wyznaczenia koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników,

e)    ustalenia zasad współdziałania w zakresie sposobów postępowania przy wystąpieniu zagrożeń dla zdrowia lub życia pracowników

9)    Przed przystąpieniem do wykonywania robót drogowych należy opracować projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót. Projekt musi przewidywać możliwość dojazdu na budowę i do przyległych zabudowań w przypadku pożaru, czy potrzeby niesienia pomocy.

10) Roboty prowadzić tylko przy oznakowaniu robót zgodnie z w/w projektem, zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem drogowym.

11) Poinformować zainteresowane przedsiębiorstwa i instytucje oraz okolicznych mieszkańców o rozpoczęciu robót i związanych z tym utrudnieniach.

12) W rejonie istniejącego uzbrojenia roboty należy prowadzić ręcznie i pod nadzorem użytkownika.

13) Przy realizacji robót stosować standardowe zasady zabezpieczenia pracowników, w tym środki ochrony osobistej.

14) Maszyny i urządzenia techniczne oraz narzędzia zmechanizowane powinny być monitorowane, eksploatowane i obsługiwane zgodnie z instrukcją producenta

15) Maszyny i urządzenia techniczne podlegające dozorowi technicznemu muszą mieć dokumenty uprawniające do ich eksploatacji.

16) Operatorzy maszyn powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje.

17) Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.

18) Gdy w czasie wykonywania robót ziemnych zostaną znalezione niewypały lub przedmioty trudne do zidentyfikowania, roboty należy przerwać, miejsce odpowiednio zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić właściwe władze administracyjne i policję.

19) W warunkach ograniczonej widoczności miejsca prowadzenia prac powinny być właściwie oświetlone.

20) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do ochrony znajdujących się na terenie inwestycji stałych punktów stabilizowanej osnowy geodezyjnej i ponosi pełną odpowiedzialność za ich zniszczenie, usunięcie lub przemieszczenie.

Informacje dotyczące złożenia oferty:

Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.

Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą.


Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny ofert: cena 100%


Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:

    ·        w sprawie procedury wyboru – Katarzyna Ogaza – Młodszy Referent Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55, pok. nr 312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego,  ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie,

·        w sprawie przedmiotu zamówienia –Roland Weber- Inspektor w Wydziale Dróg Powiatowych  (tel. 77 440 17 65, pok. Nr 007), – Piotr Koźlik – Zastępca Naczelnika w Wydziale Dróg Powiatowych  (tel. 77 440 17 15, pok. Nr 010)parter, budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1.    Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.  Kosztorys ofertowy.

3.    W przypadku występowania pełnomocnictwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.      Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.      Przedmiar robót w wersji do edycji – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.

3.      Przedmiar robót.

4.      Projekt umowy.

5.      Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

6.      Informacja o zamieszczeniu załączników do zapytania ofertowego w wersji do edycji.

7.      Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja o zamieszczeniu załączników do zapytania ofertowego w wersji do edycji.pdf pdf 242.51 2023-07-05 10:34:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna o o przetwarzaniu danych.pdf pdf 187.85 2023-07-05 10:34:00 Postępowanie
Przedmiar robót.pdf pdf 69.39 2023-07-05 10:34:00 Postępowanie
Szczegółowe Specyfikace Techniczne.zip zip 1373.49 2023-07-05 10:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.pdf pdf 351.2 2023-07-05 10:34:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 320.73 2023-07-07 10:20:03 Postępowanie
Umowa projekt.pdf pdf 1176.4 2023-07-07 10:01:19 Postępowanie
Przedmiar robót w wersji do edycji - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.prd prd 60.35 2023-07-05 10:34:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.docx docx 28.61 2023-07-05 10:34:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka – Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do za [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia. (0)
6 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Przedmiar robót (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Przedmiar robót w we [...].prd

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 406