Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-22/2023 Dostawa rękawic dla pracowników na stanowiskach robotniczych -Przetarg nieograniczony

Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2023 12:50:00
Składania : 05-07-2023 08:00:00
Otwarcia : 05-07-2023 08:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn. „Dostawa rękawic dla pracowników na stanowiskach robotniczych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp . Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 53c Regulaminu.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na ww. stronie Zamawiającego).

      Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.

      Wszystkie ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl w terminach określonych w SIWZ.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.

Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

     Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

Wykonawca składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI SIWZ w formie elektronicznej zgodnie z zapisami SIWZ.

Ofertę stanowi wypełniony i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. Dokumenty dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

     Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania dostawy.

.     Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 8 SIWZ - wymagana forma dokumentów – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.

 Wykonawca składa jedną ofertę, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.

     Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy.

      Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.

      Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach informuje, iż zapis dotyczący warunków ochrony danych osobowych jest zawarty w załącznikach do SIWZ Załączniku nr 7 § 14 i Załączniku nr 8 .

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”. 

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub za pośrednictwem telefonu 41 365 31 00 w. 224 w godz. 07:00 - 14:00

Załączniki do postępowania:

1 Ogłoszenie

2. SIWZ

3.  Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

4.  Załącznik nr 1a– Formularz cen jednostkowych (Część I)

5.  Załącznik nr 1b– Formularz cen jednostkowych (Część II)

6.  Załącznik nr 1c– Formularz cen jednostkowych (Część III)

7.  Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu

8.  Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
                              w postępowaniu

9. Załącznik nr 4 Oświadczenie podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się   
 Wykonawca

10.Załącznik nr 4a Zobowiązanie podmiotu trzeciego

11.Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

  12.Załącznik nr 6 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji

13. Załącznik nr 7 Wzór umowy

  14. Załącznik nr 8    Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 2454.99 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 13472.31 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 1053.61 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a.pdf pdf 500 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1b.pdf pdf 643.44 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1c.pdf pdf 269 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 1375.48 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 282.15 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 1321.52 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4a.pdf pdf 434.97 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.pdf pdf 317.89 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 1123.98 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.pdf pdf 4609.43 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.pdf pdf 628.84 2023-06-23 12:50:00 Postępowanie
Treść zapytań wraz z odpowiedziami.pdf pdf 356.21 2023-06-29 12:32:01 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie treści zapisów SIWZ.pdf pdf 347.81 2023-06-29 12:36:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 361.01 2023-07-07 08:12:14 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 455.59 2023-07-14 12:56:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-14 12:56 Marzena Wójcik Informacja o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-07-07 08:12 Marzena Wójcik Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-29 12:36 Marzena Wójcik Informacja o zmianie treści zapisów SIWZ.
Zmiana dotyczy terminu składania i otwarcia ofert.

Informacja o zmianie [...].pdf

2023-06-29 12:32 Marzena Wójcik Treść zapytań wraz z odpowiedziami.

Treść zapytań wraz z [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 407