Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-07-2023 10:06:00 |
Składania : | 10-07-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 10-07-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Usługę Rozbudowy Systemu Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu na biurowcu przy ul. Fabrycznej 3 w Elblągu
1.
Okablowanie sposób prowadzenia w tynku/ w suficie
podwieszanym poza klatkami, w listwach.
2.
Realizacja prac w uzgodnieniu z generalnym
Wykonawcą, prace, należy rozpocząć przed położeniem nowych
tynków w zakresie okablowania, realizacja prac powinna odbywać się etapowo, I
etap praca nad klatką B (kompleksowa),
etap II praca nad klatka A (kompleksowa).
3. Programowanie przycisków rejestracji czasu pracy wg. wytycznych inwestora, zaprogramowanie nowych elementów w programie RCP Master oraz VISO .
4. Termin realizacji od 17.07.2023r. do 31.01.2024r.,
5.
Gwarancja na zrealizowane zadanie 24 miesiące.
6.
Wykaz elementów do zabudowy:
Lp. |
Rodzaj |
Model |
ilość |
Uwagi |
1 |
np. ZW600R |
Zwora elektromagnetyczna |
3 szt. |
Należy dobrać model do drzwi o wymiarach 145x210 |
2 |
MCT12-M-I/0 |
Czytnik SKD |
3 szt. |
firmy Roger – kompatybilność z istniejącym systemem |
3 |
MCT68M-I/0 |
Czytnik RCP |
1 szt. |
firmy Roger – kompatybilność z
istniejącym systemem |
4 |
Assa Abloy TKN01 |
Przycisk wyjścia |
3 szt. |
Niniejszy model z uwagi na spójność wizualną z dotychczasowymi |
5 |
APWK-GP |
Przycisk wyjścia ewakuacyjnego |
3 szt. |
Niniejszy model z uwagi na spójność wizualną z dotychczasowymi |
6 |
wg. doboru |
Okablowanie, aparaty itp. |
1 kpl. |
Dobrać ze względu na wytrzymałość oraz warunki pracy |
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Komunikaty