Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.45.2023 Wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 szt. drzwi gabinetowych wraz z opaskami maskującymi istniejące ościeżnice w Urzędzie Miasta Bydgoszczy – Wydziale Inwestycji Miasta przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2023 10:30:00
Składania : 12-07-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR WIM.271.2.45.2023  z dnia 29.06.2023 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz        


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz



2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 szt. drzwi gabinetowych wraz z opaskami maskującymi istniejące ościeżnice w Urzędzie Miasta Bydgoszczy – Wydziale Inwestycji Miasta przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy.

 2.1. Zamówienie  jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) projektu drzwi wraz z opaskami maskującymi istniejące ościeżnice,

2) wykonanie, dostawę i montaż zaprojektowanych drzwi wraz z opaskami maskującymi istniejące ościeżnice,

3) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, tj. Opis przedmiotu zamówienia.


2.2. Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów:

Oferowane elementy powinny:

1) być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w „Opisie przedmiotu zamówienia”,

2) posiadać nie krótszą niż 3 lata gwarancję na wykonaną stolarkę drzwiową oraz serwis gwarancyjny,


2.3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia,

2) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie związane z realizacją dostaw i prac o podobnym zakresie i charakterze oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


3. Załączniki do zapytania ofertowego:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Oferta - formularz do wypełnienia (zał. nr 5),

6) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 6).


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

5.1. Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

5.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy

i dostarczenia faktury / rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


6. Termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od daty zawarcia umowy w tym:

w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, wykonawca przedstawi zamawiającemu próbniki kolorów i materiałów, oraz przykłady proponowanych rozwiązań - do uzgodnienia.


7. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):  

*     Justyna Pabian, Inspektor WIM, tel. 52 58 59 438,

Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.pabian@um.bydgoszcz.pl.

8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 12.07.2023 r. o godz. 11.00.

9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:

1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.3, ppkt. 2),

3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.3, ppkt. 2),

4) wypełniony formularz oferty – (zał. nr 5),

5) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji – pkt. 2.2, ppkt.2. 

6) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 6).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.

     

10.  W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie  Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


11. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej

o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r.

o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


12. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin i pomiarów istniejących otworów drzwiowych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 29.06.2023 r.    


WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

 Bogdan Tyborski           

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zal. nr 3 Wykaz wykonanych usług.doc doc 36.5 2023-06-29 10:30:00 Postępowanie
Zal. nr 5 Oferta_Formularz.docx docx 18.54 2023-06-29 10:30:00 Postępowanie
Zał. nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA drzwi .pdf pdf 565.36 2023-06-29 10:30:00 Postępowanie
Zał. nr 2 RODO.pdf pdf 54.8 2023-06-29 10:30:00 Postępowanie
zał. nr 4 UmowaDostawaDrzwiWIM.pdf pdf 308.63 2023-06-29 10:30:00 Postępowanie
Zał. nr 6 oświadczenie.pdf pdf 462.56 2023-06-29 10:30:00 Postępowanie
Unieważnienie.pdf pdf 26.4 2023-07-12 12:07:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-12 12:07 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 szt. drzwi gabinetowych wraz z opaskami maskującymi istniejące ościeżnice w Urzędzie Miasta Bydgoszczy – Wydziale Inwestycji Miasta przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 tygodnie od daty zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 284