Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa i montaż elementów placu zabaw przy ul. Lipowej

Joanna Grzybowska
Urząd Miasta i Gminy Kórnik Oddział: Miasto i Gmina Kórnik
Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2023 12:36:00
Składania : 07-07-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Zamawiającego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8170 411 wew. 624

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Równocześnie informujemy, że do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone Ustawą z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1  pkt. 1 ww. ustawy, niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp.

Ponadto jako Zamawiający informujemy, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1 listopada 2019r płatności od 15.000,-zł brutto należnego wynagrodzenia Zleceniobiorcy dokonywać będziemy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. "split payment".


Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym terminie bez konieczności podawania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 741.92 2023-06-28 12:36:00 Postępowanie
PB_plac zabaw Czmoń.pdf pdf 3462.96 2023-06-28 12:36:00 Postępowanie
kosztorys ofertowy.pdf pdf 20.4 2023-06-28 12:36:00 Postępowanie
UMOWA wzór.pdf pdf 105.47 2023-06-28 12:36:34 Postępowanie

Komunikaty

2023-07-04 15:06 Joanna Grzybowska W związku z otrzymanymi pytaniami do przedmiotowego:
"Proszę o udzielenie odpowiedzi:
w związku z zapisem w umowie w paragrafie 4 " 2. Strony ustalają, że w przypadku:
1) robót wynikających z Dokumentacji Projektowej lub zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót, zapłata nastąpi w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1;"
proszę o wyjaśnienie czy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
- demontaż i ponowny montaż karuzeli oraz bujaka sprężynowego,
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz wykonanie odpowiedniej nawierzchni wokół nasadzeń jeśli tak proszę o dołączenie do postępowania szczegółowego projektu dot zieleni
- wykonania nowego trawnika poza strefami bezpiecznymi z piasku tj 225 m2 (powierzchnia placu 286,07m2 - 61,05 m2 nawierzchni z piasku) "
Zamawiający informuje, że:
- demontaż i ponowny montaż karuzeli i bujaka nie są przedmiotem zamówienia,
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów nie jest przedmiotem zamówienia,
- wykonanie nowego trawnika poza strefami bezpiecznymi nie jest przedmiotem zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawa i montaz elementów placu zabaw dostawa i montaż elementów placu zabaw w Czmoniu 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew nastąpi do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. (0)
3 Termin realizacji - Trzy miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 308