Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: zkz/88/2023/sl Organizacja i przeprowadzenie pikniku pn. „Piknik rodzinny mieszkańców i Organizacji Pozarządowych” o charakterze imprezy masowej

Sylwia Ładna
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Zespół Komunikacji Zewnętrznej
Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2023 10:12:00
Składania : 13-06-2023 12:00:00
Otwarcia : 13-06-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


I.                   Termin realizacji zamówienia:

Termin wykonania zamówienia określa się na dzień 9 września 2023 r.

II.                Szczegółowy opis przedmiotu zamawiającego:

1.      Celem pikniku jest integracja społeczeństwa powiatu pruszkowskiego.

Upowszechnienie idei rodzinnego spędzania czasu oraz wzrost świadomości na temat działalności Organizacji Pozarządowych w powiecie pruszkowskim. Grupę docelową stanowić będą dzieci oraz osoby dorosłe. Przewidywany udział uczestników pikniku od
1 000 do 1 500 osób.

2.      Wykonawca zobowiązany jest do:

a)      Uzyskania wszelkich dokumentów i zezwoleń niezbędnych do zorganizowania pikniku, według ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 616) minimum 45 dni przed planowanym wydarzeniem;

b)      Zapewnienia nagłośnienia i oświetlenia oraz zadaszonej konstrukcji scenicznej, zgodnej z Załącznikiem nr A, z uwzględnieniem przepisów bhp, przeciwpożarowych oraz aktualnie obowiązujących zasad bezpieczeństwa epidemiologicznego;

c)      Zapewnienia stałej obecności ekipy technicznej odpowiedzialnej za nagłośnienie, oświetlenie oraz elektryka;

d)      Zapewnienia akustyka podczas próby dźwięku Artysty;

e)      Zapewnienia ochrony i osób porządkowych pikniku w godz. 12:00 – 22:00;

f)       Zapewnienia bezpieczeństwa osobistego Artysty oraz sprzętu należącego do Artysty;

h)      Zapewnienia kierownika do spraw bezpieczeństwa;

i)        Zabezpieczenia pikniku pod względem medycznym;

j)        Zapewnienia ochrony nocnej sprzętu 12 h;

k)      Zapewnienia odpowiedniej liczby przenośnych toalet;

l)        Zapewnienia barierek zabezpieczających;

m)    Zapewnienia koszy na śmieci oraz osób odpowiedzialnych za uprzątnięcie miejsca pikniku;

n)      Zapewnienia osoby prowadzącej piknik (konferansjera), który posiada doświadczenie w prowadzeniu tego rodzaju wydarzeń. Konferansjer zobowiązany będzie do odczytania wszelkich komunikatów przygotowanych przez Zamawiającego, bądź osoby obsługujące piknik;

o)      Zapewnienia wszelkich innych kwestii wymaganych zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2023, poz. 616).


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 22 738 15 24.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.


UWAGA!!!

Zamawiający prosi o zwrócenie szczególnej uwagi na koszt końcowy przy wypełnianiu formularza.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
!Umowa Piknik 09_09_2023.docx docx 33.1 2023-06-01 10:12:00 Postępowanie
Załacznik nr A.docx docx 234.38 2023-06-01 10:12:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_01.06.2023.docx docx 28.12 2023-06-01 10:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.docx docx 7.62 2023-06-12 10:09:48 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3.docx docx 7.55 2023-06-12 10:09:48 Publiczna wiadomość
Protokół -piknik - impreza .pdf pdf 201.58 2023-06-16 12:42:02 Publiczna wiadomość
Protokół 2 -piknik - impreza masowa.pdf pdf 200.98 2023-06-22 13:08:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-22 13:08 Sylwia Ładna informacja -protokół nr 2 wyboru najkorzystniejszej oferty

Protokół 2 -piknik - [...].pdf

2023-06-16 12:42 Zespół Zamówień Publicznych informacja -protokół wyboru najkorzystniejszej oferty

Protokół -piknik - i [...].pdf

2023-06-14 13:57 Sylwia Ładna Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-06-12 10:09 Sylwia Ładna Zamawiający dołącza załączniki:
Załącznik nr 2 — wykaz usług dotyczących organizacji podobnych przedsięwzięć,
Załącznik nr 3 —oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy,

Załącznik nr 2.docx

Załącznik nr 3.docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Uzyskania wszelkich dokumentów i zezwoleń niezbędnych do zorganizowania pikniku, według ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 616) minimum 45 dni przed planowanym wydarzeniem; - 1 usługa - (0)
2 Zapewnienia nagłośnienia i oświetlenia oraz zadaszonej konstrukcji scenicznej, zgodnej z Załącznikiem nr A, z uwzględnieniem przepisów bhp, przeciwpożarowych oraz aktualnie obowiązujących zasad bezpieczeństwa epidemiologicznego; - 1 usługa - (0)
3 Zapewnienia stałej obecności ekipy technicznej odpowiedzialnej za nagłośnienie, oświetlenie oraz elektryka; - 1 usługa - (0)
4 Zapewnienia akustyka podczas próby dźwięku Artysty; - 1 usługa - (0)
5 Zapewnienia ochrony i osób porządkowych pikniku w godz. 12:00 – 22:00; - 1 usługa - (0)
6 Zapewnienia bezpieczeństwa osobistego Artysty oraz sprzętu należącego do Artysty; - 1 usługa - (0)
7 Zapewnienia kierownika do spraw bezpieczeństwa; - 1 usługa - (0)
8 Zabezpieczenia pikniku pod względem medycznym; - 1 usługa - (0)
9 Zapewnienia ochrony nocnej sprzętu 12 h; - 1 usługa - (0)
10 Zapewnienia odpowiedniej liczby przenośnych toalet; - 1 usługa - (0)
11 Zapewnienia barierek zabezpieczających; - 1 usługa - (0)
12 Zapewnienia koszy na śmieci oraz osób odpowiedzialnych za uprzątnięcie miejsca pikniku; - 1 usługa - (0)
13 Zapewnienia osoby prowadzącej piknik (konferansjera) Konferansjer posiada doświadczenie w prowadzeniu tego rodzaju wydarzeń. Konferansjer zobowiązany będzie do odczytania wszelkich komunikatów przygotowanych przez Zamawiającego, bądź osoby obsługujące piknik 1 usługa - (0)
14 Zapewnienia wszelkich innych kwestii wymaganych zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2023, poz. 616). - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 9 września 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 doświadczenie w organizacji podobnych przedsięwzięć, tj. organizacji pikników, festynów imprez plenerowych 40% Wykaz usług dotyczących organizacji podobnych przedsięwzięć, tj. organizacji pikników, festynów, imprez plenerowych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie podobnych przedsięwzięć, tj. organizacji pikników, festynów, imprez plenerowych - Dokumentami, o których mowa powyżej mogą być: a. poświadczenie, tj. dokument wystawiony przed podmiot, dla którego wykonywana była usługa ( np. referencje itp.) b. lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa z lit. a powyżej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wypełnione oświadczenie dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 661