Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-05-2023 13:26:00 |
Składania : | 31-05-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Na realizację przedsięwzięcia grantowego Zamawiający otrzymał dofinansowanie od Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu ,,Dostępny samorząd-granty”.
Przedmiot zapytania ofertowego jest realizowany w ramach projektu pn. ,,Starostwo Powiatowe w Pruszkowie przyjazne osobom ze szczególnymi potrzebami”, zadanie/nazwa wydatku:
Zadanie 1: Dostępność architektoniczna:
1) Wydatek 1: Zakup i montaż oznaczeń pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braile’a;
2) Wydatek 3: Zakup i montaż planów tyflograficznych.
Zadanie 3: Dostępność komunikacyjno-informacyjna, Wydatek 1: Zakup systemu wewnętrznej informacji przestrzennej.
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na zasadach konkurencyjności, określonych przez Zamawiającego w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 (nie dotyczy) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
W związku ze skomplikowanym układem architektonicznym w budynku oraz zajmowaną jego częścią przez 2. jednostki powiatowe, Zamawiający zaleca przed złożeniem ofert dokonania wizji lokalnej na nieruchomości oraz w obiekcie.
Szczegóły w zakresie świadczenia usług, w tym zobowiązania stron, kary, zasady rozwiązania umowy itp., zostały opisane w załączniku nr 5 (wzór umowy), 6 (OPZ) do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych.
Ofertę należy złożyć do dnia 31 maja 2023 r. do godz. 1200.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-02 14:19 | Witold Dąbrowski |
Dzień
dobry,
w załączeniu informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania. |
2023-05-31 15:44 | Witold Dąbrowski |
Dzień
doby,
informuję,
że
zabezpieczone
przez
Zamawiającego
środki
finansowe
w
postępowaniu
wynoszą
dla:
Zadanie 1: Dostępność architektoniczna: 1) Wydatek 1: Zakup i montaż oznaczeń pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braile’a: brutto 9520,00 zł 2) Wydatek 3: Zakup i montaż planów tyflograficznych: brutto 17 610,00 zł Zadanie 3: Dostępność komunikacyjno-informacyjna: Wydatek 1: Zakup systemu wewnętrznej informacji przestrzennej: brutto 10 322,00 zł. |
2023-05-29 16:21 | Witold Dąbrowski |
Dzień
dobry,
w załączeniu wysyłam ZAKTUALIZOWANY zał. 1 FORMULARZ CENOWY do Zapytania ofertowego. BYŁO w częściach 1,2 i 3 (str 2 i 3) dwukrotnie słownie cena brutto. JEST po zmianie w częściach 1,2 i 3 (str 2 i 3) Podatek VAT. |
Komunikaty