Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-09-2023 13:26:00 |
Składania : | 18-10-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
3.B33
ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC)
budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce
(Intermarche, Bricomarche)
Data:
14.09.2023
Grupa Muszkieterów jest największą
siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą
niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod
szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem
Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 379 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane
w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 69
stacji paliw działających przy wybranych sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2.
Informacje dotyczące zapytania ofertowego
1.
Przedmiotem
niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która zrealizuje dostawę,
montaż i uruchomienie dwustanowiskowych (opcjonalnie trzystanowiskowych) stacji
ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach ogólnodostępnych na parkingach
sklepów Grupy Muszkieterów składającej się z sieci Intermarche i Bricomarche znajdujących
się na terenie Polski.
Zapytanie obejmuje wszystkie roboty
budowlano instalacyjne niezbędne do uruchomienia stacji, zgłoszenie
przeprowadzenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem wymaganej dokumentacji w
tym zakresie oraz niezbędne odbiory techniczne określone w ustawie z dnia 11
stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2021
poz. 110 z późn. zm.), w ustawie z dnia
2 grudnia 2021 o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2021 poz. 2269) jak również wg.
specyfikacji stanowiącej załącznik nr 2
Jednocześnie oferenci mając możliwość
składania ofert częściowych, tzn. mogą przedstawić np.:
ü kompleksowe rozwiązanie związane z
budową, uruchomieniem i utrzymaniem stacji ładowania w formacje zakładającej
pokrycie wszystkich kosztów instalacji oraz utrzymania przez wykonawcę (w związku
z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod
stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach
Grupy Muszkieterów oferent przedstawi swoją propozycję współpracy załączając ją
na platformie zakupowej - Załącznik
nr 8 – Propozycja dzierżawy),
ü dostawę stacji ładowania wraz z
montażem bez opcji dostarczenia oprogramowania i utrzymania,
ü dostawę wyłącznie oprogramowania i
utrzymania stacji ładowania.
2.
Stacje
ładowania powinny mieć możliwość obsługi jednocześnie dwóch samochodów (opcjonalnie
trzech) oraz dawać możliwość dostępu i płatności do jak najszerszej szerszej
gamy płatności;
3.
Dla
stacji ładowania prądem stałym powinny być DC złącze CCS (opcjonalnie kable AC)
lub CCS + CHadeMO (opcjonalnie kable AC) niemniej jednak stacje winny się
charakteryzować modułowością konstrukcji i skalowalnością, które mogą umożliwić
dostosowanie stacji ładowania samochodów przyszłych generacji;
4.
Zamawiający
zakłada, iż w zależności od rodzaju obiektu, lokalizacji jak również
zapotrzebowania mogą być zastosowane różne konfiguracje stacji ładowania;
5.
Zamawiający:
„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
6.
„ITM
Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest
spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów
Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy
spółki MGI Polska sp. z o.o., będącej centralą zakupową dla sieci Bricomarche
oraz SCA PR Polska sp. z o.o., będącej centralą zakupową dla sieci Intermarche należących
w skład Grupy Muszkieterów.
7.
Niniejszy
dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w
postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz
rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w
całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody
Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii
niniejszego dokumentu w każdym momencie.
3.
Wymagania dotyczące Oferenta
1.
Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając serwis na terenie Polski.;
2.
Oferent
winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej 5 zamówień, których przedmiotem była np. dostawa wraz z
montażem stacji ładowania samochodów elektrycznych, które uzyskały dopuszczenie
do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego lub inny zakres częściowy
zawarty w zapytaniu;
3.
Oferent powinien
gwarantować pomoc w zakresie odbiorów technicznych wymaganych przepisami prawa
m.in. Urzędu Dozoru Technicznego (UDT);
4. Warunki udziału w postępowaniu
1.
Ofertę prosimy
przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest
dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność
tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku
innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania
sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Oferent jest
zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich
możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz
niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego
wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Oferent jest
zobowiązany do podpisania i przesłania Zamawiającemu Umowy o zachowaniu
poufności (wzór Umowy został dostarczony przez Zamawiającego - Załącznik nr 3 -
Umowa_NDA_ITM_POLSKA ).
Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie
postępowania.
Podpisany oryginał w dwóch
egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane
pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy
wysłać na adres:
„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim,
ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
Koniecznie z dopiskiem Łukasz Sobolewski
Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA
(ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo
– dokumenty nie podpisuje osoba z reprezentacji z KRS) należy załączyć również
na platformie w momencie składania oferty.
4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 – kwestionariusz
dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny
odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
5.
Zastrzeżenia
1. Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności,
jawności i przejrzystości;
2. Do
niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;
3. Niniejsze
zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w
Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.
W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 i n. KC;
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie
Oferenta.
5. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;
6. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM
Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;
7. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług
objętych niniejszym zapytaniem;
9.
Ostatecznie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć
do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;
10.
Przedstawiona
oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w
części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.
11.
Prosimy o
przedstawienie poszczególnego zakresu prac w sposób umożliwiający jego przyjęcie
bez konieczności składania kontroferty;
12. Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego
przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność
potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;
1.
Oferta powinna być zatytułowana:
„Zakup ładowarek pojazdów elektrycznych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów i stacji paliw Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)” Załącznik nr 7 do przygotowania
przez Oferenta.
2. Oferent przygotuje
propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz
zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi
przepisami;
3. Informacje
związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open
Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz wypełniając „Załącznik nr 6 – Opis techniczny” objętych ofertą w
formacie MS Excel, uzupełniając
w plikach kolumny dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem.
4. Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami,
nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty.
Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż
wymagane nie będą rozpatrywane;
5. Cena
winna być złożona w pliku „Załącznik nr 4 – Oferta cenowa”
uzupełniając w plikach kolumny dla ułatwienia zaznaczone
zielonym kolorem,
6. Warunki
utrzymania do uzupełniania w pliku „Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie” uzupełniając w plikach kolumny dla ułatwienia zaznaczone
zielonym kolorem,
Osobne pakiety dla serwisu sprzętu, osobne dla
oprogramowania, oraz osobne pakiety dla
serwisu sprzętu wraz z oprogramowaniem jeżeli jest taka możliwość:
a)
godziny
pracy Help Desk [od hh:mm do hh:mm]
b)
godziny
interwencji techników w sklepach [od hh:mm do hh:mm]
c)
czasu
reakcji na zgłoszone anomalie z podziałem na:
ü blokujące
ü ważne
ü drugorzędne
1.2 Czas na rozwiązanie anomalii z podziałem na:
ü blokujące
ü ważne
ü drugorzędne
b)
Stopnia
zapewnionej dostępności (wyrażonego w procentach) do oferowanego Systemu w skali roku.
7.
Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty niezbędne
dokumenty techniczne w tym karty
katalogowe i atest proponowanych ładowarek i rozwiązań;
8.
Warunki
płatności
a.
jeśli
Zamawiający będzie miał dokonywać płatność (np. za
dostawę stacji ładowania wraz z montażem lub oprogramowanie wraz z utrzymaniem)
termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni (preferowane 45 dni) od daty
dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT;
b.
Termin ważności oferty - minimum 120
dni od akceptacji ostatecznej oferty.
7.
Kryteria
oceny ofert
Element oceny stacji ładowania
pojazdów elektrycznych (urządzenie) |
Waga |
CENA |
60% |
Koszt
przygotowania rozwiązania przed zakupem stacji ładowania pojazdów |
|
Koszt
zakupu i utrzymania stacji ładowania pojazdów |
|
Koszt
instalacji stacji ładowania pojazdów |
|
WSPARCIE
TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE |
15% |
Oferent
powinien zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne oraz serwis posprzedażowy. Oceniana
będzie szybkość reakcji dostawcy na ewentualne problemy. |
|
Referencje
Dostawcy (rynek PL) - dostawy stacji ładowania pojazdów |
|
CZAS
DOSTAWY |
15% |
Oceniana
będzie gotowość dostawcy do dostarczenia sprzętu wraz z montażem lub
wariantu, który będzie dedykowany dla
danego sklepu |
|
GWARANCJA |
10% |
Gwarancja
na produkt (ilość lat) |
|
Gwarancja
na montaż (ilość lat) |
|
SUMA
kontrolna |
100% |
Element oceny systemu zarządzania /
usługi ładowania / systemu płatności / aplikacji na stacji ładowania pojazdów
elektrycznych |
Waga |
CENA |
60% |
Koszt
zakupu, wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania stacją ładowania pojazdów |
|
Koszt
zakupu, wdrożenia i utrzymania dostawy usługi ładowania na stacji ładowania
pojazdów |
|
Koszt
zakupu, wdrożenia i utrzymania systemu płatności na stacji ładowania pojazdów |
|
Koszt
zakupu, wdrożenia i utrzymania aplikacji do ładowania pojazdów |
|
Koszt
roamingu |
|
Koszt Call
center |
|
WSPARCIE
TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE |
20% |
Oferent
powinien zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne oraz serwis posprzedażowy
Oceniana będzie szybkość reakcji dostawcy na ewentualne problemy. |
|
Referencje
Dostawcy (rynek PL) w zakresie systemu zarządzania / usługi ładowania /
systemu płatności / aplikacji na stacji ładowania pojazdów |
|
CZAS
DOSTAWY |
20% |
Oceniana
będzie gotowość dostawcy do dostarczenia rozwiązania / aplikacji lub
wariantu, który będzie dedykowany dla danego sklepu. |
|
SUMA
kontrolna |
100% |
Element oceny propozycji oferenta za
dzierżawę miejsca pod stację ładowania pojazdów elektrycznych |
Waga |
WARUNKI
WSPÓŁPRACY |
60% |
Korzyści
dla udostępniającego miejsce na parkingu pod stację ładowania pojazdów
elektrycznych |
|
Okres umowy |
|
SERWIS / DOŚWIADCZENIE |
20% |
Oceniana
będzie szybkość reakcji dostawcy na ewentualne problemy |
|
Referencje
Dostawcy (rynek PL) - dostawy stacji ładowania pojazdów |
|
CZAS
DOSTAWY |
20% |
Oceniana
będzie gotowość dostawcy do uruchomienia rozwiązania dedykowanego dla danego
sklepu |
|
SUMA
kontrolna |
100% |
100% |
8. Terminy związane z postępowaniem
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane) |
02.10.2023 godz. 10:00 |
2. |
Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego |
25.09.2023 godz. 09:00 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego |
29.09.2023 |
4. |
Przewidywany termin oceny ofert |
40-41 tydzień 2023 |
9. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego
1. Oferent
jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy
Zakupowej Open
Nexus "Wyślij wiadomość”
b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować
do Centrum Wsparcia Klienta Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3. Wiadomości
z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.
4.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM
Polska”
1.
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,
2.
Załącznik nr 2 - Specyfikacja,
3.
Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA,
4.
Załącznik nr 4 – Oferta cenowa,
5.
Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie,
6.
Załącznik nr 6 – Opis techniczny,
7.
Załącznik nr 7– Zakup ładowarek pojazdów
elektrycznych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów i stacji paliw Grupy
Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) - do przygotowania przez
Oferenta,
8.
Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w
związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa]
pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy
obiektach Grupy Muszkieterów – do przygotowania przez Oferenta, jeżeli jest
możliwość przedstawienia takiej wersji współpracy
9.
Załącznik nr 9 – Lista sklepów Intermarche i
Bricomarche
2023-10-17 15:59 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Pytanie: W związku z przesunięciem terminu składania ofert uprzejmie proszę o informację jaki jest obecnie "Przewidywany termin oceny ofert". ODP. Planujemy rozpocząć analizę ofert w tygodniu 42. W tygodniu 43-44 przewidujemy spotkania z wybranymi oferentami po analizie ofert. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-17 15:46 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Ze względu na problemy z platformą czas składania ofert został wydłużony do 18 10 2023 godz 09:00. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-17 14:24 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Pytanie: mam pytanie odnośnie ostatniej wiadomości "Dzień dobry W związku z kolejnymi prośbami o wydłużenie czasu na złożenie ofert, czas ten zostaje wydłużony do 17 10 2023 (wtorek) do godziny 16:00. Dotyczy postępowania. ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) (ID 773517) Dopiero oferty złożone po tym czasie będziemy analizować.' Czy składając ofertę w piątek musimy jeszcze raz załączać załączniki? Nie do końca rozumiemy co się kryje pod zdaniem "Dopiero oferty złożone po tym czasie będziemy analizować" ODP. Wydłużenie czasu składania ofert nie wpływa na złożone oferty. Daje szansę jedynie na złożenie ofert przez podmioty, które jej jeszcze nie złożyły. Dopiero po czasie składania ofert będziemy je analizować. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-16 08:54 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
W związku z kolejnymi prośbami o wydłużenie czasu na złożenie ofert, czas ten zostaje wydłużony do 17 10 2023 (wtorek) do godziny 16:00. Dotyczy postępowania. ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) (ID 773517) Dopiero oferty złożone po tym czasie będziemy analizować. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-13 14:37 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie: " proszę o doprecyzowanie oczekiwań w zakresie "polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej". Jaki jest cel tego zadania? Jaki zakres? - np. ogólna działalność firmy, czy odp. wynikła z zainstalowanych urządzeń? Jaka wartość? " ODP.: Prosimy załączyć polisę od odpowiedzialności OC w zakresie działalności Państwa spółki oraz zakresie przedmiotu postępowania. Suma polisy do zadeklarowania przez Oferenta. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-11 14:57 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie 1 Mamy jeszcze jedną prośbę o zdefiniowanie pojęcia "Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania". ODP. W Załącznik nr 4 – Oferta cenowa pozycje -Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny) -Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (roczny) -Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny) -Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (roczny) korespondują z pozycjami w Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie, tj. Cena pakietu [pln/miesiąc] za „serwis urządzenie – ładowarki” lub „serwis oprogramowania” lub „serwis urządzenia – ładowarki wraz oprogramowaniem” zgodnie z zadeklarowanymi czasami, SLA itp. dla poszczególnych wariantów przez Oferenta. W ramach serwisu sprzętu i/lub oprogramowani oczekiwane będzie od oferenta m.in.: b) zapewnienie działania sprzętu i oprogramowani wg. zadeklarowanych czasów reakcji i naprawy na miejscu instalacji. c) dostosowywanie systemu do zmieniających się przepisów prawa oraz śledzenie d) rozwój i ulepszanie systemu, e) usuwanie błędów i dostarczanie poprawionych wersji systemu, f) obsługę zgłoszeń i rozwiązywanie problemów, w tym usuwanie błędów, g) składanie wyjaśnień dotyczących funkcjonowania aplikacji, h) wdrażanie nowych wersji systemu, i) przestrzeganie uzgodnionych parametrów świadczenia usługi, j) warunki serwisu producenta systemu nie mogą zobowiązywać zamawiającego do zapłaty jakichkolwiek kar umownych, podatków, ceł, opłat administracyjnych, itp. dodatkowych w stosunku do ustalonych opłat serwisowych. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-11 13:24 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie 1 Dotyczy: Załącznik nr.4 - oferta cenowa -Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny) -Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (roczny) -Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny) -Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (roczny) Pytanie Oferenta: Czy powyższe opcje serwisu są powiązane (powielenie) z tabelą Załącznik nr. 5 - Tabela utrzymanie? Bardzo proszę o doprecyzowanie. ODP. W Załącznik nr 4 – Oferta cenowa pozycje -Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny) -Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (roczny) -Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny) -Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (roczny) korespondują z pozycjami w Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie, tj. Cena pakietu [pln/miesiąc] Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-10 16:10 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie 1: Wymóg Zamawiającego: Oferta powinna być zatytułowana: „Zakup ładowarek pojazdów elektrycznych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów i stacji paliw Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)” Załącznik nr 7 do przygotowania przez Oferenta (format pdf). Czy Zamawiający pod nazwą Załącznik nr 7 rozumie Harmonogram odstawy, czy zakres oferty dostawcy na podstawie wycenionych elementów w Załączniku nr 4 – Oferta cenowa i Załączniku nr 5 – Tabela utrzymanie oraz opisie technicznym zaproponowanego rozwiązania w Załączniku nr 6 – Opis techniczny? ODP. Harmonogram do załączanie jako osobna pozycja. Punkt 13 w Kryteriach w warunkach formalnych. W załączniku :” „Zakup ładowarek pojazdów elektrycznych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów i stacji paliw Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)” Załącznik nr 7” powinni Państwo przygotować ofertę / propozycję w oparciu o zapytanie. Pytanie 2: Prosimy o potwierdzenie, że pod pojęciem „Koszt serwisu sprzętu dla 1 stacji ładowania” Zamawiający rozumie koszty związane z przedłużeniem okresu gwarancji podstawowej na okres wskazany przez Dostawcę. ODP. W okresie gwarancji (bezpłatnej) producent zapewnia określone wsparcie, czasy rekcji i naprawy przez określony czas. Koszt wydłużenia standardowej gwarancji mogą Państwo zawrzeć w „Załącznik nr 4 – Oferta cenowa” w pozycji INNE (nie wyszczególnione powyżej). Chcemy poznać koszt pakietów do wpisania w „Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie” oraz w „Załącznik nr 4 – Oferta cenowa”. Odpłatny pakiet powinien cechować szybszy czas, reakcji naprawy itp. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-06 13:21 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie 1: W związku z wieloma niewiadomymi na tym etapie postępowania między innymi: brakiem dokładnych informacji odnośnie wielkości parkingu, ilości osób przybywających do sklepów czy dostępności do parkowania poza godzinami otwarcia sklepów jak i warunków umowy. Chcielibyśmy się spytać na ile będzie wiążąca nasza oferta jako inwestora i operatora, gdy poszczególne dane w lokacjach o które się staramy będą niesatysfakcjonujące dla inwestycji w danej lokalizacji? ODP.: Prosimy o składanie przemyślanych i poważnych ofert zgodnie z zapytaniem. Zgodnie z zapytanie: 5. Zastrzeżenia 1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości; 2. Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych; 3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC; 4. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta. 5. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli; 6. Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym; 7. „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie. 8. „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem; 9. Ostatecznie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus; 10. Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować. 11. Prosimy o przedstawienie poszczególnego zakresu prac w sposób umożliwiający jego przyjęcie bez konieczności składania kontroferty; 12. Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej; Pytanie 2: W myśl odpowiedzi na pytanie nr 2 z 04.10 z 15:50 prosimy o potwierdzenie: 1/ czy nasza wstępna propozycja jako inwestora i operatora nie jest jeszcze ofertą wiążącą? 2/ ponieważ dotychczasowe informacje w Państwa zapytaniu są publiczne to do czasu zakwalifikowania nas do dalszych rozmów nie musimy na razie podpisywać NDA? ODP.: Prosimy o składanie przemyślanych i poważnych ofert zgodnie z zapytaniem. NDA jest wymagany na dalszym etapie postępowania. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-05 13:41 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania w treści i w załączniku. Pytanie 1 Dotyczy : Warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia Wymóg opis : Pkt 2.1 Dostawę wyłącznie oprogramowania i utrzymania stacji ładowania Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, co zamawiający rozumie poprzez "utrzymanie stacji ładowania"? Czy chodzi o bieżący serwis i konserwacje stacji? ODP.: Tak, pod tym pojęciem "utrzymanie stacji ładowania" rozumiemy jako m.in. serwis i konserwację stacji ładowania. Pytanie 2 Dotyczy : Warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia Wymóg opis : Pkt 2.1 Dostawę wyłącznie oprogramowania i utrzymania stacji ładowania Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, czy przez "oprogramowanie" zamawiający rozumie OCPP 1.6 lub wyższe ? ODP.: OCPP to jest protokół komunikacyjny. Oprogramowanie zapewnia zarzadzanie stacjami ładowania i/lub usługami ładowania. Pytanie 3 Dotyczy : Warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia Wymóg opis : Pkt 2.2 Stacje ładowania powinny mieć możliwość obsługi jednocześnie dwóch samochodów (opcjonalnie trzech) oraz dawać możliwość dostępu i płatności do jak najszerszej szerszej gamy płatności. Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, czy opcja ładowania trzech samochodów będzie wyżej punktowana? ODP.: Informacja na temat możliwości opcjonalnego ładowania 3 pojazdów jednocześnie to dodatkowa informacja, którą też bierzemy pod uwagę w momencie oceny oferty i wyboru oferenta. Pytanie 4 Dotyczy : Wymagania dotyczące Oferenta Wymóg opis : Pkt 3.3 Oferent powinien gwarantować pomoc w zakresie odbiorów technicznych wymaganych przepisami prawa m.in. Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) Pytanie : czy pomoc w zakresie odbiorów technicznych oznacza, że badanie przed UDT będzie przeprowadzał sam zamawiający na własny koszt, a wykonawca ma jedynie służyć wsparciem? ODP.: Zakres pomocy do ustalania jednakże jeżeli ta czynność generuje koszty jest do wpisania w złączniku nr 2 w pozycji Koszty odbioru UDT jak i w pozycji 7 Wsparcie w pozostałych czynnościach o ile są wymagane. Można tez wykazać w KOSZTACH INNYCH w załączniku nr 2 o ile występują i je opisać. Pytanie 5 Dotyczy : Kryteria oceny oferty Wymóg opis : Całość Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie sposobu przyznawania punktów: w jaki sposób będą przyznawane punkty w sekcji WSPARCIE TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE? Czy najwyżej punktowany będzie najniższy czas reakcji? Jaki jest minimalny wymagany przez zamawiającego czas reakcji? W jaki sposób będzie punktowane doświadczenie wykonawcy? ODP.: Im czas reakcji i naprawy szybszy tym więcej punktów. Również zapewnienie dostępności też ma znaczenie. Tutaj bieżymy pod uwagę dane z Załącznika nr 5 – Tabela utrzymanie. Czasy do deklaracji przez Oferentów. Oceniamy doświadczenie jakie posiada oferent w zakresie przedmiotowego zapytania tj. m.in. referencje. Opis zawarty w Kryteriach w zapytaniu. Im bogatsze doświadczenie tym będzie lepiej punktowany na tle konkurencji. Pytanie 6 Dotyczy : Kryteria oceny oferty Wymóg opis : Całość Pytanie : Czas dostawy - jaki jest minimalny wymagany przez zamawiającego czas dostawy? Jak rozkłada się punktacja tego kryterium? ODP.: Czasy do deklaracji przez Oferentów. Im krótszy czas dostawy tym będzie lepiej punktowany na tle konkurencji. Pytanie 7 Dotyczy : Kryteria oceny oferty Wymóg opis : Całość Pytanie : Gwarancja - jaki jest minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego? jak rozkłada się punktacja tego kryterium? ODP.: Czas gwarancji do deklaracji przez Oferentów. Im dłuższy czas gwarancji tym będzie lepiej punktowany na tle konkurencji. Pytanie 8 Dotyczy : Pytania ogólne Wymóg opis : Pytanie : Wykonawca wnosi o udzielenie informacji w jaki sposób zostanie przekazana informacja z otwarcia ofert? ODP.: Po zakończeniu składania ofert nastąpi ich analiza. W sytuacji kiedy oferta będzie wymagała doprecyzowania, będziemy się kontaktować z oferentami. Planujemy również spotkania z wybranymi oferentami na kolejnych etapach postępowania. Pytanie 9 Dotyczy : Pytania ogólne Wymóg opis : Pytanie : Wykonawca wnosi o udzielenie informacji, na jakim etapie wykonawca otrzyma wzór umowy? ODP.: Temat umowy współpracy zostanie poruszony na kolejnych etapach z wybranymi oferentami. Pytanie 10 Dotyczy : Załącznik nr 2 Specyfikacja Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, co zamawiający rozumie przez obsługę operatorską i jaki ma być jej zakres? ODP.: Usługa operatorską, czyli kiedy wszystkie czynności związane z zarządzaniem siecią stacji mogą być realizowane przez oferenta. Pytanie 11 Dotyczy : Załącznik nr 6 – Opis techniczny Cyberbezpieczeństwo: Wirtualna Brama IoT Proszę o wskazanie czy Państwa rozwiązania na Wirtualna Brama IoT (TAK/NIE) Pytanie: Prosimy o przeredagowanie i sprecyzowanie wymogu ponieważ w obecnej formie jest on niezrozumiały. ODP.: IoT - internet of things. Zasady cyberbezpieczeństwa dla całego cyklu rozwiązań IT/OT/IoT oraz infrastruktury. Pytanie powinno brzmieć : Proszę o wskazanie czy Państwa rozwiązania ma (była błędnie napisane “na”) Wirtualna Brama IoT (TAK/NIE) Pytanie 12 Dotyczy : Załącznik nr 6 – Opis techniczny Stacje w roamingu Proszę określenie czy w usłudze ładowania jest zawarty roaming stacji (TAK/NIE, opis) Pytanie: Czy Zamawiającemu chodzi o gotowość stacji ładowania na obsługę standardów Hubject , czy o gotowość systemu backend Oferenta na obsługę przedmiotowych standardów? Prosimy o sprecyzowanie zakresu wymagań dotyczących usług roamingowych. ODP.: Usługa ładowania powinna być aktualnie zintegrowana z platformę roamingową. W tym pytaniu o to się dopytujemy : odp. Powinna być TAK lub NIE, ewentualnie opis. Doprecyzowanie kwestii roamingu jest w kolejnych pytaniach. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-04 17:22 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry W związku z licznymi prośbami o wydłużenie czasu na złożenie ofert, czas ten zostaje wydłużony do 16 10 2023 do godziny 10:00. Dotyczy postępowania. ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) (ID 773517) Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-04 16:12 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: Pytanie 1: Załącznik nr. 4 - oferta cenowa Tabela - poz. nr. 61 - Koszt dostawy i montażu złącza kablowego Pytania Oferenta: Proszę o sprecyzowanie punktu "Koszt dostawy i montażu złącza kablowego". Czy chodzi o dodatkową rozdzielnię ? ODP. W Załącznik nr. 4 - oferta cenowa Tabela - poz. nr. 61 - Koszt dostawy i montażu złącza kablowego. Jest to dodatkowa rozdzielnia, gdzie będą zabezpieczenie do stacji ładowania. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-04 15:53 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: Pytanie 1: Czy dopuszczają Państwo rozbicie wszystkich lokalizacji na kilku operatorów? ODP. Decyzja w tym zakresie będzie podejmowana na podstawie złożonych ofert po ich analizie. Pytanie 2: Czy dopuszczają Państwo rozbicie wszystkich lokalizacji na kilku operatorów i kilka wariantów ofert? Np. połowę lokalizacji wybudują Państwo we własnym zakresie (typ oferty 1), drugą połowę przekażą wybranemu operatorowi, który wybuduje i będzie zarządzał stacjami ładowania (typ oferty 3). ODP. Decyzja w tym zakresie będzie podejmowana na podstawie złożonych ofert po ich analizie. Pytanie 3: Co z lokalizacjami, w których zostały już wybudowane stacje ładowania samochodów elektrycznych? ODP. Decyzja w tym zakresie będzie podejmowana na podstawie złożonych ofert po ich analizie. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-04 15:50 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie 1: Czy w przypadku, w którym planujemy złożyć Państwu ofertę typu Oferent jest inwestorem i operatorem stacji ładowania, a w ramach tego płaci Państwu opłatę za dzierżawę miejsca pod stację ładowania czy w takim przypadku musimy wypełnić załącznik nr 6 mówiący o opisie technicznym stacji ładowania? ODP. W modelu współpracy, kiedy to Inwestorem jest oferent proszę wypełnić załącznik nr 6. Chcemy wiedzieć jak najwięcej na temat planowanych usług, urządzeń, które miałyby stanąć na terenie naszych parkingów. Pytanie 2: Jeśli planujemy złożyć Państwu ofertę w/w przypadku czy musimy wypełnić jakiś dodatkowy załącznik poza załącznikiem nr 1, załącznikiem nr 8 (oferta Oferenta) oraz podpisaniem umowy NDA i spełnieniem specyfikacji w załączniku nr 2? ODP. Składając ofertę, w której oferent jest inwestorem, proszę wypełnić jak najpełniej załączniki: Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy, Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA (wymagany na dalszym etapie postępowania) Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie (chcemy wiedzieć w jakim czasie jest reakcja i usunięcie niesprawności stacji ładowania na terenie naszych parkingów), Załącznik nr 6 – Opis techniczny (Chcemy wiedzieć jak najwięcej na temat planowanych usług, urządzeń, które miałyby stanąć na terenie naszych parkingów), Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów – do przygotowania przez Oferenta, jeżeli jest możliwość przedstawienia takiej wersji współpracy. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-03 16:13 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie: Załącznik nr. 6 - opis techniczny. Parametry zasilania (napięcie) / Parametry zasilania (prąd) Pytanie Oferenta: Dla potwierdzenia, czy Zamawiający ma na myśli AC wejściowe tj. parametry do podłączenia stacji ładowania? Czy też zdaniem Zamawiającego należy podać zakres napięcia i prądu na wyjściu stacji ładowania? ODP: Są to parametry prądu zasilające zgodnie z zapytanie, czyli AC wejściowe o podłączanie stacji ładowania. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-03 16:05 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie: 1. Czy Zamawiający przewiduje wybór tylko 1 Dostawcy dla całości zamówienia, czy też zostanie wybranych kilku Dostawców? ODP. Dopuszczamy współpracę zarówno z jednym wybranym oferentem jak i większa ilością oferentów. Uzależnione jest to od wariantu współpracy (kto jest inwestorem), zakresu ofert, itp. Pytanie: 2. Prosilibyśmy o określenie górnych jak i dolnych ram w zakresie gwarancji/czasu reakcji, które to będą stanowiły maksymalną ilość punktów. ODP. Proszę, aby oferent zawarł w wymaganych tabelach swoją propozycję współpracy. Interesuje nas jak najdłuższa gwarancja i jak najszybsze czasy reakcji i naprawy. Pytanie: 3. Czy w zakresie kryterium ceny, wartością podlegająca ocenie będzie suma wszystkich elementów składowych, czy też Zamawiający przyjmie inny sposób jej kalkulacji i jeśli inny prosilibyśmy o jego przedstawienie. ODP. Kryteria i wagi są przedstawione w zapytaniu. Na ich podstawie będą oceniane przedstawione oferty. W zależności od zakresu złożonej prpozycji będziemy oceniali poszczególne zakresy ofert. Pytanie: 4. W ramach składania ofert jednym z elementów do dołączenia jest harmonogram, jakiego zakresu powinien on dokładniej dotyczyć. ODP. Harmonogram powinien dotyczyć zakresu oferty na jaką składa oferent. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-10-03 15:25 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytania: Czy jest możliwość dodania do listy sklepów współrzędnych GPS? ODP. Załączam listę sklepów z lokalizacjami GPS jakie posiadam. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-25 16:16 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: 1. Czy w ramach możliwości składania ofert cząstkowych dopuszczacie Państwo złożenie ofert dotyczących wybranych obszarów Państwa lokalizacji? Chodzi tutaj o złożenie oferty dotyczącej Państwa sklepów w kilku wybranych województwach. ODP. Jeżeli mogą złożyć Państwo ofertę tylko na określony obszar Polski, proszę przy jej składaniu w uwagach wyraźnie zaznaczyć, składaniu wyraźnie wskazać jakich województw dotyczy oferta. 2. Czy dopuszczacie Państwo możliwość złożenia oferty dotyczącej dostawy i budowy jedynie stacji AC? ODP. Oferent może złożyć na wszystkie modele stacji ładowania zarówno na prądem zmiennym AC, czy prądem stałym DC, jak również może złożyć ofertę na wybrane modele czyli tylko stacje ładowania prądem zmiennym AC. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-25 15:21 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry W związku z licznymi prośbami o wydłużenie czasu na złożenie ofert, czas ten zostaje wydłużony do 09 10 2023 do godziny 10:00. Dotyczy postępowania. ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) (ID 773517) Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-22 16:16 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedz na pytania: Chcieliśmy zgłosić pytanie do punktu nr 2.1. w zakresie możliwości składania ofert częściowych: "Jednocześnie oferenci mając możliwość składania ofert częściowych, tzn. mogą przedstawić np.: - kompleksowe rozwiązanie związane z budową, uruchomieniem i utrzymaniem stacji ładowania w formacje zakładającej pokrycie wszystkich kosztów instalacji oraz utrzymania przez wykonawcę (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów oferent przedstawi swoją propozycję współpracy załączając ją na platformie zakupowej - Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy), - dostawę stacji ładowania wraz z montażem bez opcji dostarczenia oprogramowania i utrzymania, - dostawę wyłącznie oprogramowania i utrzymania stacji ładowania." Czy dopuszczają Państwo możliwość realizacji zakresu obejmującego: dostawę stacji ładowania wraz z jej montażem i z opcją dostarczenia oprogramowania i jego utrzymania. ODP. Zakładamy 2 wersje współpracy : a) Kiedy to inwestorem jest sklep/Grupa Muszkieterów i oferent przedstawi ofertę na całość inwestycji (od koncepcji po dostawę, uruchomienie, utrzymanie wraz z oprogramowaniem) lub kiedy w celu uruchomienia i działania inwestycji należy część zakresu zamówić u jednego oferenta, a cześć zakresu u innych. Oferenci mogą złożyć oferty na część zakresu. b) Kiedy inwestorem jest oferent i przedstawi on propozycję współpracy za udostępnienie terenu na budowę stacji ładowania na parkingu sklepu Grupy Muszkieterów Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-22 16:05 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: Czy przewidują Państwo w procesie tego postępowania, już po złożeniu ofert, przeprowadzenie spotkań ze wszystkimi lub wybranymi oferentami? W naszym przypadku z oferentami w modelu współpracy opartym na dzierżawie, celem wspólnego dopracowania oferty do najkorzystniejszego modelu współpracy. W szczególności dopasowania do profilu Państwa działalności obecnych i przyszłych funkcjonalności aplikacji, możliwego cross-sellingu, czy wspólnych programów partnerskich oraz innych obszarów partnerstwa handlowego wpływającego na wysokość abonamentu i prowizji? ODP. Proszę złożyć ofertę na platformie w możliwych wariantach współpracy. Na podstawie złożonych ofert planujemy w dalszym etapie spotkania z wybranymi oferentami celem przedstawienie oferty, firmy i doprecyzowania jej szczegółów i niejasności. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-22 15:59 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedz na pytania: Pytanie W otrzymanych dokumentach od Państwa nie występuje wzór Umowy na realizację zamówienia, trudno więc znaleźć odpowiedzi na niektóre kwestie biznesowe. W związku z powyższym proszę o informacje jakie konsekwencje może ponieść Oferent w przypadku kiedy wygra konkurs, a nie zdecyduje się na podpisanie umowy. ODP. Wzór umowy współpracy powstanie na podstawie wybranej oferty i ustaleń z oferentem. Celem postępowania jest wyłonienie najlepszej oferty lub ofert w zależności modelu współpracy i podpisanie umowy na podstawie której spółki sklepowe i/lub spółka centralna zdecyduje się współpracować z oferentem. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-22 15:55 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Dziękuję za zapytanie w zakresie wydłużenia terminu składania ofert. W zakresie wydłużenia terminu składania ofert udzielimy odpowiedzi najwcześniej 25 09 2023r. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-22 15:45 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: 1. Wzór zapytania stanowi dokument, w ramach którego uwzględnione są rodzaje ładowarek z podziałem na moc. Nie mamy natomiast informacji o ilości zapotrzebowania na poszczególne sprzęty. Proszę o informację przypisania do danego modelu ładowarki ilośći zapotrzebowania oraz terminu dostarczenia. ODP. Posiadamy potencjał 397 sklepów. Przy naszych sklepach są parkingi na których mogę znaleźć się stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Ładowarki powinny znaleźć się w czasie aby spełnić wymogi prawa stawiane przez ustawodawcę. Decyzja co do modelu, mocy i ilości będzie należała w zależności od modelu współpracy oraz od inwestora i właściciela parkingu. Na tym etapie nie możemy podać dokładnych informacji. Proszę o ofertę w przypadku gdy inwestorem jest Grupa Muszkieterów wg. możliwości wg. tabel do uzupełnienia. W przypadku gdy Oferent jest inwestorem proszę załączyć swoją propozycję. 2. W związku z częścią zapytania, która dotyczy budowy infrastruktury niezbędne byłoby dookreślenie szczegółów dot. każdej z wybranych lokalizacji. Proszę o informację dla ilu lokalizacji planowana jest inwestycja. ODP. Posiadamy potencjał 397 sklepów. Przy naszych sklepach są parkingi na których mogę znaleźć się stacje ładowania pojazdów elektrycznych. 3. Czy zapytanie ofertowe jest równoznaczne z wyborem docelowego dostawcy sprzętu i usług czy w odrębnym terminie zostanie wprowadzone postępowanie przetargowe? ODP. Na podstawie złożonych ofert i dalszych kroków planujemy wyłonić dostawcę lub dostawców w wybranym modelu współpracy. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-22 15:01 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: 1. Przeznaczenie stacji: a. Kto będzie właścicielem stacji ODP : w zależności który wariant współpracy zostanie wybrany, tj. czy inwestorem jest Oferent, czy Grupa Muszkieterów, b. Kto będzie z tej stacji korzystał ODP : stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche c. Kto będzie miał do niej dostęp ODP : stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche d. Jak i czy będzie się rozliczał za zużytą energię (w razie czego możemy coś zaproponować) ODP : do ustalenia, ale tez zależna który wariant współpracy zostanie wybrany, tj. czy inwestorem jest Oferent, czy Grupa Muszkieterów. Proszę o propozycję. e. Jak stacja będzie wykorzystywana (za dnia, w nocy, szybkie ładowania czy samochód może stać tam i 8 godzin, jakie samochody będą się tam ładować - nie tyle marki, co czy to będą auta służbowe do jazd pracowników, czy auta "benefitowe" lub prywatne, lub wszystkie te wymieszane) ODP. stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche, f. Czy chcecie rozliczać indywidulanych użytkowników, odbierać i nadawać im dostępy do stacji w przyszłości, czy stacja ma być "widoczna" dla każdego kto ściągnie aplikację np. ????? ODP. stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche g. W jakim miejscu ma stanąć stacja np. w garażu podziemnym, przed budynkiem, czy jest tam dostęp do internetu LTE ODP. stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche. Lokalizacja do ustalenia indywidualnie pod charakterystykę obiektu. Zasięg LTE do sprawdzenia po stronie Oferenta. Na dzień dzisiejszy nie mamy garaży podziemnych. h. Czy to jest stacja pod konkretne auto, czy "przechodnia" i czy do tej stacji w perspektywie kilku lat będziecie chcieli dodać kolejne ODP. stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche z możliwościa rozbudowy w przyszłości 2. Przyłączenie stacji: a. Kto jest właścicielem przyłącza energetycznego (kto ma podpisaną umowę na dystrybucję lub kompleksowy zakup energii) ODP. Właścicielem przyłącza energetycznego jest w większości sklep. Istnieją nieliczne sklepy, które są refakturowane kosztami prądu przez dewelopera, który jest właścicielem przyłącza, a sklep jest na podliczniku. b. Kto powinien wykonać instalację elektryczną (kable z zabezpieczeniami między licznikiem a stacją) - my to robimy, ale często budynki mają wyłączność na obsługę ODP. Całą instalację powinien wykonać Oferent, na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej przez Zamawiającego / Zarządcę (Spółka Grupy Muszkieterów KROKUS). c. Jaka jest moc przyłączeniowa i umowna ODP. Każdy obiekt ma inną moc przyłączeniową i umowną. Kwestia ewentualnej zmiany na etapie koncepcji i decyzji w zakresie postawienia stacji ładowania pojazdów dla konkretnej lokalizacji podejmowana indywidualnie. d. Czy do tego samego licznika wpięty jest też budynek i współdzieli ten sam limit energii; czy może licznik na stację jest oddzielny ODP. Licznik może być jeden, ale stacja ładowania powinna mieć własny podlicznik (do kontroli i rozliczeń prądu zużytego przez ładowarki). Oferent być może będzie musiał uzyskać niezależne przyłącze na potrzeby ładowarek. Zwiększanie mocy obecnych przyłączy będzie się wiązało z kosztami inwestycyjnymi jak i później z większymi opłatami stałymi. 3. Utrzymanie stacji: a. Jak chcielibyście Państwo opiekować się stacją np. czy potrzebne Wam ewentualne wsparcie techniczne i call centre 24/7, czy ktoś u Państwa np. w recepcji będzie przeszkolony z obsługi stacji i jej resetowania ODP. Proszę o przedstawienie oferty ze wsparciem technicznym, gdzie jest wyraźnie wyszczególniony ten zakres. W wariancie kiedy to inwestorem jest Grupa Muszkieterów w pliku :” Załącznik nr 4 – Oferta cenowa” oraz “Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie” są pola do wypełnienia m.in. w tym zakresie. W wariancie współpracy kiedy to inwestorem jest Oferent proszę zawrzeć taką informację wyraźnie w przygotowanej przez Oferenta załączniku zatytułowanym : “Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów” Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-20 12:36 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: Pytanie 1. Z uwagi, że jesteśmy zainteresowani dzierżawą i pełnym sfinansowaniem inwestycji, prosiłbym o przesłanie załącznika nr 8 do niniejszego postępowania. ODP.: W sytuacji zainteresowania złożeniem propozycji współpracy kiedy to Oferent jest inwestorem, a Grupa Muszkieterów udostępniam miejsce na parkingu przy naszych obiektach, to Oferent przygotowuje we własnych zakresie Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-19 12:37 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: Pytanie 1. Chcemy przygotować dla Państwa ofertę gdzie będziemy odpowiedzialni za cały proces zgłoszeń, budowy, a następnie eksploatacji ładowarek, łącznie ze sprzedażą energii do samochodów.. Będąc jednocześnie cały czas ich właścicielem. Okres umowy to .... lat. Czy mają Państwo wymagania aby na terenie jednego sklepu stanęła określona ilość stacji, czy pozostawiacie to w naszej gestii (planujemy 1 lub 2 stacje, tj. 2 lub 4 miejsca postojowe). Czy preferujecie Państwo jakieś konkretnego stacje ładowania? ODP Oferta powinna być zgodna z przepisami / wymaganiami prawa wymienionymi m.in. w zapytaniu. Liczba stacji do postawienia przy określonym obiekcie do ustalania. Bierzemy pod uwagę wszystkich producentów i różnego typu konfiguracje zgodnie z zapytaniem. Pytanie 2. Oczekujecie Państwo że stacje mają stanąć do końca grudnia 2024 czy mogą stanąć później? Jeżeli mają stanąć do grudnia 2024 to może się okazać, że będziemy stawiali tymczasowe stacje AC z zasilaniem z Państwa złącza kablowego, a jak OSD doprowadzi docelowe zasilanie będziemy stawiać docelowe stacje DC i będziemy się zasilać ze swojego złącza kablowego. ODP Powinniśmy spełnić wymogi prawa. Będziemy podejmowali decyzje adekwatnie do sytuacji i możliwości. Pytanie 3. Chcąc przygotować właściwie ofertę, musimy wycenić atrakcyjność wszystkich lokalizacji. To wymaga dużo pracy kilkuosobowego zespołu. Czy przewidujecie Państwo możliwość przesunięcia terminu składania ofert na późniejszą datę niż 2 października ODP. W zakresie wydłużenia terminu składania ofert udzielę odpowiedzi najwcześniej 25 09 2023r. Pytanie 4. Jakie składowe powinny się znaleźć w ofercie? Opłata stała, udział w zysku ze sprzedaży, ale czy coś jeszcze? ODP. Składając ofertę na wariant kiedy to Oferent jest Inwestorem powinni Państwo również możliwie jak najpełniej wypełnić niezbędne załączniki i uzupełnił informacje na platformie oraz załączyć wymagane dokumenty oraz przede wszystkim przedstawić swoją propozycję dla Grupy Muszkieterów za udostępnienie parkingu pod obiektami Intermarche oraz Bricomarche. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-09-19 12:02 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
Przesyłam odpowiedzi na pytania: PYTANIE: 1. Zgodnie z informacją od Zamawiającego - oferenci mając możliwość składania ofert częściowych W przypadku gdy Oferent będzie składał ofertę dotyczącą "dostawy stacji ładowania wraz z montażem bez opcji dostarczenia oprogramowania i utrzymania", to w rozumieniu Oferenta można składać ofertę na (tylko) wybrane typy stacji ładowania wskazane w załączniku nr 2 - "Specyfikacja". Proszę o potwierdzenie. ODP. W przypadku kiedy to Grupa Muszkieterów jest inwestorem, Oferent może złożyć ofertę na wszystkie elementy wyszczególnione w zapytaniu lub tylko na część elementów zapytania. Oferent może złożyć ofertę na wybrane typy / moce stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Oferent może też złożyć również oferent taką, kiedy to on jest Inwestorem, a Grupa Muszkieterów udostępnia teren na parkingu. PYTANIE: 2. Dla stacji ładowania prądem stałym powinny być DC złącze CCS (opcjonalnie kable AC) lub CCS + CHadeMO (opcjonalnie kable AC) niemniej jednak stacje winny się charakteryzować modułowością konstrukcji i skalowalnością, które mogą umożliwić dostosowanie stacji ładowania samochodów przyszłych generacji; Pytanie Oferenta: Czy poprzez sformułowanie: "stacje winny się charakteryzować modułowością konstrukcji i skalowalnością", Zamawiający ma na myśli możliwość rozbudowy mocy stacji ładowania w przyszłości poprzez dodatkowe moduły mocy zwiększające moc wyjściową stacji? ODP. TAK, jeżeli jest taka możliwość. PYTANIE: 3. Dotyczy: Oferent winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 zamówień, których przedmiotem była np. dostawa wraz z montażem stacji ładowania samochodów elektrycznych, które uzyskały dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego lub inny zakres częściowy zawarty w zapytaniu; Pytanie Oferenta: Obecnie Oferent bazuje na doświadczeniu Producenta w montażu stacji ładowania na terenie UE. Czy Zamawiający dopuszcza przedstawienie przez Oferenta dokumentów potwierdzenia dostawy, montażu i uruchomienia stacji zrealizowanych przez producenta na terenie UE? ODP. Proszę przedstawić dokumenty potwierdzające dostawę, montaż i uruchomienie stacji zrealizowanych na terenie UE jeżeli Oferent może się nimi wykazać. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
Komunikaty