Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup usług w zakresie poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w budynku przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie (2).

Witold Dąbrowski
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Wydział Obsługi Urzędu
Termin:
Zamieszczenia : 24-05-2023 13:26:00
Składania : 31-05-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Na realizację przedsięwzięcia grantowego Zamawiający otrzymał dofinansowanie od Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty”.

Przedmiot zapytania ofertowego jest realizowany w ramach projektu pn. ,,Starostwo Powiatowe w Pruszkowie przyjazne osobom ze szczególnymi potrzebami”, zadanie/nazwa wydatku:

 

Zadanie 1:  Dostępność architektoniczna:

 

1)      Wydatek 1: Zakup i montaż oznaczeń pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braile’a;

2)      Wydatek    3: Zakup i montaż planów tyflograficznych.

 

Zadanie 3: Dostępność komunikacyjno-informacyjna, Wydatek 1: Zakup systemu wewnętrznej informacji przestrzennej.

      Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest na zasadach konkurencyjności, określonych przez Zamawiającego w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 (nie dotyczy) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

W związku ze skomplikowanym układem architektonicznym w budynku oraz zajmowaną jego częścią przez 2. jednostki powiatowe, Zamawiający zaleca przed złożeniem ofert  dokonania wizji lokalnej na nieruchomości oraz w obiekcie.

 

Szczegóły w zakresie  świadczenia usług, w tym zobowiązania stron, kary, zasady rozwiązania  umowy itp., zostały opisane w załączniku nr 5  (wzór umowy), 6 (OPZ) do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych.


Ofertę należy złożyć do dnia 31   maja   2023 r. do godz. 1200.


        Termin realizacji zamówienia:     Do dnia 22 czerwca 2023 r.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe (2)_WD.pdf pdf 4502.66 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 1_ formularz oferty_WD.docx docx 172.1 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 2a _parter.pdf pdf 13753.9 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 2b_ I piętro.pdf pdf 4999.84 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 2c_II piętro.pdf pdf 3960.67 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 2 d_III piętro.pdf pdf 3329.09 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 2e_IV piętro.pdf pdf 2647.62 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 3_ Specyfikacja ilościowa tabliczek.pdf pdf 1877.36 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 4 _wykaz usług_WD.docx docx 167.27 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 5_wzór umowy.pdf pdf 5553.36 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 6_OPZ.pdf pdf 2667.17 2023-05-24 13:26:00 Postępowanie
zał. 1_ formularz oferty_WD.docx docx 172.17 2023-05-29 16:21:31 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku przeprowadonego postępowania.pdf pdf 314.32 2023-06-02 14:19:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-02 14:19 Witold Dąbrowski Dzień dobry,
w załączeniu informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-05-31 15:44 Witold Dąbrowski Dzień doby, informuję, że zabezpieczone przez Zamawiającego środki finansowe w postępowaniu wynoszą dla:
Zadanie 1: Dostępność architektoniczna: 1) Wydatek 1: Zakup i montaż oznaczeń pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braile’a: brutto 9520,00 zł 2) Wydatek 3: Zakup i montaż planów tyflograficznych: brutto 17 610,00 zł Zadanie 3: Dostępność komunikacyjno-informacyjna: Wydatek 1: Zakup systemu wewnętrznej informacji przestrzennej: brutto 10 322,00 zł.
2023-05-29 16:21 Witold Dąbrowski Dzień dobry,
w załączeniu wysyłam ZAKTUALIZOWANY zał. 1 FORMULARZ CENOWY do Zapytania ofertowego.
BYŁO w częściach 1,2 i 3 (str 2 i 3) dwukrotnie słownie cena brutto.
JEST po zmianie w częściach 1,2 i 3 (str 2 i 3) Podatek VAT.

zał. 1_ formularz of [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i montaż oznaczeń pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braile’a; zał. do zapytania, OPZ 123 szt. Starostwo Powiatowe w Pruszkowie
ul. Drzymały 30
05-800, Pruszków
(0)
2 Zakup i montaż planów tyflograficznych zał. do zapytania, OPZ 3 szt. - (0)
3 Zakup systemu wewnętrznej informacji przestrzennej. zał. do zapytania, OPZ 7 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 445