Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-07-2023 12:33:00 |
Składania : | 10-07-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 10-07-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DTI/2023/209
Zapytanie ofertowe
Przedmiot zamówienia:
Dostawa taśm kolorowych i filmów retransferowych do
drukarki legitymacji studenckich
Lublin, dnia 04.07.2023 r.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
·
Nazwa: Katolicki
Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
·
Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin
·
NIP: 712-016-10-05
·
REGON: 000514064
·
Adres strony internetowej: www.kul.pl
·
Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień
Publicznych
tel.: 81 445 41 60 lub 511 904 780
e-mail: zaopatrzenie@kul.pl
·
Osoba do kontaktu: Dariusz Kurzawski, Rafał Lis
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.
Niniejsze postępowanie jest prowadzone
w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys. zł,
w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie Regulaminu
udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim
Jana Pawła II.
2.
Do niniejszego postępowania
mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. 2022 r. poz. 1360, z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest z
zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3.
Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130
000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.
1710, z późn. zm.).
4.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest taśm kolorowych i
filmów retransferowych do drukarki legitymacji studenckich, na które składa się:
1)
6
sztuk filmu retransferowanego (na minimum 1500 wydruków) przeznaczonego
do drukarki Fargo HDP5600
2)
2
sztuki taśm typu YMCKK 500 (na minimum 500 wydruków) przeznaczonych
do drukarki Fargo HDP5600
IV. TERMIN
REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 21 dni od złożenia zamówienia.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się
Wykonawca, który:
1. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na
prawidłową realizację zamówienia.
2. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.).
VI. SPOSÓB
ROZLICZENIA
1.
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek
bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia doręczenia
prawidłowo wystawionej faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu przez
obydwie strony protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń. Za dzień zapłaty
uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
VII. OPIS
SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w
niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
3. Wykonawca określi w ofercie :
a)
nazwę i adres Wykonawcy;
b)
Wykonawca określi w ofercie: nazwę zaoferowanego asortymentu
pozwalającą na jego identyfikację, cenę jednostkową netto, cenę jednostkową brutto,
wartość brutto oraz całkowitą wartość przedmiotu zamówienia netto, brutto,
podając ją w zapisie liczbowym i słownym oraz stawkę i wartość podatku VAT.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w
ofercie.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu
składania ofert.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego
właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.
7. Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony i
podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1);
2) pełnomocnictwo
do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).
8. Wymagane dokumenty opisane w pkt 1 i 2, powinny być
przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego jako załącznik do
oferty.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
11. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić
do wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.
12. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać swoja ofertę.
VIII.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul
2. Oferta
powinna być przesłana za pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie,
dostępnego na stronie postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie
przycisku „Złóż ofertę”.
3. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do
dnia 10.07.2023 r. do godziny 12:00.
4. Otwarcie zostanie dokonane w dniu 10.07.2023 r. o godzinie 12:05.
5. W przypadku wystąpienia awarii systemu – paltormazakupowa.pl,
która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1,
otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Wykonawca składa ofertę w sposób opisany w instrukcji
składania ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia
terminu składania ofert. Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.
9. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru
najkorzystniejszej oferty.
10. Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez
zamieszczenie na stronie postepowania w zakładce „Komunikaty”.
IX. OCENA OFERT
1. Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.
2. Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów. W celu
obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą
zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy
zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości
przyznanych punktów.
3. Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu,
posłuży się następującym kryterium:
Kryterium „Cena” – 100 % - R
R = (Rn / Ro) x 100 pkt
gdzie:
R – przyznane punkty w kryterium
„cena”;
Rn – najniższa cena ofertowa (brutto)
spośród wszystkich podlegających ocenie ofert;
Ro – cena oferty ocenianej (brutto);
4. Zamówienie
zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę
punktów w oparciu o kryterium wyboru.
5. W przypadku
otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający
wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie
wybrana oferta najkorzystniejsza.
X. WARUNKI
ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1)
oferta zostanie złożona po terminie.
2)
zawiera rażąco niska cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia lub błędy w obliczaniu ceny, które nie są
omyłkami;
3)
jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2.
Zamawiający zastrzega sobie
prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3.
Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje
jedna z poniższych okoliczności:
1)
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2)
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)
postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą jego
rozstrzygnięcie i złożenie zamówienia.
XI.
DODATKOWE INFORMACJE
1.
W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym
należy kontaktować się za pośrednictwem platformy
Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.
2.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić
się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, w
tym również wyjaśnienia, wraz ze
złożeniem dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych
części składowych, gdy zaoferowana cena wydaje się rażąco niska.
3.
Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy
poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki
polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę,
którego oferta została poprawiona.
4.
W przypadku innej omyłki, Zamawiający wyznaczy
Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na jej poprawienie
lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na
poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu.
5.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem
terminu przewidzianego na składanie ofert, zmiany treści Zapytania ofertowego
oraz unieważnienia Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.
6.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z
akceptacją warunków realizacji dostaw określonych w niniejszym zapytaniu oraz w
dołączonym wzorze umowy.
Załączniki:
1.
Formularz ofertowy (załącznik nr 1);
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:
1.
Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski
Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin,
adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez
Rektora.
2.
Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer
telefonu 81 445 32 30).
3.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji
zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.
4.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do
realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w
przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.
5.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1
lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze).
6.
Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez
administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do
dokumentacji z prowadzonego postępowania.
7.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-
żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania danych osobowych;
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań
ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co
znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, z późn. zm.). Osoba, której dane dotyczą jest
zobowiązana do podania tychże danych
na podstawie ww. ustawy.
2023-08-10 09:27 | Dariusz Kurzawski |
Zamawiający
informuje
o
ponownym
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
zgodnie
z
załącznikiem
do
przedmiotowego
komunikatu. |
2023-07-13 13:19 | Dariusz Kurzawski | Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej zgodnie z załącznikiem do przedmiotowego komunikatu. |
Komunikaty