Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-05-2023 12:07:00 |
Składania : | 23-05-2023 08:30:00 |
Otwarcia : | 23-05-2023 09:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-05-23 12:57 | Izabela Łukawska - Przydrożny | Informacja o unieważnieniu postępowania |
2023-05-23 11:28 | Izabela Łukawska - Przydrożny | Informacja z otwarcia ofert |
2023-05-23 08:30 | Izabela Łukawska - Przydrożny |
Temat:
Usługa
prania
wraz
z
transportem:
pościeli,
ręczników,
kołder,
poduszek,
pokrowców
na
materace,
narzut
na
łóżka
i
zasłon
na
potrzeby
pięciu
zamiejscowych
Ośrodków
Uniwersytetu
Szczecińskiego Czas: 23 maj 2023 09:00 Warszawa Dołącz do spotkania Zoom https://us04web.zoom.us/j/77512465393?pwd=V4PfRtGQqPPstSEzC1bPthphnSg8Vv.1 Identyfikator spotkania: 775 1246 5393 Kod dostępu: r27WLa |
2023-05-23 08:30 | Komunikat Zamawiającego |
kwota
przeznaczona
na
realizację
zamówienia:
Część nr 1 – Kulice - 45 950,00 zł - netto, brutto - 56518,50 część 2 - Małkocin - 32 160,00 zł - netto, brutto- 39 556,80 część 3 - Pobierowo - 39 580,00 zł - netto, brutto - 48683,40 część 4 - Pogorzelica - 11 000,00 zł - netto, brutto - 13530,00 część 5 - Międzyzdroje - 4 680,00 zł - netto, brutto - 5616,00 |
Komunikaty