Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-06-2023 15:44:00 |
Składania : | 05-07-2023 08:30:00 |
Otwarcia : | 05-07-2023 08:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy, która będzie określać opis przedmiotu zamówienia wraz z montażem itp.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca jest odpowiedzialny
za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia.
2. Wymagana jest należyta
staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3. Ustalenia i decyzje dotyczące
wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym
przedstawicielem Wykonawcy.
4. Określenie przez Wykonawcę
telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla
sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia ma być
dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt i ryzyko oraz
zainstalowany w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
7. Warunki płatności: płatność
przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, po
realizacji zamówienia.
8. Termin związania z przedstawioną
ofertą przez Wykonawcę 30 dni.
9. Z wybranym wykonawcą zostanie
przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego
oraz ofertę wykonawcy.
10. Wykonawca jest również
zobowiązany do przeszkolenia wskazanych pracowników zamawiającego z właściwego
użytkowania systemu SKD i SSWiN w AŚ Grójec i OZ Stawiszyn.
11. Zamawiający zwraca
szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu budowy
instalacji fotowoltaicznej, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można
przeprowadzić w dni pracy administracji w godz. 10.00 - 14.00, po uprzednim uzgodnieniu
terminu, pisząc na adres e-mail: as_grojec@sw.gov.pl.
12. Informacje o
formalnościach jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia
umowy.
13.1. Przed podpisaniem umowy
wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu następujące
dokumenty:
2) imię i nazwisko oraz numer
telefonu osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za realizację zadania ze strony
Wykonawcy.
13.2. Umowa zostanie
sporządzona zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3.
14. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
podania przyczyny.
15. Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie
przyznania środków publicznych, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, przedmiotowe postępowanie zostanie umorzone.
16. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
17. Nie dopuszcza się możliwości składania
ofert częściowych.
18. Zadanie
dotyczy rozbudowy systemu SKD i SSWiN będzie realizowana w Areszcie Śledczym w
Grójcu ul. Armii Krajowej 21, 05-600 Grójec oraz Oddział Zewnętrzny w
Stawiszynie, Stawiszyn 31, 26-800 Białobrzegi. Rozbudowa, montaż, uruchomienie
i pierwsze szkolenie z obsługi w/w systemu dla operatorów w terminie do
30.09.2023 r. od dnia podpisania umowy.
2023-08-30 08:42 | Katarzyna Pieniacha | Informuję iż w postępowanie na realizację rozbudowy systemu SKD i SSWiN w AŚ Grójec i OZ Stawiszyn zostaje unieważnione nr sprawy: DKW.2232.308.2023. |
Komunikaty