Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2023 22:01:00 |
Składania : | 30-05-2023 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
oferta na zmywarki do sieci sklepów Intermarche
Swadzim 11.05.2023
Grupa Muszkieterów jest
największą w Polsce siecią sklepów działającą w formule franczyzowej zrzeszającą
niezależnych przedsiębiorców w kategorii supermarketów spożywczych, pod szyldem
Intermarche oraz kategorii „dom i ogród”, działających pod szyldem Bricomarche.
Centrala Grupy Muszkieterów mieści
się w Swadzimiu k. Poznania. Rolą centrali jest m.in. zapewnienie wsparcia dla
działalności spółek prawa handlowego prowadzących działalność
gospodarczą w postaci supermarketów Intermarche oraz Bricomarche.
Supermarkety Intermarche w zależności od wielkości oraz rodzaju sklepu
oferuje do 25 000 artykułów. Kluczową specjalizacją sklepów jest sprzedaż
szerokiej gamy produktów świeżych oraz produkcja i sprzedaż wyrobów masarskich jak
również garmażeryjnych. Dzięki temu klienci mogą zakupić tradycyjne wyroby,
produkowane na miejscu według polskich receptur.
Zamawiający „ITM Polska” sp. z o.o., działa w imieniu i na rzecz spółek centralnych
Grupy Muszkieterów w tym sklepów Intermarche biorąc udział w postępowaniu
ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych.
2. Informacje dotyczące przedmiotu
zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup lub
wynajem zmywarek przemysłowych wraz z usługami serwisowymi i dostawą chemii dla
sieci supermarketów spożywczych Intermarche wg parametrów wskazanych w
załączniku nr 2. w formacie MS Excel - dokument specyfikacji i oferty cenowej
1.
Oferent powinien posiadać wiedzę i
doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia oraz powinien
dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i wykonawczym.
2.
Oferent zobowiązuje się do
serwisowania oraz opieki serwisowej urządzeń, a tym samym posiadać sieć
serwisową obejmującą obszar całego kraju gwarantującą profesjonalną obsługę
urządzeń z możliwością napraw zarówno w siedzibie Oferenta jak również u
Klienta w ciągu maksymalnie następnego dnia roboczego licząc od zaistnienia lub
zgłoszenia awarii, a w przypadku braku możliwości naprawy lub usunięcia awarii w ciągu 2 dni roboczych - zapewnienie urządzeń
zastępczych na czas naprawy w celu zachowania ciągłości pracy.
3.
Oferent musi posiadać ważne i opłacone
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody, które mogą
zaistnieć przy lub w związku z realizacją zamówienia. W celu potwierdzenia
spełnienia wymagania Oferent
zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą potwierdzoną kopię dokumentu
polisy.
4.
Zastrzeżenia
1.
Postępowanie prowadzone jest z
zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i
przejrzystości.
2.
Do niniejszego zapytania nie mają
zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych.
3.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest
podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub
innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z
podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności
niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC.
4.
Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty, ewentualnych testów) obciążają wyłącznie Oferenta.
5.
Odpowiedź
oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej
odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego
nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli.
6.
Wiążące warunki
współpracy z wybranym przez Zamawiającego oferentem zostaną określone w umowie
zawartej na piśmie.
7.
Ostatecznie oferta musi być podpisana
przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku
podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji w języku
polskim. Podpisaną ofertę należy załączyć do postępowania na Platformie
Zakupowej Open Nexus.
8.
Termin ważności oferty musi
wynosić minimum 90 dni.
5. Warunki udziału w postępowaniu
1.
Informacje
należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania jest dokument sporządzony
w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu w innym
języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski,
rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku
polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Obligatoryjne
załączniki do oferty:
·
kwestionariusz
Dostawcy (załącznik nr 1),
·
dokument specyfikacji i oferty cenowej
(załącznik nr 2)
·
aktualne
dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
·
oświadczenie
zgodne z punkt 6.2. zapytania,
·
pisemne
oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu ZUS i US
6. Wymagania wobec zakresu oferty
1.
Oferta powinna być zatytułowana „zmywarki przemysłowe dla sieci sklepów Intermarche”
2.
Oferta powinna zawierać dodatkowo: pełną
specyfikację urządzeń, wycenę chemii, gwarancji, warunków serwisowych
3.
Zamówienia będą składane bezpośrednio
przez spółki sklepowe w zależności od zapotrzebowania.
4.
Wykonawca zapewni, w okresie
obowiązywania umowy, opiekę poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna
sprawującego nadzór i asystę w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a. cena urządzenia (zakup
lub wynajem) - 30%
b. stabilność ceny ze wskazaniem okresu - 20%
c. cena artykułów chemicznych - 30%
d. czas reakcji serwisowej oraz zakończenia naprawy w
okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – 20%
8.
Terminy związane z postępowaniem
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane) |
24.05.2023 godz. 16:00 |
2. |
Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania
ofertowego |
19.05.2023 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące
zapytania ofertowego |
22.05.2023 |
4. |
Termin ostatecznej oceny ofert |
16.06.2023 |
9. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego
1.
Oferent jest zobowiązany do
przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej
Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a.
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy
Zakupowej Open Nexus
„Wyślij wiadomość”
b.
pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta
Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3.
Wiadomości z Platformy Zakupowej mają
charakter informacyjny.
4.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy o
współpracy z Zamawiającym
Załącznik nr 1 - kwestionariusz
dostawcy
Załącznik nr 2 – specyfikacja
i oferta cenowa
Komunikaty