Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 12-05-2023 12:41:00 |
Placing offers : | 17-05-2023 08:25:00 |
Offers opening : | 17-05-2023 08:30:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Construction work |
Przedmiot
zamówienia:
Remont instalacji kontroli dostępu wraz z instalacją
zasilającą i robotami towarzyszącymi ”ETAP II” na terenie Komendy Powiatowej
Policji w Międzychodzie, ul. Sikorskiego 22A, 64-400 Międzychód.
Zakres zamówienia
obejmuje kompleksowe wykonanie prac, w szczególności:
a) kompleksową
dostawę, montaż i uruchomienie zamierzenia inwestycyjnego;
b) wykonanie
niezbędnej dokumentacji uwzględniającej m.in. opisy techniczne, schematy,
rysunki, itp.. dla celów kompleksowego wykonania zamierzenia inwestycyjnego:
- w wersji papierowej – 2 egz.;
- wersji
elektronicznej – 2 egz. na nośniku typu pendrive lub CD/DVD w formacie
.pdf (.pdf z formatu edytowalnego oraz
.pdf jako opieczętowany i podpisany skan) i w formacie edytowalnym: .docx,
.xslx, .dwg);
- dokumentacja w
wersji papierowej ma być tożsama z dokumentacją w wersji elektronicznej i
analogicznie na odwrót;
c)
dostawę, montaż instalacji kontroli
dostępu (KD);
Dla
wskazanych przez Zamawiającego wejść / wyjść z budynku, przejść do strefy
zamkniętej oraz pomieszczeń wewnątrz budynku należy wykonać system kontroli dostępu oparty na rozwiązaniach firmy np. ROGER,
UNICARD. System oparty o czytniki zbliżeniowe.
Należy zainstalować dwustronne
punkty kontroli dostępu w lokalizacji:
a)
budynek główny_parter niski: drzwi zewnętrzne - kpl. 1,
b)
budynek główny_parter wysoki: drzwi wewnętrzne na klatce schodowej – kpl. 1,
Zastosować
elektrozaczepy rewersyjne 12V z wyślizgiem i osłoną zapadki:
-
w przypadku braku możliwości montażu elektrozaczepu zastosować zworę
elektromagnetyczną, montaż nawierzchniowy;
Zastosować
kontaktrony wpuszczane:
-
w przypadku braku możliwości montażu kontaktronów wpuszczanych w ościeżnicy i
skrzydle zastosować elementy do montażu nawierzchniowego.
c)
demontaż nieczynnych istniejących elementów oraz okablowania instalacji
niskoprądowych tj. domofonowej, kd obsługujących ww drzwi – kpl. 2.
W
celu utrzymania standaryzacji oprogramowania, kart zbliżeniowych i pełnej jego
kompatybilności, ze względu na fakt rozszerzania posiadanych i użytkowanych
przez Zamawiającego systemów, kart i oprogramowania, system kontroli dostępu
powinien być kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi jednostki nadrzędnej i
aktualnie użytkowanymi przez jednostki podległe KWP w Poznaniu z możliwością
zarządzania przez system LAN.
System
kontroli dostępu ma być wpięty do sieci komputerowej i posiadać dodatkowy
czytnik kart umożliwiający programowanie kart. Wykonawca powinien dostarczyć
komputer wraz z zainstalowanym i skonfigurowanym oprogramowaniem umożliwiającym
programowanie kart oraz rozliczającym czas pracy. Interfejs wpięty w magistralę
komunikacyjną kontroli dostępu umożliwić ma komunikację za pośrednictwem sieci
komputerowej. Szczegóły techniczne należy ustalić z Zamawiającym przed
rozpoczęciem realizacji prac.
Wymagania do oprogramowania:
Budowa modułowa oprogramowania do kontroli dostępu
uwzględniająca:
- Stronę główną – monitorowanie bieżących rejestracji,
- Urządzenia – dodawania nowych urządzeń do systemu
(bez limitu urządzeń),
- Karty – moduł dodawania nowych kart (bez
konieczności wprowadzania kart za pomocą czytnika USB, RS 232),
- Pracownicy – wprowadzanie do systemu nowych
użytkowników, modyfikowanie danych personalnych, blokowania kart,
- Profile uprawnień – tworzenie, modyfikowanie i
usuwania tzw. profili uprawnień. Do każdego profilu można przypisać punkt
kontroli dostępu i nadać mu określone prawa. Pracownik może mieć przypisany
jeden lub więcej profili,
- Operatorzy – zarządzanie i nadawania uprawnień do
poszczególnych modułów programu, urządzeń i pracowników wskazanym operatorom
systemu,
- Goście – umożliwia obsługę gości wizytujących firmę
i rejestrację ich w systemie oraz nadania im odpowiednich uprawnień do
poruszanie się po obiekcie,
- Klucze – umożliwia wydawanie kluczy pracownikom,
którzy mają przydzielone odpowiednie uprawnienia do wskazanych pomieszczeń,
- Raporty – szeroki zakres raportowania zdarzeń powstałych
w systemie kontroli dostępu; raporty umożliwiające rozliczenie czasu pracy,
- Rejestracje
- przeglądania zdarzeń dotyczących np. odczytów kart przez czytniki. System
powinien gromadzić informacje, takie jak: rodzaj zdarzenia, data zdarzenia, numer
karty, numer czytnika, tryb pracy. W module musi zostać zawarta wyszukiwarka
umożliwiająca szybkie odnalezienie poszukiwanej rejestracji,
- Logi systemowe - moduł służy do przeglądania
zarejestrowanych zdarzeń wykonywanych przez użytkowników aplikacji,
- Dostęp do raportów poprzez stronę www,
- Łatwe odtworzenie reguł dostępu pamiętanych w
autonomicznych czytnikach w razie ich awarii lub wymiany,
- Odczytywanie rejestracji w sposób ciągły (w tle)
zapewniając stały dostęp do aktualnych zdarzeń w kontrolowanym systemie,
- Generowanie raportów przez program obejmujących
m.in.: dowolne filtrowanie odczytów (rejestracji zdarzeń),
- Struktura oprogramowania klient-serwer.
Wymagania do czytników:
- Obsługa kart zbliżeniowych - MIFARE Classic
1k&4k, Plus S & X (SL1, SL3), Ultralight (UID), Ultralight C (UID),
DesFire (UID), DesFire EV1 (UID), Desfire EV2 (UID),
- Odczyt kart zgodnie ze standardem KWP Poznań (odczyt
numeru tylko z sektora pamięci),
- Możliwość obsługi NFC, wykorzystując technologię
emulacji karty na smartfonie poprzez zainstalowanie odpowiedniej aplikacji
(aplikacja dostępna w Google Play oraz Apple),
- Częstotliwość pracy - RFID 13,56 MHz , możliwość
implementacji modułu Bluetooth 2,4 GHz,
- Interfejs komunikacyjny - ABA Track II, Wiegand
26(H10301) / 58 bitów,
- Sygnalizacja
- dioda LED dwukolorowa; sygnalizator akustyczny,
- Czujnik antysabotażowy - optyczny, wyjście typu NC
(przy zamontowanym czytniku) obciążalność max 100 mA,
- Napięcie zasilania - 9-14V DC,
- Stopień ochrony obudowy - IP 65 wg EN 60529,
- Temperatura pracy - od -25ºC do +55°C,
- Wilgotność względna otoczenia - max 100%
(dopuszczalna kondensacja),
- Wymagana ilość kart zbliżeniowych odpowiednio
zadrukowanych według wytycznych Zamawiającego wyposażonych w etui i smycz – 15
szt.
Wymagania do sterowników kontroli dostępu:
- Sterownik kontroli dostępu obsługujący do 4
czytników kart zbliżeniowych (obsługa dwóch przejść kontroli dostępu).
Możliwość podłączenia do 16 modułów rozszerzeń (każdy z obsługą do 4
czytników). Łączna ilość obsługiwanych przejść – min. 5 szt.,
- Płyta główna - dwuprocesorowa, oparta na
technologiach AVR i ARM9,
- Interfejsy:
- 1 x Ethernet – przeznaczony do
personalizacji instalacji za pomocą strony www oraz komunikacji z
oprogramowaniem zarządzającym za pomocą szyfrowanego połączenia TCP/IP,
- 1 x RS-232/RS-485 – do konfiguracji
sterownika,
- 1 x RS-232 – do urządzeń
peryferyjnych,
- 1 x separowany galwanicznie
interfejs CAN (do podłączenia modułów rozszerzeń),
- 4 x AbaTrackII / Wiegand,
- Wejścia: 2 x przycisk otwarcia drzwi; 2 x
kontaktron; 4 x sabotaż czytnika 1 x sabotaż sterownika; 1 x info o zasilaniu;
1 x alarm PPOZ (optoizolowane),
- 2 x wyjście rygiel (przekaźnik NO/NC 30V/1A) 3 x
wyjście Vout (każde max 1A) 1 x wyjście Vout (max 500mA) przy interfejsie RS232
(LS2) 1 x wyjście 5V (max 500mA) przy interfejsie RS484 (LS5),
- Temperatura pracy: od -10˚C do +55˚C,
- Pamięć wewnętrzna RAM – 2 MB,
- Pamięć wewnętrzna Flash – 4 GB,
- Możliwość zapisu do 1 000 000 zdarzeń w pamięci
sterownika,
- Sposoby identyfikacji przy pomocy kodu wejściowego,
karty, karty i PIN-kodu, karty i PIN-kodu po godzinach,
- Uprawnienia dla kart: siatka czasowa, aktywność
karty, termin ważności, limit przejść (N-razy),
- Harmonogram automatycznego trwałego odblokowania
PKD,
- Mechanizm anti-passback z funkcja śluzy, blokujący
oraz ograniczający pojemność strefy,
- Rozbudowana siatka czasowa uprawnień (4 zakresy
dziennie, 28 zakresów na tydzień),
- Możliwość blokady i odblokowania przejścia karta
rezydenta,
- Rozdzielność uprawnień ze względu na stronę PKD,
- Wykrywanie sabotażu centralki oraz czytników.
Wymagania do zasilacza:
Zasilacz buforowy z podtrzymaniem napięcia
umożliwiający pracę każdego sterownika lub modułu rozszerzeń przez min. 24
godzin w przypadku zaniku napięcia zasilającego ~230V.
Wymagania do przycisku wyjścia awaryjnego:
Przycisk wyjścia awaryjnego w kolorze zielonym,
element wciskany plastykowy z resetem kluczykiem, pokrywa ochronna
przezroczysta, dioda LED czerwona zasilana 12 V DC, styki połączeniowe (com, nc,
no) pojedyncze, IP44.
Wymagania dotyczące zgodności urządzeń KD z aktualnie
używanymi kartami zbliżeniowymi dla systemu KD:
Zamawiający wymaga zgodności dostarczonego sprzętu z
typem wykorzystywanych kart zbliżeniowych. Karty zbliżeniowe aktualnie stosowane
przez KWP Poznań są kartami Mifare Classic 1k i wymagają od czytników:
- Pełnej zgodności ze standardem ISO/IEC 14443 część
1, 2, 3 i 4 w tym protokołem T=CL,
- komunikacji w protokole komunikacyjnym „Type A”,
- Odczyt numeru ze wskazanego sektora (brak możliwości
wykorzystania numeru seryjnego karty Mifare 1k).
Uwaga:
Wykonawca dostarczy 80 sztuk kart zbliżeniowych z
nadrukiem dwustronnym kolorowym wg wytycznych Zamawiającego wraz z holderem i
smyczą oraz 20 szt. kart zbliżeniowych bez nadruku (białych) wraz z holderem i
smyczą.
Minimalne wymagania komputera (klient) oraz serwera:
Klient:
- System operacyjny:
Windows 7/8/10/Server 2012/Server 2016,
- Architektura:
32 bit (x86) lub 64 bit (x64),
- Procesor: Dwurdzeniowy
2,0 GHz (Pentium E2180 lub lepszy),
- Pamięć RAM: 4
GB,
- Wolne miejsce na dysku: 200 MB,
- Rozdzielczość ekranu: 1280x720,
- Inne:
uprawnienia administratora systemu podczas instalacji, Karta sieciowa
100 Mbit/s.
Serwer:
- System operacyjny:
Windows 7/8/10/Server 2012/Server 2016,
- Architektura:
32 bit (x86) lub 64 bit (x64),
- Procesor: Czterordzeniowy 2.4 GHz (Intel Xeon E5530
lub lepszy),
- Pamięć RAM: 8
GB,
- Wolne miejsce na dysku: 100 MB,
- Rozdzielczość ekranu: 1280x720,
- Inne:
uprawnienia administratora systemu podczas instalacji, Serwer baz danych
Microsoft SQL Server 2008 R2/2012/2014/2016/2018, Instalacja sterowników do
wirtualnych portów szeregowych, Napęd CD lub port USB, Karta sieciowa 100
Mbit/s.
Minimalne wymagania drukarki do personalizacji kart
zbliżeniowych:
• rozdzielczość: 300 dpi,
• rodzaj druku: termosublimacja, termotransfer,
• prędkość druku: kolor -120 kart/h, monochromatycznie
-500 kart/h,
• dostępne interfejsy: USB, Ethernet (opcja),
• druk: jednostronny, kolorowy, monochromatyczny,
• grubość kart: od 0,25 do 1,02 mm.
Do drukarki Wykonawca robót dostarczy pakiet
wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych które zapewnią nadruk
dwustronny dla 100 sztuk kart.
Schemat
podłączenia urządzeń w systemie KD
d)
Przewody
w ciągach komunikacyjnych prowadzić w trasach kablowych wykonanych z
listw/korytek/kanałów elektroinstalacyjnych pcv białych montowanych natynkowo.
Przewody prowadzone w poszczególnych pomieszczeniach winny być wkute w ścianę a
następnie zaprawione na pełnej długości wykonanego bruzdowania. Przewody na
odcinku od trasy kablowej do elementów końcowych instalacji tj. m.in. czytników
zbliżeniowych, przycisków wyjścia, kontaktronów, innych elementów znajdujących
się w ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych należy wkuć w ścianę a
następnie zaprawić na pełnej długości wykonanego bruzdowania. Okablowanie
montowane podtynkowo należy wykonać w taki sposób aby w przyszłości była
zachowana możliwość jego wymiany. Przy prowadzeniu tras kablowych zachować
bezpieczne odległości od innych instalacji oraz istniejących urządzeń. W
listwach/korytkach/kanałach elektroinstalacyjnych pcv stosować systemowe
rozpórki przeznaczone do przytrzymywania okablowania oraz wzmocnienia
konstrukcji trasy kablowej. Zmiany kierunku tras kablowych wykonać z
zastosowaniem systemowych elementów kątowych (trójniki, kolanka, łuki,
zaślepki, itp.) rekomendowanych przez producenta listw/korytek/kanałów
elektroinstalacyjnych pcv. Przejścia kabli przez ściany/stropy/przegrody nie będące
ścianą oddzielenia pożarowego uszczelnić akustycznie, w przeciwnym wypadku
należy wykonać przejście ppoż zgodnie z wymaganą odpornością ogniową oraz
zgodnie z aprobatą i rozetą jeśli jest to wymagane. W miejscu prowadzenia
instalacji wykonać estetyczne obróbki na wszystkich przejściach przez
ściany/stropy/przegrody z rozetą jeśli jest to wymagane. Pozostałe nierówności
wynikające z tolerancji wykonania ścian/stropów/przegród a mające wpływ na
wizualny efekt wykonania tras kablowych lub montażu elementów instalacji należy
estetycznie uzupełnić np. białym akrylem wodoodpornym.
e)
doposażenie rozdzielnicy głównej niskiego
napięcia 0,4kV lub rozdzielnicy piętrowej dla potrzeb instalacji zasilania poszczególnych
instalacji (w zakresie m.in. okablowania, aparatury
zabezpieczającej-sterującej-itp.);
f)
zaktualizowanie i uzupełnienie opisów
aparatów i obwodów o zabudowane nowe elementy w rozdzielnicy głównej niskiego
napięcia 0,4kV lub rozdzielnicy piętrowej;
h)
zaktualizowanie schematu rozdzielnicy
głównej niskiego napięcia 0,4kV lub rozdzielnicy piętrowej o zabudowane nowe
elementy i umieszczenie go w rozdzielnicy w kieszeni na dokumentację. Symbole-opisy
aparatów elektrycznych jak i numeracja-opisy obwodów oraz legenda mają być
widoczne w stopniu umożliwiającym odczytanie poszczególnych informacji bez
konieczności użycia lupy;
i)
w trakcie i po realizacji poszczególnych
etapów prac wykonanie stosownych regulacji, pomiarów, testów, badań, sprawdzeń w
tym współdziałania układów i urządzeń, uruchomień urządzeń-instalacji;
j)
przeprowadzenie szkolenia/instruktażu
stanowiskowego Użytkownika z zainstalowanych i uruchomionych instalacji, potwierdzony
protokołem z szkolenia podpisanym przez osoby przeszkolone ze strony
Użytkownika;
k)
dostarczenie dokumentacji powykonawczej:
- w wersji papierowej – 2 egz.
podpisane i podpieczętowane przez kierownika robót elektrycznych zawierającą
min.:
- stronę tytułową;
- oświadczenie
kierownika robót elektrycznych;
- powykonawczy
opis wykonanych robót;
- dokumenty
jakościowe zabudowanych materiałów w tym m.in. deklaracje, certyfikaty, karty
katalogowe, itp.;
- gwarancję na
dostarczone materiały, urządzenia i wykonane instalacje;
- protokoły z
m.in.: odbiorów, regulacji, testów, współdziałania, sprawdzeń, badań, pomiarów,
szkoleń, itp.;
- instrukcje w tym
min. obsługi, konserwacji, eksploatacji, itp.;
- powykonawcze
rysunki, schematy, spisy obwodów, itp.;
- wersji elektronicznej – 2 egz. na
nośniku typu pendrive lub CD/DVD w formacie .pdf (.pdf z formatu edytowalnego oraz .pdf jako
opieczętowany i podpisany skan) i w formacie edytowalnym: .docx, .xslx, .dwg);
- dokumentacja w wersji papierowej ma
być tożsama z dokumentacją w wersji elektronicznej i analogicznie na odwrót;
l)
opcjonalne zdemontowane urządzenia należy
przekazać Zamawiającemu. Złom należy zutylizować. Usuwanie lub zagospodarowanie
odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z
dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. - Dz. U. z 2022 r., poz. 699) oraz
ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. - Dz. U. z 2021
r., poz. 1973 z późn. zm.), z zachowaniem wymaganych formalności; złom metalowy
z demontaży dokonywanych w trakcie prac rozbiórkowych stanowi własność Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany, po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego,
przekazać go do punktu skupu złomu i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu
dokument potwierdzający odbiór złomu przez punkt skupu, w celu wystawienia
przez Zamawiającego faktury obciążeniowej dla tego punktu skupu. Należność za
sprzedaż złomu stanowić będzie dochód Zamawiającego.
Zgodnie z zasadami
obowiązującego Prawa Budowlanego, przy wykonaniu robót należy stosować jedynie
te wyroby, które uzyskały pozytywną ocenę stwierdzającą przydatność do
stosowania w budownictwie. Są to wyroby, dla których wydano:
- certyfikat na
znak bezpieczeństwa, wykazujący, że została zapewniona zgodność z kryteriami
technicznymi określonymi na podstawie polskich norm, aprobat technicznych oraz
zastosowanych przepisów,
- deklarację
zgodności (certyfikat zgodności) z właściwą normą bądź aprobatą techniczną,
jeżeli dany wyrób nie jest objęty certyfikacją na znak bezpieczeństwa.
Roboty należy
wykonać pod nadzorem osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi.
W sprawach
nieokreślonych obowiązują m.in.:
- Prawo Budowlane,
- Warunki
techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie,
- Warunki
techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych (wg Ministerstwa
Budownictwa i Instytutu Techniki Budowlanej),
- normy Polskiego
Komitetu Normalizacyjnego (P.K.N.),
- instrukcje,
wytyczne, świadectwa dopuszczenia, atesty Instytutu Techniki Budowlanej,
- instrukcje,
wytyczne i warunki techniczne producentów i dostawców materiałów budowlano-instalacyjnych,
- przepisy
techniczne instytucji kontrolujących jakość materiałów i wykonywanych robót.
Wszelki
zaproponowany materiał elektryczny przed wbudowaniem i realizacją zamówienia
podlega akceptacji Zamawiającego/Inspektora Nadzoru w zakresie typu, rodzaju,
wyglądu oraz w zakresie spełnienia wymagań technicznych.
W przypadku
stosowania jakichkolwiek rozwiązań systemowych należy uwzględnić wszystkie
elementy danego systemu niezbędne do zrealizowania całości prac.
Przepisy i
rozporządzenia:
-
Ustawa
z dnia 7 lipca 1994 -Prawo Budowlane Dz.U. nr 89 z 25.08.1994 z późniejszymi
uzupełnieniami,
-
Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiada budynki i ich usytuowanie,
-
Polskie
Normy przywołane w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra infrastruktury z
dnia 12 kwietnia 2002r. z późniejszymi zmianami w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie lub normy
równoważne.
-
Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z dnia 13 lutego 2003r. zmieniające rozporządzenie w
sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiada budynki i ich
usytuowanie,
-
Wytyczne
nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r. w sprawie standardów
technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych
Policji,
-
Rozporządzenie
MSWiA z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i
innych obiektów budowlanych i terenów,
-
14.
Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 869 z
późn. zm.),
-
Rozporządzenie
Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie
ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. [Dz. U. Nr 129, poz. 844
oraz zmiana z 2002r. Nr 91 poz. 811],
-
Rozporządzenie
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 5 sierpnia 1993r. w sprawie
aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów
budowlanych [Dz.U. Nr 107; poz. 679 oraz z 2002r. Nr 3, poz.71 ;Nr 25, poz.256],
-
Rozporządzenie
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 31 lipca 1998 r. w sprawie
systemów oceny zgodności, wzoru deklaracji zgodności oraz sposobu znakowania
wyrobów budowlanych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w
budownictwie [Dz.U. Nr 113; poz. 728],
-
Rozporządzenie
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24 lipca 1998 r. w sprawie
określenia wykazu wyrobów budowlanych nie mających istotnego wpływu na
spełnienie wymagań podstawowych oraz wytwarzanych i stosowanych według uznanych
zasad sztuki budowlanej [Dz.U. Nr 99, poz. 637],
-
Rozporządzenie
Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999r. w sprawie bezpieczeństwa i
higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych [Dz.U.
Nr80;poz.912],
-
Rozporządzenie
Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r w sprawie
kosztorysowania obiektów i robót budowlanych [Dz.U. Nr 60.poz.867],
-
Ustawa
z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (ze zm.),
-
Ustawa
z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (ze zm.),
-
Ustawa
z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (ze zm.),
-
Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów
deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem
budowlanym (ze zm.),
-
Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z dn. 12 września 2002 r. mieniące rozporządzenie w
sprawie wprowadzenia obowiązku stosowania niektórych Polskich Norm dla
budownictwa Usytuowanie [Dz.U. Nr156.poz.1304],
-
PN-EN
62676-1-1:2014-06 - Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach -- Część
1- 1: Wymagania systemowe -- Postanowienia ogólne (lub równoważna),
-
PN-EN
62676-1-2:2014-06 - Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach -- Część
1- 2: Wymagania systemowe -- Wymagania eksploatacyjne dotyczące transmisji
wizji (lub równoważna),
-
PN-EN
62676-2-1:2014-06 - Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach -- Część
2- 1: Protokoły transmisji wizji -- Wymagania ogólne ((lub równoważna),
-
PN-EN
62676-2-2:2014-06 - Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach -- Część
2- 2: Protokoły transmisji wizji -- Zastosowanie międzyoperacyjności IP oparte
na usługach HTTP i REST − PN-EN 62676-2-3:2014-06 - Systemy dozorowe CCTV
stosowane w zabezpieczeniach -- Część 2- 3: Protokoły transmisji wizji --
Zastosowanie międzyoperacyjności IP oparte na usługach Web – (lub równoważna),
-
PN-EN
62676-4:2015-06 - Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach -- Część
4: Wytyczne stosowania (lub równoważna),
-
PN-EN
60839-11-1:2014-01 – systemy alarmowe i elektroniczne systemy zabezpieczeń (lub
równoważna),
-
Ustawa
o Ochronie Osób i Mienia z dnia 22 sierpnia 1997, Dz. U. 97.114.740,
-
Rozporządzenie
MSWiA w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona
wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i
inne jednostki organizacyjne, Dz. U. 98.129.858,
-
BN-84
8984-10 Zakładowe sieci telekomunikacyjne przewodowe instalacje wewnętrzne (lub
równoważna),
-
BN-84/8984-10-
Instalacje wnętrzowe. Ogólne wymagania. (lub równoważna)
-
BN-73/9371-03-
Uziemienie urządzeń telekomunikacji przewodowej i bezprzewodowej. Ogólne
wymagania i badania. (lub równoważna),
-
zalecenia
producentów urządzeń,
-
rozporządzenia
nie wymienione powyżej.
Jeśli w wyniku
rozstrzygnięcia postępowania pozostaną środki finansowe to Zamawiający, może
zlecić wykonanie robót określonych jako opcja w całości lub części.
Przy ocenie ofert
Zamawiający będzie brał pod uwagę zakres
podstawowy wraz z opcją
Announcements