Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.18.2023 Jednorazowy zakup materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec

Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2023 14:08:00
Składania : 07-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 07-07-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


UWAGA!

Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:

1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę spełnia warunki udziału w postępowaniu - o ile takie zostały przewidziane przez Zamawiającego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 230.04 2023-06-29 14:08:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do projektu umowy - wykaz materiałów biurowych.pdf pdf 372.74 2023-06-29 14:08:00 Kryterium
oświadczenie.docx docx 14.91 2023-06-29 14:08:00 Kryterium
Projekt umowy.pdf pdf 594.1 2023-06-29 14:08:00 Kryterium
Informacja o wyborze.pdf pdf 202.69 2023-07-07 12:46:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-07 12:46 Kinga Mróz Zamawiający w załączeniu udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-07-07 10:38 Kinga Mróz Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 ofert, tj.:
1. Oferta nr 1 złożona przez Danutę Ajple prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Biuro-Info Firma Handlowo Usługowa, z siedzibą w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4A/7, z ceną brutto w wysokości: 8.841,86 PLN;
2. Oferta nr 2 złożona przez Firmę Handlową CDN P. Rurak W. Rurak Sp. J., z siedzibą w Jeleniej Górze przy ul. Moniuszki 1B, z ceną brutto w wysokości: 9.072,23 PLN;
3. Oferta nr 3 złożona przez INTERHURT Sp. z o.o., z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Podwale 15, z ceną brutto w wysokości: 8.956.86 PLN;
4. Oferta nr 4 złożona przez PARTNER PAPES Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 28A, z ceną brutto w wysokości: 10.487.29 PLN;
2023-07-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości: 14.000,00 PLN

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Długopis BIC Raund Stic niebieski Długopis BIC Raund Stic, wkład koloru niebieskiego Wykonawca podaje cenę za 1 szt. długopisu. 200 szt. Urząd Miasta Zgorzelec
ul. Bolesława Domańskiego 7
59-900, Zgorzelec
(0)
2 Długopis BIC Raund Stic czarny Długopis BIC Raund Stic, wkład koloru czarnego Wykonawca podaje cenę za 1 szt. długopisu 50 szt. - (0)
3 Ołówek Ołówek drewniany. Wykonawca podaje cenę za 1 szt. ołówka 30 szt. - (0)
4 Papier ksero A4 80g Papier ksero A4 w kolorze białym, gładki, gramatura 80g/m2. Ryza zawierająca 500 arkuszy. Wykonawca podaje cenę za 1 ryzę papieru. 600 ryz - (0)
5 Papier ksero A3 80g Papier ksero A3 w kolorze białym,gładki, gramatura 80g/m2. Ryza zawierająca 500 arkuszy. Wykonawca podaje cenę za 1 ryzę papieru. 5 ryz - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w całości jednorazową dostawą. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dostawa - Zgodnie z zapisami projektu umowy – przedmiot zamówienia należy dostarczyć wraz z rozładunkiem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Domańskiego 7, do pomieszczenia magazynowego (pomieszczenie znajduje się w piwnicy, nie ma możliwości rozładunku całych palet bezpośrednio do magazynu – rozładunek ręczny. Istnieje możliwość podjazdu samochodu dostawczego bezpośrednio pod budynek.). Wszelkie koszty dostawy w szczególności transportu wraz z ubezpieczeniem transportu, rozładunku i wniesienia przedmiotu niniejszej umowy do siedziby Zamawiającego, ponosi w całości Wykonawca. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały biurowe oraz akceptuje wymagania dot. gwarancji określone w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, iż akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. nr 1 do projekt [...].pdf

Projekt umowy.pdf

(0)
7 Oświadczenie Wykonawcy - Wykonawca oświadcza, że zaoferowane materiały biurowe są fabrycznie nowe , wolne od wad technicznych, kompletne. Znajdujące się w nienaruszonych opakowaniach zbiorczych zabezpieczonych przed uszkodzeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Podwykonawstwo - Wykonawca oświadcza, że zamówienie nie będzie wykonywane przez podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Proszę wypełnić i podpisać oświadczenie - wzór w załączeniu. Zamawiający zaleca stosowanie podpisów własnoręcznych lub elektronicznych (skan lub oryginał oświadczenia), nie dopuszcza się opatrzenia oświadczenia podpisem faksymile. W przypadku podpisania oświadczenia przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie.docx

(0)
10 Numer rachunku bankowego - Należy podać numer rachunku bankowego Wykonawcy do rozliczeń z Zamawiającym (0)
11 Osoba odpowiedzialna za realizację umowy - Proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail osoby odpowiedzialnej za realizację umowy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 300